Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Damn, ik heb nu ook amnesia stekken, als ik het zo zie zal ik echt op moeten gaan letten met hoe hard die dingen groeien haha.

Lekker creatief fotootje iig

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie steiger van bamboe Bob de Bouwer! :likken:

 

Ze trekken al goed bij he?

 

Het is haast miraculeus wat zo'n plant kan hebben aan mishandeling,zo te zien vonden ze het nog lekker ook!

Ik gebruik vaak ook van die witte vuilniszakbinders om ze op het scrog net vast te maken,en naar beneden te houden.

 

Je moet alleen wel zorgen dat het niet kan gaan knellen/snijden om de takken,die worden natuurlijk dikker op den duur.

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, ik heb nu ook amnesia stekken, als ik het zo zie zal ik echt op moeten gaan letten met hoe hard die dingen groeien haha.

Lekker creatief fotootje iig

Zeker groeit Amnees als kool maar deze stekken hadden ook al twee weken onder tl lampen staan te wortelen. Daardoor heb ik ze iets te lang op 18/6 gehad onder hps.

Mooie steiger van bamboe Bob de Bouwer! :likken:

 

Ze trekken al goed bij he?

 

Het is haast miraculeus wat zo'n plant kan hebben aan mishandeling,zo te zien vonden ze het nog lekker ook!

Ik gebruik vaak ook van die witte vuilniszakbinders om ze op het scrog net vast te maken,en naar beneden te houden.

 

Je moet alleen wel zorgen dat het niet kan gaan knellen/snijden om de takken,die worden natuurlijk dikker op den duur.

Ze kunnen inderdaad heel wat hebben. De tyraps heb ik alleen om de bamboestokken gedaan ter voorkoming van het afknallen van de stammen van de planten.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Amnezen op steenwol onder 600watt oogst ik morgen.

 

gallery_1211_374_213154.jpg

 

gallery_1211_374_116012.jpg

 

gallery_1211_374_132308.jpg

Wanneer de vrucht zover is, slaat hij er meteen de sikkel in, omdat het tijd is voor de oogst.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dil pak even een sponsje, klein beetje vochtig maken en langs de toppen halen. Foto 2 zie ik wat webjes.

 

Verder ziet het er goed uit hoor!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste foto, midden in de bovenste top helemaal links... dat ziet er nogal verdacht uit, of zeg ik nu wat raars?

Rest ziet er zeer smakelijk uit, je hebt voorlopig weer genoeg te roken!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit dilago, vindt het zeer leuk om te zien dat je je niet beperkt tot 1 soort medium.

 

Vraag me af of sommige soorten het merkbaar beter doen op 1 bepaald medium dan op de andere? Misschien leuk om eens te testen ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Appel, goed idee, ga ik doen.

 

@ Scirocco, wat het beetje spint betreft zeg je niks geks, maar je veronderstelling dat ik niet genoeg te roken zou hebben zit op het randje. :P

 

@ Alkaline, dat is inderdaad een interessante test, mijn bevindingen zijn dat de planten het beste presteren op het medium wat de kweker ligt. Bij mij zijn dat kokos en steenwol en in mindere mate aarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedoelde geen spint, (weet dat je dat probleem redelijk onder controle hebt) maar die vieze bruinige plekjes midden in die top wat mij sterk op rot lijkt...

 

En rook je zoveel dan? Ik ben nog niet eens door mn eerste oogst van dit jaar heen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ow zo, ik dacht dat je op de spint doelde. Zal er nog eens goed naar kijken maar volgens mij valt het mee.

 

Eerder vanavond ben ik nog even wezen kijken bij de planten op kokos die ik gisteren zo mishandeld heb en ze lijken het lekker gevonden te hebben.

 

gallery_1211_374_300346.jpg

 

gallery_1211_374_19963.jpg

 

gallery_1211_374_336041.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit dilago maar waarom geen net? ziet er bambo masterlijk uit :P

 

ik denk bloeidag 15/17 ze groeien nog paar mm en dan is het voorbij aangezien je toppen net een pinky zijn.

 

mvg Mapitolover

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit dilago maar waarom geen net? ziet er bambo masterlijk uit :P

Dank je! Met bamboestokken kan ik de potten optillen zodat ik weet welke planten droog staan..

 

Mooi compacte amnezen :P

Vast gekruist met indica. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt veel op mijn soort die ik had staan

 

gallery_39844_18843_328556.jpg

Edited by El capitano
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor! Heb 'm ook al op steenwol gekweekt en hij lijkt er inderdaad op.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig gaan je kweekjes erg lekker D !

Ik zie enkel gelukkige planten staan :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds ik hydro ben gegaan word ik er zelf ook een stuk blijer van. :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, de oogst van de planten op rfx-1 is binnen, maar liefst 510 gram schoon aan de haak onder één 600watt Gavita pro vandaan. Dat is nog net geen gram de watt maar wel een persoonlijk record.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk over de gehate 0,5 heen! Congratz :verrygood

 

Lekker op deze set-up doorgaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou daar was ik al een paar keer eerder overheen gegaan hoor, maar ik wilde mijn haters niet teleurstellen. :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist altijd al dat je het in je had D, nu nog eens een dikke bio ronde 1 op1 maar met al je kennis nu is dat ook geen probleem meer!

 

Hou ze groen maat!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel en wie weet doe ik in de toekomst nog een keer een bio rondje makker, zeg nooit nooit! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke duim voor jou!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel netjes! Was dit van de Kush of de Amnees? Hoeveel planten op hoeveel liter was het ? En alleen canna vega en flores gebruikt of ook pk13/14?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...