Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kelsorules

2 X Cream Caramel Auto 1X Nl Auto , 1 X Quick One Auto , 1 X Royal Bluematic Auto , 1 X Wappa Auto

Recommended Posts

Hoi hoi mateys

 

Net wezen mijn wappa gaan opknippen om te wegen en te proeven uiteraard :)

 

Totale opbrengst niet slecht : 23 g

Geur is erg kruidig en zoet , lijkt wel beetje op een spicy skunk met wat zoete accenten

 

gallery_41900_18823_785527.jpg

 

Echt eenm meesterwerkje nu na de eerste testfase :) smaak is nu al zalig , erg kruidig pittig , niet te zwaar voor de keel

 

Effect is wat je kan noemen erg heavy stoned as shit xD , zalig beetje trippy int hoofd en toch lichamelijk buzzed , een mooie 50/50 strain . Al bij al een goeie keuze van Paradise steeds , zet er volgend jaar nog zo een

 

gallery_41900_18823_1715520.jpg[/url

 

Morgen maak ik eens tijd voor een compleet verslag einde met van elke geoogste strain een review en budshots :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer smakelijk uit man :-) geniet ervan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er lekker compakt uit met een coffeeshopzakverschijning .

lekkel loken meneel kelsolules ouwe vliend .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er lekker compakt uit met een coffeeshopzakverschijning .

lekkel loken meneel kelsolules ouwe vliend .

:vape:

 

Thans mannen :) ja het is best wel een aardig compact geslaagd oogstje :).

Ben heel tevreden dit jaar , 5 verschillende soortjes , allemaal uniek op hun eigen manier :)

En kwaliteit is zoveel beter en sterker dan vorige kweek

 

Testers die elke dag wel roken hebben Me gezegd dat ZE al minder kwaliteit hebben,gehad in de shops dus Me very happy :)

 

Vanavond een groot verslag met elke soort en budshot , stay tuned.

En Mac jij krijgt binnenkort pakketje om te testen :)

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag, benieuwd naar de laaste conclusies.

 

Volgend jaar zou ik als ik jouw was wat soortjes proberen met wat meer opbrengst...

 

25 gram p.p. is leuk maar wel wat schraal toch? Auto Jack van paradise seeds is een leuke brenger, plus minus een ons p.p...

 

Als ik geen ons p.p. mag verwachten komen de zaden er hier (uitzonderingen daar gelaten, spul van wf members bijvoorbeeld) niet me kas in.. je hebt tenslotte maar 1 buitenseizoen per jaar om een jaarvooraad aan te leggen.

 

Anders had ik zelf de auto wappa/acid en ze hebben er nog 1 die me aandacht trok wat looks, smaak en effect betreft al geprobeerd, maar ze brengen allen amper een halve ons op...

Edited by Ozzoes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi die lieve wf homies

 

Zoals beloofd geef ik Julie een final update volledig verslag van Men plantjes :)

 

Om te beginnen , cream caramel van sweet seeds

gallery_41900_18823_934090.jpg

 

Deze was de eerste die klaar was , in het begin een trage start maar toch mooi paars in het blad gehad

 

Smaak : Zeer zoet , een onbeschrijfelijke smaak , kan het niet echt met iets vergelijken maar het is echt een zoet smaakje , niet fruitig ofzo maar puur suikerzoet dan meer, is ook een heele zachte roker voor de keel .

 

Effect : Overduidelijk een indica wtje , in het hoofd blijf je zeer stabiel maar pact vooral een bodystone . Dit is een van de lichtste wtjes wel , maar qua smaak erg lekker en buds zijn compact

 

Totale opbrengst was gedroogd 22 g

 

Northern lights van zamnesia huismerk

 

gallery_41900_18823_1559111.jpg

 

Smaak van de Northern lights is meer aan de basic kant, een standaard typische wietsmaak,typisch aan de NL , best nog aangenaam

 

Effect is een niveautje hoger , komt traagjes op maar vanaf die je raakt ben je van de kaart, ook meer aan de indica kant , echt een coatchlock wtje voor het slapen gaan of echt te relaxen

 

Totale opbrengst was helaas maar 18 g

 

Volgende dame is de Quick One van RQS (mix van NL met Williams wonder)

gallery_41900_18823_1349298.jpg

 

Smaak van de Quick is persoonlijk naar mijn mening wat aan vreemde kant :) mijn vrienden testers vinden het lekker maar ik vind het persoonlijk beetje zurig zerp smaken , niet slecht hoor maar het is een smaak die ik nog niet heb gehad in onze wereld

 

Effect : Deze shit is echt heel zwaar , mooie mix maar toch iets meer indica volgens mij , deze sloeg echt in als een bom voor mij , ik Kon al zien en afleiden aan het thc level dat deze een zware ging worden maar had het niet zo sterk verwacht :) vooral een wtje waarbij je wil gamen en echt opgaat in je omgeving

 

Totale opbrengst was 43 g

 

En dan onze Royal bluematic van RQS

gallery_41900_18823_1768000.jpg

 

Deze is van smaak echt heerlijk , dat mooie contrast van zoet en herbaly , dat beetje fruity erin dat je verwacht van een blue variantje :) , echt een lekker wtje een aanradertje , ook lekker zacht voor de keel

 

Effect is mooi gelijk op met de smaak .

Niet overdreven zwaar maar toch al voor de gevorderde rokers , actief blijven is mogelijk maar in je hoofd en ook bodywize voel je echt dromerig en relaxed . Zalig

 

Totale opbrengst was 26 g

 

En als laatste ons wappatje :) , auto wappa van Paradise seeds

gallery_41900_18823_2346289.jpg

 

Smaak : Overdonderig kruidig en erg lekker , ik had meer skunk erin verwacht maar dat is ook de enige gen van de 3 die gebruikt zijn . Echt een scherpe lekkere smaak die intens begint als een wwtje en eindigt als een zoete bom , deze is eentje om u tegen te zeggen

 

Effect : De zwaarste van de hoop , kan je ook wel al voorspellen aan de lagen thc die abnormaal hoog zijn :) , hiervan eentje gerookt en ik kan mijn ogen amper Open houden , ik trip precies als het ware in mijn hoofdje , deze is mijn favo voor effect . Echt top productje volgend jaar wil ik nog zo een :)

 

Totale opbrengst was 26 g

 

Als ik nu een keuze moet maken op volgende categorie winnaars gaat het als volgt

 

Geur : Wappa

Smaak : Royal bluematic

High : Wappa

Compactheid : Royal bluematic

Opbrengst : Quick One

 

All Time personal favorite : Auto wappa

 

Dit kweekje was al bij al zeer geslaagd jongens , kan niet wachten om volgend jaar er weer aan te beginnen , iedere keer word beter en beter en ik dank jullie en dit forum voor al de Hulp eb kennis :)

 

Hopelijk vonden jullie dit wat goed

Peace fam

Blijven kweken die greens

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie soortjes en een goed rookverslag kelso .

ik ga der van hier een caprisunnetje voor je opsturen .

m8 !

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziezo had vorig weekend een botertje gemaakt op kelso's manier

500gr kerygold Irish butter gebruikt en 380 gr heerlijke thc boter over

 

gallery_41900_18823_1574116.jpg

 

Vrijdag eens heerlijke brownies maken :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een laagje THC botercreme als glazuur alstublieft! ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie soortjes en een goed rookverslag kelso .

ik ga der van hier een caprisunnetje voor je opsturen .

m8 !

:vape:

 

Nice mac :) cant wait

Btw je Capri sun techniek plus bubble wrap enveloppe is een mega zalig vet systeem

Mijn maat in zweden geniet op dit moment van mijn kweekje :) , hij had al 6 maanden geen wulletje meer gerookt laat staan kunnen vinden , dus hij was mega verrast en blij om te zien dat het gelukt was , nja die caprisuns laten ook niks van lucht of geur door :)

 

Thans nogmaal voor dat trucje te leren homie :)

 

 

 

Met een laagje THC botercreme als glazuur alstublieft! ;)

 

Stukje komen proeven he mannen :)

Hmm goed idee collie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die kels ouwe vriend .

der komt een zonnetje in een ford capri naar je toe .

kijk uit dat die ouwe mensen het wulletje niet weer voor je neus wegroken :likken: .

wel ff nadrogen nog de zaadjes ook lol .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een heerlijke appelcake gemaakt met mijn thc boter

Altijd moeilijk om te weten hoeveel boter je moet gebruiken op een recept als je nog niet weet hoe sterk je boter is .

 

Ik heb 35 gr wietboter gebruikt en de rest solo , moest in totaal 175 gr in .

De wietboter proeft goed door maar de cake is zalig gelukt , lekker moisty en met de appel erin , nog beter , ik heb om 20u30 een plak van 1,5 cm binnengespeeld dus eens kijken hoe ik Me voel binnen een uurtje/uurtjehalf :)

 

Als iemand een stukje wil , please Be My guest haha

 

Laters fam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...