Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Plurper

Wiet Op Terschelling Halen?

Recommended Posts

Hahaha op deze dagen zou ik willen dat ik agent was, het lijkt me ontzettend lachen als iemand zo reageert als jij. Flipmode? Prima, dan ik in bullymode: 'leeg uw zakken en ga met uw handen gespreid op de grond liggen.'

 

Als ik aangehouden word geef ik het vrijwillig mee en zeg tegen de agenten: 'ik haal het later wel weer uit de shop, voor minder dan 4 euro de gram niet wegbrengen hoor!'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het trieste is D, dat het nog gaat gebeuren ook zoals je zegt D..

Dit terwijl allerlei andere zaken, de onverdeelde aandacht van oom agent zouden moeten hebben..

 

We staan aan dee vooravond van een heel onrustige tijd, met veel bloed en doden.

Maar hier in Nederland maken we ons bij voorkeur druk om onbenullige zaken als cannabisbezit of een blikje(s) bier wat een 17 jarige in zijn rugtas heeft.. :thumbsdown:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad gekkenwerk hier in Nederland beste Oude Rocker, maar het kan altijd nog gekker. Huiszoekingen in België bij mensen met niet meer dan zes plantjes. Kwekers zijn vervolgd, de agenten kwamen binnen met zeven man sterk, iets meer dan een blauwe per plant.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb ik dit weekend gelijk gekregen over de steekproefsgewijze controles... hoop voor de ts dat hij niet gepakt is.

 

@collie weed: ik weet niet uit welke regio je komt, maar met die mentaliteit zit je hier in de buurt binnen 5 minuten met handboeien om achter in een politiewagen...

Het lijkt mij een uiterst stompzinnig idee om tegen agenten in uniform te lopen dreigen dat je rare dingen gaat doen zonder je wietje... voor je t weet wordt je opgesloten wegens kans op gevaar voor de samenleving.

Het bij je hebben of vervoeren van wiet is simpelweg niet toegestaan, echter zolang het om minder dan 5 gram gaat "mag" je afstand doen zonder dat je vervolgd wordt.

Ga je moeilijk of bijdehand lopen doen eindig je hoogstwaarschijnlijk op t bureau, en is de kans ook groot dat je er niet zomaar weer weg mag.

De popo is tegenwoordig een stuk fanatieker met opsluiten van mensen die dreigen met rarigheid, gezien alle aanslagen en soortgelijke onzin van de laatste tijd...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Machtsmisbruik is het aangezien het hier om mijn biologische eigen geteelde medicijn betreft,wat uiteraard anders is dan uit de shop.

Ik zal heus niet flippen tegen oom agent,maar een woordelijk pleidooi geven waar ie niet onderuit kan,simpelweg omdat het hem boven de pet zou gaan.

Hij krijgt het niet zomaar cadeau :rtfm: het is niet voor recreatief gebruik ofzo....dan zou ik niet zo moeilijk doen.

Hij weet om de drommel wel dat je een autist niet moet lastigvallen,vaak genoeg meegemaakt van dichtbij ;)

Ik weiger pillen te slikken,wiet is het beste.

Pillen word ik niet goed van.

 

Moeilijk doen of bijdehand doen is niet slim,maar ik ben echt niet op mijn mondje gevallen en laat me niet pakken met intimidatie.

Een kleine discussie ga ik ook niet uit de weg,ik laat niet over me heenlopen.

Mijn advocaat heeft wel een woordje in de juridische termen klaarstaan voor de agentjes,ik ben niet bang voor de wolf.

Agent,Advocaat,tandarts,dokter of leraar, ze staan allemaal met de mond open als ik gesproken heb,(hoe weet die gast dat allemaal??) :whistle:

 

 

Flipmode word pas bereikt als ik een tijd Zonder zit,dan ben ik pas onredelijk.

Het klinkt allemaal vrij agressief,maar zo ben ik zonder medicatie.......erg moeilijk. :innocent:

Zo erg is het gelukkig al jaren niet meer geweest.

 

Laat de agenten maar de ogen open houden voor andere zaken,er lopen badguys genoeg met bloederig motief.

Pak maar eens wat pedo's op en sluit hun huis in plaats van kwekers uit hun eigen huis plaatsen.

 

Iemand die wat joints rookt tegen asperger is hun minste probleem geloof ik :likken:

 

Als er nog menselijkheid in een agent zit dan doe ik daar beroep op,zo is het altijd goed afgelopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...