Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Plurper

Wiet Op Terschelling Halen?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ga over een week op vakantie naar terschelling. Het zou mij erg leuk lijken om even de bong mee te nemen en daar af en toe even te blowen. Nu is mijn probleem dat mijn planten nog niet klaar zijn met groeien en er ook risico's verbonden zijn aan het meesmokkelen van wiet op de boot.

 

Mijn vraag is of iemand weet waar ik wiet kan halen op het eiland. Misschien dat iemand weet hoe ik in contact kom met een dealer daar of dat er misschien een coffeeshop daar ergens zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je planten nog niet klaar zijn wie moet er dan op ze passen terwijl jij op vakantie bent? :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je planten nog niet klaar zijn wie moet er dan op ze passen terwijl jij op vakantie bent? :innocent:

Ik heb hele aardige grootouders die op de plantjes passen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke grootouders moet je koesteren!

 

Voor zover bekend bij mij zijn er geen koffieshops op Terschelling, waarom neem je dan niet gewoon zelf wat mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zulke grootouders moet je koesteren!

 

Voor zover bekend bij mij zijn er geen koffieshops op Terschelling, waarom neem je dan niet gewoon zelf wat mee?

Heb gehoord dat er politiehonden op die boten aanwezig zijn. Die ruiken die wiet wel op kilometers afstand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan neem je het toegestane aantal grammen mee, zodat je sowieso iets te roken hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai

 

Gewoon meenemen op de boot .

Terschelling is gewoon Nederland en er wordt niet gecontroleerd op de boot .

Fijne vakantie

 

Hai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat verhaal van die honden kan ik (uit t verleden)bevestigen, paar jaar terug heb ik gezien dat een engelsman zn zakje wiet mocht inleveren bij die h#fters...

Ze staan er niet continu, maar ze controleren soms steekproefsgewijs wel eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat niet die plaats populair bij jongeren zodat er iedere zomervakantie grootschalige drugscontrole is??

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowappa

 

drank drugs dogs en hoo s

 

http://www.youtube.com/watch?v=ypykR5m9tCo

 

:vape:

ps : in 1981heb ik er bijna eens een lucifer doosje vol wiet gekocht .

de local dealer gaf me dat doosje dat ik es ruiken moest hoe fijn die wiet rook .

ik trok het doosje onderstboven open en er waaide 10gulden aan wiet het helmgras in .

of ik maar ff wilde betalen .

mooi niet !! :likken:

wietzakjes waren er toen niet en wiet was meer tak toen .

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in een ver verleden (14 jaar terug) met een groep van 20 man naar camping Appelhof geweest. Ik denk dat wij bij elkaar enkele honderden grammen bij ons droegen. Niks geen controles (wél zijn we onder politiebegeleiding van het eiland afgezet na een uit de hand gelopen avond op Appelhof) , ook het jaar daarvoor toen ik met een kleiner groepje naar het eiland ging, geen controle, niets. Allemaal spookverhalen en bangmakerij, waarschijnlijk aangewakkerd door eilandbewoners, die hun mooie eilandje ieder hoogseizoen kapot geterroriseerd zien worden door een horde losgeslagen testosteronbommen met maar 1 doel voor ogen: 24/7 lam worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja.. de Appelhof.. daar kan ik me uit een ver verleden (lees 1996(?) ook nog wel wat gekkigheid van herinneren.

 

Ik heb t dus 1x gezien (jaar of 6 terug) dat dat engelse joch uit de rij gepikt werd in Harlingen door een stel wouten met hondje toen ik stond te wachten om over te varen voor een klein installatieklusje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

low

 

die pliesie op terschelling houdt ook vaak drankcontroles vooral tijdens motorhappenings .

dan drinken die muizen een paar kouwe rakkers aan boord en rijden de boot af een pliesiefuik in en blazen met zn allen .

is een twee vingers in de kokkert baantje pliesie op teringschelling .

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terschelling rijmt niet voor niks op kwelling en teleurstelling. Blijf er ver uit de buurt is het devies, dat kunnen ze ook beamen op het eiland ernaast!

Share this post


Link to post
Share on other sites

er ook risico's verbonden zijn aan het meesmokkelen van wiet op de boot.

 

Lol.....

Ik heb wiet meegenomen naar.. Tunesië, Egypte en allerlei andere landen.

En jij hebt angst het groene goud mee te nemen naar Terschelling???

 

Dan zal ik je de gouden tip nu geven..

Je doet een week van te voren je voorraad in een glazen pot..

En geen hond of muis die het nog ruikt,

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan vergis je je eigen lelijk in de neus van bello .

al pak je je wiet een jaar van te voren in een weckfles .

bello springt kwispelend tegen je op omdat ie wiet ruikt en daarna van de baas met de bal mag spelen .

zo is bello daar is ie voor afgericht .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit Ouwe Rocker in het buitenland: 'wat moet die hond toch van me? Dat beest is kennelijk dol op me!' :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die honden zijn getraind het kaf van het koren te scheiden..

Maw, die zoeken echt wel iets beters dan wat ik vervoer..

Dier herkent het verschil tussen wat wiet en bv hasj

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik een zak wiet een maand terug in een pot stop, ruik ik het nu nog :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zouden bij mij moeten proberen om mijn toegestane hoeveelheid af te pakken(IN N.L.?),ik ben namelijk niet voor de poes als ik in mijn recht sta.

Ik mag deze wiet bij me dragen,sterker nog ik heb het nodig ,ik heb autisme en kan moeilijk met veranderingen in het vaste patroon omgaan(vakantie)

 

Als ze willen dat ik op terschelling iedereen de kop eraf vreet,mogen ze me wiet hebben maar is het hun schuld dat ik die terschellingse boerin in haar kut schop omdat ze te dom is om mij te begrijpen met mijn autistische extremiteiten en zelf te vastgeroest(ge-institutionaliseerd)in haar christelijke overtuigingen.(gekheid) :likken:

 

Nee cannabis behoort tot mijn constitutie,pak het van me af en krijg er een heule hoop troubles bij oom agent.........

Come on,try me if you dare........ :likken:

 

 

 

Gewoon meenemen,lekker 5 gram in de pocket.

Je bent in N.L.,gedraag je dan ook zo :likken:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol Collieweed, als ik agent was zou ik het je dan juist afpakken en zeggen: 'ik noteer meteen uw gegevens even zodat u de eerste bent die we in de kerker gooien als er ook maar een fietser zonder licht betrapt wordt.'

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, oom agent mag wel met een heel goed argument komen waarom hij mijn medicatie gaat afpakken,aangezien ik niet dom ben.

Verbaal gezien moet je je beschuldiging goed opgepoetst klaar hebben staan,mij lul je er niet onder als agentje.

 

Pak me wiet maar af,dan weet je zeker dat ik autistisch ga reageren op zaken en gaat de ''flipmode'' aan.......kon je weten als agent.

 

Wel zou ik ze totaal onderuithalen in een rechtzaak als ze de 5 gram afpakken die ik MOET hebben,als medicijn notabene.

 

@ Dilago : LOL haha bel amnesty international maar alvast af,oom agent lult mij er nooit uit. :whistle: i am to0 smart 4 that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...