Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hoe kom je daar nou weer aan :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe kom je daar nou weer aan :P

Die heb ik van het postkantoor gehaald. :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik GHE ripen voor de herfstkleuren,werkt prima voor de laatste 1.5/2 weken.

Dan trekt de plant de laatste suikers uit het blad en pompt het in de toppen/trichomen.

 

Vandaar de geel/paarse bladkleuren aan het eind........

 

 

 

 

* soms wacht ik ook niet volledig tot ze helemaal geel zijn,jantje ongeduld hierzo.

Maar het is wel beter om te doen.

Wanneer begin je dan met spoelen als de bladeren geel/paars beginnen te worden ? of ben je dan aan al aan het spoelen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Poldergrower : ik houd me gewoon aan mijn schema van bac,niks extra of teveel. <_<

Bovendien is jouw grond volledig opgewaardeerd en die van mij maar half zodat ik kan sturen indien nodig.

Ik weet ook dat je dit zegt omdat de sample die je kreeg via Ozzoes niet representatief genoeg was,maar DAT is niet hoe mijn wiet eruit hoort te zien.

Die sample was gewoon bij hem gedumpt in een gulle bui,niet voor een verslag/beoordeling.

Hij heeft je die ADH47 ook niet even laten proeven zeker?die was namelijk te lekker,dat snap ik ok wel vanuit zijn standpunt :lol:

Check maar mijn nederige topicje,dan zie je mijn veel te lekkere nederige dwergjes.

Als ik weer wat waardigs heb ga je dat wel proeven,en herinner je me daaraan i.p.v. die slappe hap van toen.

Prepare for better days, i know i have bro :innocent:

 

Het is net autodrop,zo lekker.....ow ja het is nog verboden.... :lol:

 

 

@ kapteinkoek : als de bladeren geel beginnen te worden komt dat doordat ik op een bepaald punt stop met bloeivoeding geven.

Ik ga dan nog 1 week door met pk booster en F-1 booster en wissel om de waterbeurt af met ripen en zonder.

Laatste 4 /6 dagen geef ik alleen water.

Ik kweek eigenlijk alleen op kleine schaal en rook sneller dan dat mijn plantjes groeien kunnen soms.

Dat zorgt ervoor dat ik ze soms sneller omleg dan gepland,uit pure noodzaak.

Gelukkig komt dat niet veel meer voor tegenwoordig,ik heb er dan ook een hekel aan.

 

 

@ Dilago: je kan ook gewoon stoppen met voeding als je echt het idee hebt dat ze klaar zijn en niks meer doen,dan trekken ze vanzelf het blad leeg met de tijd.

Jij hebt de tijd erop te wachten toch?

Ik rook eigenlijk net teveel voor maar 4 planten per keer haha.

Mooie stekjes bro,die lijkt de postbode mooi gesneden te hebben..... :likken:

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die postbode is een gouden kerel, heb je dat wel in de gaten? ;)

 

gallery_1211_374_57339.jpg

 

gallery_1211_374_1512.jpg

 

gallery_1211_374_60734.jpg

Duur zaad stekt goedkoop!

 

Wat het ontkiemen van zaad betreft is in steenwol mijn favoriete methode, want je hoeft die kleine zaadjes niet vaker als een keer door de handen te hebben, niet te prutsen met vochtig keukenpapier en je hoeft geen grond in potten te doen. Het enige wat je hoeft te doen is het steenwol blokje natmaken met lauwwarm kraanwater en gaan! Kan het eenvoudiger?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je eerst het zaadje erin en maak je ze dan pas nat, of andersom? Week je het zaadje nog voor? Hoelang duurt het vervolgens voordat de eerste boven komen?

 

Da's mooi spul van Sensi, inderdaad behoorlijk aan de prijs. Ik had zelf ook nog zitten denken aan hun Jack Herer maar vond het een beetje té gortig worden, misschien voor later.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga die super skunk in de gaten houden van je,ben zelf de.shiva aan t voorgroeien van hun ;) good luck

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wel hashplant van Sensiseeds liggen,alleen is dat wel een monster qua groei als je de klok omzet.

Originele zaden zijn wel duur geloof ik

Trekt zo je hele bodem leeg :o maar echt wel een lekker rokertje hoor.

 

Ik ben benieuwd wat de superskunk bij jou gaat doen,ik vind de bloemkelken altijd zo mooi en karakteristiek.

Heeft meestal een goede bag-appeal...... :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe je eerst het zaadje erin en maak je ze dan pas nat, of andersom? Week je het zaadje nog voor? Hoelang duurt het vervolgens voordat de eerste boven komen?

Ik maak het steenwol blokje nat en doe dan het zaadje er in. Het duurt zolang het duurt, ik ben geen broodkweker dus heb ik geduld.

Da's mooi spul van Sensi, inderdaad behoorlijk aan de prijs. Ik had zelf ook nog zitten denken aan hun Jack Herer maar vond het een beetje té gortig worden, misschien voor later.

Ja ik wilde perse hun Super Skunk dus en daarom was ik bereid de investering te doen, dat verdien ik wel weer terug. :P

 

Ik ben benieuwd wat de superskunk bij jou gaat doen,ik vind de bloemkelken altijd zo mooi en karakteristiek.

Heeft meestal een goede bag-appeal...... :icecream:

Ben ik ook benieuwd naar, hopelijk lijkt het op de goeie oude Super Skunk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Amnezen op kokos beginnen aan de laatste loodjes.

 

gallery_1211_374_76048.jpg

 

gallery_1211_374_115636.jpg

 

gallery_1211_374_68941.jpg

 

gallery_1211_374_111836.jpg

 

gallery_1211_374_39151.jpg

 

gallery_1211_374_129857.jpg

 

gallery_1211_374_23074.jpg

Purple Haze?

 

Dat was 'm weer.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit D, hebben ze het een beetje koud gehad aan de kleuren te zien?

 

Nog even dan kunnen ze om.

 

Pg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je en inderdaad 's nachts na een lange hete avond van vier uur wordt het koud!

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6495_16810_69004.jpg

Sensi's Super Skunk hebben er zin in!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

die Super Skunk van Sensi was mijn eerste kweek.. :)

die gaat je echt niet tegen vallen een heerlijk wietje..

 

Bovendien, zie ik nog steeds vooruitgang in je eindresultaten... :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die amneesjes zijn mooi aan het leegtrekken,mooie laatste loodjes i.d.d. :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die Super Skunk van Sensi was mijn eerste kweek.. :)

die gaat je echt niet tegen vallen een heerlijk wietje..

Vroeger vond ik dat ook al zo'n lekker wietje. Hetgeen ik voor op mijn hoede ben zijn hermafrodieten, hoe ging dat bij jouw eerste kweek?

 

Die amneesjes zijn mooi aan het leegtrekken,mooie laatste loodjes i.d.d. :dribble:

Dank je wel broeder, ik vind het ook een prachtig gezicht, net een schilderij al die mooie rode kleuren die er in komen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot mijn aangename verbazing zijn er nog twee zaailingen opgekomen, dat maakt de veertiende van de vijftien. Had ik niet verwacht gezien de negatieve ervaringen die anderen met Sensi Seeds gehad hebben.

 

gallery_1211_374_31877.jpg

 

gallery_1211_374_145192.jpg

 

Sinds ik alleen nog werk met steenwol is het ontkiemingspercentage drastisch toegenomen. Of het aan de steenwol ligt weet ik niet, maar de methode werkt in elk geval. Zoals ik eerder al schreef hoef je de zaadjes maar een keer door de handen te hebben en dat bezie ik zelf als een grote plus.

 

gallery_1211_374_214921.jpg

 

De zaailingen zijn verpot naar startblokken zoals te zien is, welke ik ingewaterd heb met ppm 660 en pH 5.5. Ook hier is de kans op beschadigingen van tere worteltjes minimaal daar je uitsluitend het blokje in het gaatje drukt. Er zijn ook ronde stekblokken die precies passen, maar mijn favoriete growshop had ze helaas niet.

Edited by dilago
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hetgeen ik voor op mijn hoede ben zijn hermafrodieten, hoe ging dat bij jouw eerste kweek?

 

Klopt, ik had er wel wat zaadjes in.

Niet veel, maar toch.

Ik heb het indertijd mijn onervarenheid de schuld gegeven.

 

Suc6 anyway

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontkiem problemen niet veel van mee gekegen met zaden van Sensi.

Wel dat het niet meer zo stabiel is.

Zo geldt dit voor wel meer zaadbanken die soortjes 'exclusief' voeren en dan problemen in de lijn hebben waardoor jij niet echt weet waar je aan toe bent waar een andere breeder het wel lukt om de boel stabiel te houden (andere insteek?)

 

Shit

Edited by lostchild
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er zit altijd een risico aan zaad, of het je onervarenheid was Oude Rocker weet ik niet.

 

@ Lostchild, die Shit heeft Bosrand al eens gezet als ik het me goed herinner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige paarse haasjes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zelf eerder voor de NL5 x Haze gaan en dan stiekum kruizen met de s5 :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik houd je niet tegen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paarse Amnees, bijzonder. Buiten zie je dat ook wel gebeuren bij binnensoorten door de tempratuur. Maar die zijn doorgaans veel lager als binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...