Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jack white

Droog Gewicht Is Meer Dan Verwacht ,hoe Kan Dit?

Recommended Posts

Hallo kwekers, ik heb 1,5 week geleden mijn amnesa haze geoogst en het natte gewicht was 2500 gram wat me dus vies tegen viel in vergelijking met eerdere oogsten nu 1,5 week verder wiet super goed droog takken breken gewoon zo als het altijd is, geeft de weegschaal 805 gram aan er is dus meer als 30% van over gebleven :| :wtf: nooit eerder mee gemaakt, vond het ook erg raar met oogsten toppen waren eerst redelijk hard maar toen ik oogste waren ze in eens wat zachter geworden had ze 2 nachten in het donker gezet(wat ik wou proberen) maar wel water blijven geven zag met de oogst dat de potten behoorlijk nog nat waren het leek er dus op dat ze eigenlijk niks meer hadden gedronken bladeren waren allemaal bijna geel en hingen ook behoorlijk, misschien ligt hier ergens een verklaring zou graag eens willen weten hoe dit kan, en of er mensen zijn die dit ook al hebben gehad.

 

Ps: luchtvochtigheid was ook redelijk hoog de laatste week zo'n 65%

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat gewicht was niet goed. Dus niet goed gewogen.

en of ik dit goed gewogen had zelfs tot 2 keer toe omdat het me tegen viel en zekerheid wou Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet veel, hoeveel watt had je gebruikt? Volgens mij is dit niet eens 0,5 gram de watt! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet veel, hoeveel watt had je gebruikt? Volgens mij is dit niet eens 0,5 gram de watt! :D

waar kom jij mee? lees eerst eens goed kerel dan zie je staan dat ik het droge gewicht al weet :whistle: draai met 1000 watt nat was het 2500gram en droog dus 805 dat is dus 0,8 gram de watt we heten niet allemaal dilago ;) het gaat mij er gewoon om dat ik droog meer over hou dan verwacht heb er meer als 30% aan over gehouden, hoe kan dit? Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

805 gram dat is netjes! Mag ik vragen hoeveel plantjes je had?

9

 

805 gram dat is netjes! Mag ik vragen hoeveel plantjes je had?

mag ik vragen of jij antwoordt weet op mijn vraag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is niet veel, hoeveel watt had je gebruikt? Volgens mij is dit niet eens 0,5 gram de watt! :D

waar kom jij mee? lees eerst eens goed kerel dan zie je staan dat ik het droge gewicht al weet :whistle: draai met 1000 watt nat was het 2500gram en droog dus 805 dat is dus 0,8 gram de watt we heten niet allemaal dilago ;) het gaat mij er gewoon om dat ik droog meer over hou dan verwacht heb er meer als 30% aan over gehouden, hoe kan dit?

Prima score! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zou kunnen zijn dat het zeer kristalrijk is, dat maakt erg veel meer gewciht

30 %? mwah dat dan weer niet hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg het nog maar ff terug in de netten, fatsoenlijk gedroogde wiet zie je ook niet vaak meer

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

leg het nog maar ff terug in de netten, fatsoenlijk gedroogde wiet zie je ook niet vaak meer

gast lees eerst eens voordat je zo'n dom antwoordt geeft meen je nu echt dat ik niet weet hoe ik een wietje moet drogen, dat hele 20% verhaal is echt een grote onzin daar ben ik nu wel achter! Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

correct me if iám wrong

maar dacht dat de zwaarte vd top ook te maken heeft met het thc niveau wat bij haze soms erg hoog ligt

en de compactheid en hoever hij uitgebloeit is heeft ermee te maken

meestal hou ik rond de 22%-25% over met haze dus het is mogelijk dat je bv 28% over houdt

maar breekt de tak of breekt hij af zit ook nog verschil in

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mja, soms is t drooggewicht wat meer, soms wat minder dan 25%... niks om echt raar van op te kijken.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koester dat droge gewicht maar..........het juiste antwoord bestaat niet. zijn tal van redenen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sowieso lekker belangrijk. Waarom zou je wiet nat willen wegen? Dat doet justitie alleen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wanneer is wiet echt droog.

 

ik dacht dat mijn wiet ook droog was. maar andere mensen vonden van niet lol

nog even terug in de netten gelegt tot de vering uit de wiet was. en toen was die goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang er dagelijks nog grammen verdwijnen en er niemand van neemt is de wiet nog niet droog. Na zo'n tien dagen drogen is het meestal wel droog.

 

Kijk ook uit dat het weer niet té droog wordt, als je de toppen niet meer in kan knijpen zonder ze te verpoederen is het te droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dit kan?

 

Toppen waren al wat ingedroog voor het oogsten. Maar je geeft aan dat je gewoon hebt gewaterd.

 

Dan blijft enkel nog over of je weet niet wanneer wiet droog is of je kan niet wegen.

 

Zijn gewoon geen andere opties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te droge wiet zorgt voor poeder in de strijkzak

 

beter nog een beetje klef zodat het netjes aankomt bij de afnemer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...