Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mekane

Rare Spots Op Me Bladeren En Dood Bladpunt?

Recommended Posts

Hallo mensen/experts =P

 

Ik heb het volgende probleem . ik zie hier en daar rare vlekken op het blad zitten van me wietplant

ook heb ik een blad ontdekt met een zwart bladpunt die lijkt wel dood..

 

Ik heb voor de duidelijkheid even foto's toegevoegd.

 

Wat meer info betreft de plant

 

Het is een Crazy bud autoflower alleen is z'n gedrag geen autoflower zie ander kweekverslag-topic.

 

hij staat nu al te groeien sinds 8 mei ongeveer. En gaat na mij idee langzamerhand maar zeker

zijn bloei periode tegemoet.

 

 

Ik geef hem - enkel - water en zonlicht + me liefde .

 

groet mekane

20160714 092244[1]

20160714 092239[1]

20160714 092226[1]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Per ongeluk gemorst op je blad met watergift? Verbrande puntjes duiden vaak op overbevoeding maar je plant ziet er mooi groen uit verder...staat wel iets te nat naar mijn idee?

 

Kijk anders aan de onderkant van het blad of je soms wat gekkigheid ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Per ongeluk gemorst op je blad met watergift? Verbrande puntjes duiden vaak op overbevoeding maar je plant ziet er mooi groen uit verder...staat wel iets te nat naar mijn idee?

 

Kijk anders aan de onderkant van het blad of je soms wat gekkigheid ziet.

 

Ik had bij een andere normale plant ontdekt dat ie vol met bladluis zat en heb uit voorzorg hints en tips gezocht op internet

 

Gesneden ui in water inlaten trekken paar uur en vervolgens met een planten spuit savonds inspuiten zowel boven als onderkant van het blad.

 

Ik had echter in de plantespuit schoonmaak azijn zitten heb deze eerst helemaal goed omgespoeld schoongemaakt en laten weken voor een dagje

alvorens de ''water-ui'' erin te gieten.

 

Misschien dat het hier wat mee te maken heb gehad?? BTW : Moet zeggen heb geen bladluis gevonden op me wietplant

 

Betreft '' de over bevoeding ? '' ik heb hem enkel water gegeven tot nu toe .. nu is er me buurman langs geweest en heeft hem wel een scheut bloeivoeding gegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou goed kunnen,zeker als de vlekken na het sproeien zijn ontstaan...

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey gozer even voor een volgende keer (goed bedoeld);

Als je fotos post, kopieer dan de bb code en post die in je topic of post, dat is veel fijner voor mensen om te lezen/bekijken.

 

Ikzelf had geen zin meer om te kijken toen ik dat zag (eerst doorklikken en niet alle foto's makkelijk snel kunnen bekijken), maar heb ook een lange dag gehad, dat scheelt :P

 

Succes!

 

Gt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...