Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
n8komeet

Oogstklaar

Recommended Posts

hoi,

 

aangezien ik al heel veel gelezen heb en geleerd, waarvoor dank, ben ik een tijdje geleden beginnen met een kweek van een aantal autoflowers. Nu stel ik mij de vraag of ze oogstrijp zijn. Er zijn al heel wat haartjes bruin van de bovenste top maar van de onderste toppen zijn deze allemaal nog wit. Moet ik wachten tot deze onderste ook bruin verkleuren? De trichomen zijn volgens mij wel al melkachtig zoals het hoort.

Alvast bedankt voor de reacties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's zijn handig. Kijk ook even voor een microscoopje. Dan kan je trichomen zien. De kleur van de haartjes zegt bij outdoor minder dan bij indoor. Het weer speelt hierin een grote invloed. Microscoopje kost hooguit €10 bij onze Chinese vriend Ali

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bekijk ze al drie weken door de microscoop,maar trichomen blijven vooralsnog doorzichtig ,hoe lang duurt het voordat ze amber zijn ? Ik had ze 13 mei gezaaid (autoflower feminized) en voor de easy bud staat op de site 8 tot 9 weken ,maar dat is dus nu al 9 weken of ben ik te ongeduldig.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te ongeduldig cammie ;-) de zaadbanken durven weleens overdrijven over hun oogstklaar binne x-aantal weken vooral als je ze outdoor zet. Gewoon trichomen in het oog houden en wachten. Bij AF-jes kan het soms zeer lang duren (of lijkt heel lang) voor je amber ziet

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegen de tijd dat die microscoop van ali hier is liggen de toppen al 2 weken te curen .

dat schiet helemaal niet op met ali light in the box niet geschikt om te bestellen als je geen engelen geduld .

fiest dan ff langs de kijkdoos die heeft ze op vooraad liggen ook met usb aansluiting .

en sommige autoos komen helemaal geen melkachtig witte trichs op kijk ook ff naar de herfst kleuren van het hele bladerdek .

en niet bij 1 enkel geelschijnend blaadje meteen denken ha rijp om .

als het niet voor maken van wietolie is zo ik zeggen pluk er een stuk af 5 x 10 secondjes volle charge magnetron 900 watts .

draai er een jonko maak een pijp of vape em op en kijke wat ie doet .

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een beetje te vroeg is te vroeg en net te laat is te laat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt en alles waar te voor staat is verkeerd behalve tequila en tevreden .

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...