Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dat is de plant in ze geheel afknippen, ondersteboven ophangen en ongeveer anderhalve week later met duim en wijs vinger het blad verwijderen. Ik zelf laat grotendeels van het blad zitten. Na 2 dagen in de zak een beetje door elkaar schudden, toppen uit de zak en ik heb een mooie zak met "ice" blad.

Edited by appel
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is misschien in een tentje haalbaar maar met een paar honderd stuks kan je dat wel vergeten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago heeft toch geen paar honderd plantjes..:P

Edited by appel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ al_green : in principe wel,ik rook al 18 jaar goede wiet en vergelijk het vaak als met een goede ambachtelijke wijn of cognac.

Goed proeven is 1 ding,de high beschrijven het andere.

Ik ben vaak goed high en het is voor mij dus moeilijk om de high te bepalen,tenzij ik het een hele dag achter elkaar rook.

In het geval van deze Amnesia Haze is het een energiekere high dan ik d8,wel sterk trouwens.

 

Maar alles gaat bij mij over geur smaak textuur trichomen kleuren scherpte op de keel/kriebelfactor.

En natuurlijk hoe mooi & schoon de sample is onder de microscoop.

 

 

Zoals ik het zou doen(ik heb geen tumble nodig)

Gewoon alle hoofd cola's met de hand knippen tot je het flauw word,en alle onderste topjes in de tumble.

Ik ben ook lazy wat knippen betreft,maar met wat goede reggae en een lekker biertje word het wel draagzamer.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ collie je mag voor mij ook wel een verslagje maken van mijn rookwaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ appel : dan ga ik het nog druk krijgen,want waarschijnlijk doelde al_green op hetzelfde :P pm me maar.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik test mooie vrouwen,pm me maar!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dilago heeft toch geen paar honderd plantjes.. :P

Nee maar wel te veel om met de hand te gaan knippen en als mijn wiet een maandje gecured is smaakt het net zo lekker. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De herfst komt er al aardig in, nog een week of anderhalf en dan gaat de schaar er in, of beter gezegd dan gaan ze door de tumbletrimmer. :innocent:

 

gallery_1211_374_210506.jpg

 

gallery_1211_374_307579.jpg

 

gallery_1211_374_181524.jpg

 

gallery_1211_374_2204.jpg

 

gallery_1211_374_210209.jpg

 

gallery_1211_374_99838.jpg

 

gallery_1211_374_145747.jpg

 

Dat was 'm weer, tot de volgende!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beestjes zijn gelukkig allang verhuisd naar de hel :evil:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de beestjes heb ik de eindoplossing gevonden door het bij de bron aan te pakken, sindsdien heb ik geen parasiet meer gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ze mogen waarschijnlijk nog wel wat langer dan anderhalve week, ik laat ze sowieso staan zolang ze kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De herfst komt er al aardig in

 

Ik zie niet echt herfst, zie wel dat de planten een beetje 'oud' lijken. Glans is er iets af en de bladeren staan wat naar boven en gekarteld maar dat heeft meer met klimaat te maken verwacht ik? Anyway, ziet er wel goed uit maar zie nog geen herfst! Nog even doorzetten :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat ze nog wel even staan, zolang ze nog groeien heeft dat zeker mijn voorkeur.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de beestjes heb ik de eindoplossing gevonden door het bij de bron aan te pakken, sindsdien heb ik geen parasiet meer gezien.

 

Die Endlösung

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de beestjes heb ik de eindoplossing gevonden door het bij de bron aan te pakken, sindsdien heb ik geen parasiet meer gezien.

 

Die Endlösung

Nein want dan zouden ze er nog zijn! :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik GHE ripen voor de herfstkleuren,werkt prima voor de laatste 1.5/2 weken.

Dan trekt de plant de laatste suikers uit het blad en pompt het in de toppen/trichomen.

 

Vandaar de geel/paarse bladkleuren aan het eind........

 

 

 

 

* soms wacht ik ook niet volledig tot ze helemaal geel zijn,jantje ongeduld hierzo.

Maar het is wel beter om te doen.

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De herfst kleuren komen vanzelf collie daar heb je geen ripen voor nodig evenals het leeg trekken van het blad, nature made it this way lol.

 

Al het extra's wat je erbij gooit overstimuleert de plant en komt de smaak niet ten goede, zeker niet op aarde less is more.

 

Poldergrower

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik GHE ripen voor de herfstkleuren,werkt prima voor de laatste 1.5/2 weken.

Dan trekt de plant de laatste suikers uit het blad en pompt het in de toppen/trichomen.

 

Vandaar de geel/paarse bladkleuren aan het eind........

 

* soms wacht ik ook niet volledig tot ze helemaal geel zijn,jantje ongeduld hierzo.

Maar het is wel beter om te doen.

Wellicht dat ik het in de toekomst eens probeer bro, maar voorlopig houd ik het bij Canna Coco A + B af en toe afgewisseld met alleen kraanwater (aangezuurd naar pH 5.7).

 

De herfst kleuren komen vanzelf collie daar heb je geen ripen voor nodig evenals het leeg trekken van het blad, nature made it this way lol.

 

Al het extra's wat je erbij gooit overstimuleert de plant en komt de smaak niet ten goede, zeker niet op aarde less is more.

 

Poldergrower

Hoi Poldergrower, dat less more is heb ik meer gehoord, zodoende ben ik daar ondertussen ook van overtuigd en vooral doordat mijn planten dat ook tegen me zeggen in gebarentaal. Hoe dan ook, een plaatje voor jou natuurlijk!

 

http://www.youtube.com/watch?v=7x2WAveirQg

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

More is less, dat gaat ook op. :likken: :jump:

 

Planten gaan lekker, wel wat last van stralingswarmte. Maar wordt een goede oogst zo te zien. Mooi man.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de lampen zitten er vrij dicht op, zodoende zijn er een paar toppen verbrand maar ik heb de hoop dat ze gecompenseerd worden door het spul onderuit Eigenlijk maak ik me al een beetje zorgen of ik dat ooit wel allemaal op krijg! :likken:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6495_16810_50470.jpg

Chemdawg stekken aan het wortelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...