Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Henk010

Nl (#5?) En/of Amnesia Haze - Zaden

Recommended Posts

Gegroet beste forumleden,

 

Terwijl de Sugar Punch flinkt doorpakt moet er nagedacht worden over de volgende ronde, en ik heb 2 soorten op de verlanglijst staan! Ik wil er wel direct even bij zeggen dat ik op zoek ben naar zaden, suggesties wat betreft stekken heb ik helaas niet veel aan. Voel je echter vrij tips te posten, anderen kunnen er wellicht wel iets mee. ;)

 

Fier op 1 staat Northern Lights, en dan niet een of andere kruising met Haze. Puur Indica! (nouja, +-90%). Ik heb begrepen dat het wellicht de moeite waard is om NL #5 te vinden omdat die "veel beter" zou zijn, maar ik kan daar qua zaad niets over vinden. Ik ben zelf extreem bevooroordeeld over Sensi Seeds wat betreft NL omdat ze (voor zover ik weet) "the original" hebben waar het ooit mee begonnen is. Ik begrijp ook dat de huidide Sensi NL niet dezelfde is als die van vroeger, maar ik heb er ergens wel vertrouwen in. Als iemand betere suggesties heeft (of ervaring met NL van de Sensi) dan hoor ik dat graag!

 

Net daaronder, Amnesia. De "Amnees" zoals we haar noemen. Ik ben dol op Amnesia, vind het echt een van de fijnste soorten om te roken. Kan me amper een voorstelling maken bij zelf gekweekte Amnesia, dat moet heerlijk zijn.

Hier is het verhaal wel redelijk bekend, las in meerdere posts dat de "echte" Amnees enkel als stek te krijgen is. Ik geloof er alleen geen hol van, er zijn net iets teveel mensen bezig met deze hobby.

Mocht iemand een suggestie hebben wat betreft Amnesia zaden, ik hoor het heel graag. Als er echt enkel slechte/teleurstellende genetica te krijgen is kweek ik haar gewoon niet, heb immers nog Killing Fields, Shack en Sugar Punch liggen... ;)

 

Andere suggesties die extreem veel lijken op deze soorten mogen uiteraard ook gedeeld worden; ik wil graag een ronde draaien met een "old skool" soort (als iemand weet waar ik originele landrace-zaden kan krijgen...?) maar sta uiteraard overal voor open. Een ding echter niet: Autoflowers. Er is er maar een de baas in die tent, en er wordt pas gebloeid als de baas het zegt! :)

 

Bij voorbaat dank!

 

(Edit: Dit leek mij de meest toepasselijke plaats voor dit topic, anders graag even moven!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

amnesia heb je het over hypro-seeds tegenwoordig superstrains .

sannies seeds usc heeft ze ook .

rest is amnesia haze .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, er is dus al een verschil tussen Amnesia en Amnesia Haze? Weer wat geleerd :) Ik ga er eens een Leafly op naslaan! (Edit: Leafly heeft het weer wat verduidelijkt, ik geloof dat ik op zoek ben naar Amnesia Haze maar zeker weten doe ik het nog niet ;) )

 

Maakt de keuze er niet makkelijker op...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

amnesia van hypro is afgaan met neville haze .

amnesia haze is skunk met silverhaze hoort men wel eens zeggen .

en dan heb je er nog variaties en clone only phenoos van dus .

en in de shops word veel critical ook als amnesia haze verkocht word beweerd .

bij usc zijn ze out of stock btw .

:vape:

ps :hier heeft usc nog wel amnesia ibl !!!

http://www.tropicals...derground-seeds

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroegah, was een van de betere soorten op de markt ook wel een goede Super Silver Haze....! Mr Nice waarschijnlijk de betere ..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken je deze site al : http://en.seedfinder...ts/Sensi_Seeds/

Is een handige tool ;)

 

Krijg je meteen ook de voorouders.

 

MrNice heeft een NL#5 cross met een Afghaan-> https://mrnice.nl/dh...rains.php?id=58

Soma heeft 'de' Amnesia Haze-> http://www.somaseeds.nl/amnesia-haze.html

 

Is maar een heel kleine bijdrage hoor. Wanneer je op zoek bent naar zaad is het assortiment eindeloos :P

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop met wat originele nl#5 zaden te gaan werken

uit de collectie van de eerste mediwietkweker van nl.

ik hoop deze te kruisen met enkele amnesiaatjes en zilveren haasjes

om de krachten te herroepen.

 

mijn sugestie is om met deze vraag zaadbedrijven te benaderen.

je kunt dan verbaasd staan wat men buiten het assortiment aan wil bieden.

ik weet dat sommigen deze soort intresse enorm waarderen.

 

zuczez met je zoektocht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Landraszaden kan je terecht bij Ace Seeds, Cannabiogen, Sannie (Eskobar, USC), Real Seeds Company, Astur Jaya.

 

Voor Amnesia kijk eens naar Dinafem.Crockett's Haze met Michoacan genen is ook een leuke trouwens.Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dynasty heeft een mooie cross met NL#5/haze, Caramel cough.

 

G-39 van ons heeft ook aardig wat NL genen in zich.

 

Succes!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...