Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Enigste wat ik zie is dat het blad weinig vingers heeft

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij weet ook niet wat je wilt he Dil :likken:

 

 

Maar uhm, je planten gaan er wel steeds beroerder uitzien is het niet???

Wel mooi groen en zo, maar nog niet echt volwassen.....

Jij denkt dat je goed bezig bent, maar volgens mij zie je iets over het hoofd Dil!

Lol, het is inderdaad om te janken hoe beroerd ze er bij staan. Kom je niet even op Opengrow zeuren in mijn topic anders? ;)

 

Enigste wat ik zie is dat het blad weinig vingers heeft

Tja, ik heb wat gezegd over z'n maatje Poldergrower z'n fluffy wiet. Daar houdt Vakman meer van, soortjes waar je de krant doorheen kan lezen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Dil, als jij er tevreden mee bent is het prima!!

Maar planten die anderhalve week in bloei staan en vol zitten met 3 vingerig blad, tja....

In dat mooie topic van je op OG komen planten voorbij die VOL zitten met 1 vingerig blad terwijl ze al een tijd in bloei staan......

 

Ik vind het allemaal prima Dil B)

 

En dat er veel mensen zijn die je complimenten geven wil maar 1 ding zeggen, dat er veel mensen met stront in d'r ogen op de wereld zijn....

 

 

En het maar niet snappen dat je geen 1 op 1 kweekt, ik zou ze wat langer laten voorgroeien. En je stekken eerder snijden :whistle:

 

 

 

P.s ik wist al dat je dat antwoord ging geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De moeder van deze stekken heeft ook drie vingers, dus wat is het probleem?

 

Als ik een compliment krijg hebben mensen stront in de ogen, maar als jij een compliment krijgt dan zien ze haarscherp natuurlijk, lol!

 

En ik zou er meer respect voor hebben gehad als je dat tegen de mensen zelf zou zeggen in mijn topic op Opengrow waar je ook actief bent i.p.v. hier achter hun ruggen om op een forum wat ze niet kunnen lezen.

 

Graag hier je gal spuien Vakman, i.p.v. te roddelen over anderen in een voor hen vreemde taal.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar maak jij uit op dat ik met mijn opmerking over "stront in ogen...." specifiek op de members van OG doel??

 

Dat jij er daar over begint zegt genoeg Dil.....

 

Veel succes, ouwe broodkweker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja met 4 lampjes ben je een broodkweker hoor. :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach Dil, je vult je uitkering aan met je inkomsten van je kweekjes...... En je koopt er waarschijnlijk ook brood van.

 

Ik zal het nog een keer zeggen, ik zou in het vervolg even wachten met het in bloei zetten van dat re-veggende spul. Levert op het eind toch wat meer op :whistle:

Maar je moet het helemaal zelf weten man, je bent toch te eigenwijs om te luisteren!

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien heb ik er weer een fan bij!

Waar maak jij uit op dat ik met mijn opmerking over "stront in ogen...." specifiek op de members van OG doel??

Omdat ik alleen daar updates post en hier sporadisch. Als je nog meer tips hebt wees dan ook zo vrij dat op Opengrow te schrijven, want dat je mij afbrandt is een ding maar je zegt ook wat over de mensen die mijn kweekjes wel waarderen en dat vind ik flauw van je.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je weer zo beginnen? Prima Dil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je weer zo beginnen? Prima Dil!

Ja ik open geen topic voor dit gezeik en ik vind dat je je excuus moet aanbieden aan de mensen die je beticht van blindheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet weten waarom, zet zelf je bril ook even op Dil!!

Als ik hier planten in mijn kast had die er na 1.5 week bloei zo bijstaan zou ik alles eruit trekken! ECHT WAAR.

 

 

Lekker op deze wijze verder gaan, mss lukt het ooit......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joh vakman, je bent gewoon strontjaloers. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je wel eens anders gehoord, Vakkie! De berichten zijn nog wel terug te lezen in dit topic en dan zeg je dat ik niet weet wat ik wil, lol. ;)

 

Ik zou niet weten waarom, zet zelf je bril ook even op Dil!!

Als ik hier planten in mijn kast had die er na 1.5 week bloei zo bijstaan zou ik alles eruit trekken! ECHT WAAR.

 

 

Lekker op deze wijze verder gaan, mss lukt het ooit......

Even een kijkje in jouw topic en dan leer ik snel hoe ik aan trips kom en bladerige wiet. :P

 

Maar prima, ik zal jullie hier niet meer vervelen met mijn planten en als eenoog verdergaan in het land der blinden! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doel nu op deze foto's Dil.....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als alle klagers nou gewoon bij mij komen zeiken.. :likken:

 

dunne plantjes, 3vingers bla bla, om het eindresultaat gaat het en dat laat ik gerust over aan dilago :icecream:

 

als ik een verpiswedstrijd wou zien keek ik wel op riu :phone:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beestjes komen daar ook wel weer terug hoor, daar durf ik wel op te wedden. Kijk anders even in Collie's topic, die 'was' er ook vanaf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel Huff! :)

 

Van mij mag je de zeikerds hebben, aangezien ik toch te eigenwijs schijn te wezen om wat aan te nemen en mijn planten er beter uitgetrokken kunnen worden, snap ik sowieso niet wat ze in mijn topic doen.

 

De beestjes komen daar ook wel weer terug hoor, daar durf ik wel op te wedden. Kijk anders even in Collie's topic, die 'was' er ook vanaf ;)

Kijk jij daar liever i.p.v. mijn planten af te kraken en me eigenwijs te noemen. Dergelijke adviezen zit ik heus niet om verlegen hoor.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nog steeds volkomen ruk Dil :lol:

Volkomen betekent perfect en met minder neem ik geen genoegen als fijnproever!

 

Een typisch voorbeeld, van hoe jij een opmerking,

totaal verkeerd interpreteert.

 

volgens mij is het meeste wat jij zegt iets wat je hebt gelezen en niets uit ervaring.

Dat loop je altijd te verkondigen maar toen ik na een blauwe maandag even twijfelde over GHE was je de eerste om me bij te vallen. Leg dat nou eens uit, want dat volg ik niet helemaal. :D

 

Zie ook hier,

SN, bevestigd je een keer, als je een keer het "goede" doet.

 

Maar daar doet zijn menig ten aanzien van andere onderwerpen niet ter zake toch..

Of is het een verdedigings taktiek van je.

Het is nl de rode draad.

Telkens een ander onderwerp erbij halen.

 

Omdat iemand zijn mening/ervaring hier typt hoef je niet altijd in de verdediging te springen Dil :)

 

Sommigen bedoelen het ook goed :P

Maar Wiekspiet, als iemand tegen jou zegt dat je volgens hem alleen gelezen hebt wat je schrijft en dat je geen ervaring hebt, dan beschouw jij dat als een mening/ervaring? Oké, duidelijk! :)

 

En weer begrijp je niet wat er tegen je gezegd word...

 

Maar dat soort goedbedoelde adviezen mag hij diep in z'n reet steken. De foto's bewijzen dat ik niet maar wat loop te roepen dunkt mij.

 

Ook zo'n raar tikie van je. Dat grofgebekte.

 

 

Mijn aanmerking op die voeding is dat jij je je gedraagt op het forum als iemand met aandelen en mensen met grote hokken gaat vertellen wat ze moeten doen,

 

En het ergste is nog wel dat ze het van me aannemen ook!

Het is de toon die de muziek maakt, als jij normaal reageert dan reageer ik normaal.

 

 

 

:popcorn:

Gaat hij weer helemaal los omdat iemand het niet met hem eens is..

 

 

Grote stilte.

 

 

Heeft ie een "ban" gehad???

 

mag hij weer? :)

 

 

Jij weet ook niet wat je wilt he Dil :likken:

 

 

Maar uhm, je planten gaan er wel steeds beroerder uitzien is het niet???

Wel mooi groen en zo, maar nog niet echt volwassen.....

Jij denkt dat je goed bezig bent, maar volgens mij zie je iets over het hoofd Dil!

 

Sorry en succes.

 

Tja.

Dat jij het niet ziet D, okay.

En dan zie ik idd, hier een aantal positieve geluiden voorbij gaan,

veel al van kwekers, die er zelf ook helemaal niks van maken

en elkaars drama gaan bagatelliseren.

 

Dan heb je nog de door jou verkeerd begrepen opmerkingen

en dan Tja. Wat blijft er dan nog van over.

En het ergste is nog wel dat ze het van me aannemen ook!

 

Dat zou me jeuken D.

Sommigen leren het toch nooit.

 

Enigste wat ik zie is dat het blad weinig vingers heeft

Deze post geef je dan wel een like D,

Maar hij heeft het echt niet positief bedoeld hoor... :whistle:

 

Joh vakman, je bent gewoon strontjaloers. :icecream:

:hug:

Pas maar op.

D geeft je nog een like ook.

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je 3x in persoon ontmoet D.

 

 

Je bent op zich een aardige vent en ik vind het prima, dat iemand met een belabberd laag inkomen/uitkering,

zich zelf financieel overeind houd, door een beetje handel in wat wiet.

Ja met 4 lampjes ben je een broodkweker hoor. :thumbsdown:

 

En ja, dan ben je een broodkweker, om dat je het voor de centen doet.

Maar dat heb ik 101x liever, dan criminaliteit. :verrygood

 

Maar verder D???

Ik weet niet wat jou diagnose is,

maar Borderline zou me niet verbazen.

 

Ik hoop, dat je nou eindelijk eens je woord houd

en stopt met nog meer onzin uit te kramen,

anderen, die jou kritiek leveren, voor rotte vis uitmaken.

 

Het zou voor iedereen beter zijn.

Ga lekker naar het land van de blinden en voel je daar éénoog. :wave:

Edited by oude rocker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luister OR, vrij recent jammerde je nog dat ik je met rust moet laten en dat er geen vete is en nu post je me twee lappen tekst van een paar uur werk. Wat is jouw probleem man? Hoe ik rondkom is niemands zaak en ik zit ook niet op de diagnose van een amateurpsycholoog te wachten. Als ik echt borderline heb kan je beter uitkijken, want ik weet waar je huis woont.

 

Ik vond jou ook een aardige kerel en daarom vond ik het ook geen probleem je aan wiet te helpen toen je me vroeg. Hoe iemand die onberispelijk is in het kweken door z'n voorraad heen raakt is mij een raadsel overigens.

 

Ja, beste mensen, diezelfde OR die nu zo'n grote bek tegen me heeft, klopte vorig jaar uitgerekend aan bij mij, de minste kweker van allen als je hem nu hoort. Dus terwijl hij zeurt over wat er allemaal niet aan mij mankeert, heeft ie me wel betaald voor de vruchten van mijn gepruts. En dat is het laatste wat ik er over zeg.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik waarschuw je dat mijn geduld opraakt met jou en ik weet waar je huis woont.

En wat ga je daar mee doen dan, hem opzoeken en proberen hem voor zijn bek te slaan, of een anonieme tip aan de politie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik waarschuw je dat mijn geduld opraakt met jou en ik weet waar je huis woont.

En wat ga je daar mee doen dan, hem opzoeken en proberen hem voor zijn bek te slaan, of een anonieme tip aan de politie?

Volgens hem heb ik borderline. En de politie bellen? Daar zie ik OR eerder voor aan en jou ook trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de mensen die wel normaal kunnen reageren: ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar het moge duidelijk zijn dat ik op dit forum geen verslagen of foto's kan posten zonder dat er allerlei off-topic gezanik en gespeculeer uit voortvloeit van gefrustreerde kwekertjes waar ik niet op zit te wachten. Derhalve heb ik djbroertje verzocht dit topic te sluiten en post ik alleen nog updates op Opengrow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij bent hier degene die iemand grof bedreigt, wat mij betreft heb je een dikke ban verdient.

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij bent hier degene die iemand grof bedreigt, wat mij betreft heb je een dikke ban verdient.

Ik zeg alleen maar dat je een borderline patiënt niet moet stalken, maar als OR zich vergist en ik geen borderline heb heeft ie niet te vrezen. Maar jij bent expres traag van begrip omdat je me graag ergens op hoopt te kunnen pakken, je vergeet bijna dat je hier kwam voor de planten. Mij mogen ze wel bannen, ik lig er absoluut niet wakker van.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...