Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sensi life

Klima Supplies Ex-Klanten! Be

Recommended Posts

ze zijn heel ziek bezig!

maar terroristen pakken is moeilijk hoor!

 

voor de mensen hier, en dan voornamelijk de belgen die van hunzelf weten dat ze daar in het klantenbestand staan, hoe klein ook, pas op!

 

denk maar 2 keer na wat je nu kan/gaat doen, het kan je een hoop elende besparen!

 

doe er jullie ding mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op andere forum zijn er al 3 geruimd in gevolg van deze zaak.

Alle met onder de 10 planten,

Nog ff aanzien hoe hun ervanaf gaan komen

 

Is nog onbekend of de gegevens van de belgiche zaak nog een staartje gaat krijgen voor nederlandse mensen uit hun klantbestand

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag is natuurlijk wat de andere growshops met hun klantenbestand doen-gaan doen-gedaan hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op andere forum zijn er al 3 geruimd in gevolg van deze zaak.

Alle met onder de 10 planten,

Nog ff aanzien hoe hun ervanaf gaan komen

 

Is nog onbekend of de gegevens van de belgiche zaak nog een staartje gaat krijgen voor nederlandse mensen uit hun klantbestand

 

Op dat andere forum is veel reclame gemaakt voor die toko.

Die hebben de buit binnen.

Nu zijn er een aantal leden daar de pineut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privacy inbreuk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mijn weten (nog)geen Nederlanders bij betrokken...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

bexit !!!

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie je het al voor je?

Bexit komt als laatste die hebben teveel te verliezen met hun brussel

 

Op andere forum zijn er al 3 geruimd in gevolg van deze zaak.

Alle met onder de 10 planten,

Nog ff aanzien hoe hun ervanaf gaan komen

 

Is nog onbekend of de gegevens van de belgiche zaak nog een staartje gaat krijgen voor nederlandse mensen uit hun klantbestand

 

Op dat andere forum is veel reclame gemaakt voor die toko.

Die hebben de buit binnen.

Nu zijn er een aantal leden daar de pineut.

 

Het was een sponsor van dat forum, vergelijk het ff met inbeslag name van sannie zijn administratie. Waar hier veel reclame voor word gemaakt,

 

Of de administratie van vaposhop,

Of die van.

 

Zijn er ook al Nederlanders gepakt?

Nog niet bekend, voorlopig aleen nog mensen waar we van weten die alle minder dan 10 planten hadden staan ten tijde van de inval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het zelf meegemaakt. Ben uit Be en ze hebben hier 3 oogstrijpe plantjes mee + alle licht/luchtbenodigdheden.

Afwachten nu op rechtbank.. Ze zagen wel dat het voor eigen gebruik was ( dus geen verzwarende omstandigheden) en heb nog niets van precedenten op mijn strafblad dus ik denk wel dat ik er nog vrij goed vanaf ga komen. Maar dan nog.. I'm on the blacklist now.. En da's iets wat me het meeste meespeelt.. Gedaan met mn hobby :( nu op straat vuile wiet moeten gaan kopen.. Pff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk wel het klantenbestand in beslag genomen van een pubertje die niet wist waar die mee bezig was grow weed....

 

In deze branche een uitgebreid klantenbestand bijhouden met wat allemaal gekocht, adressen, aankopen die maanden terug gaan in het systeem...? Alle gevoelige gegevens open en bloot klaar voor het grijpen( als je online besteld kies je hier uiteraard zelf voor!)

Ondertussen zelf nog wat pandjes vol knallen, al je klanten in gevaar brengen... veel nadenken deden ze daar niet vermoed ik

Om maar een paar dingen op te noemen... Pubertjes...

 

Er zijn mensen die het wel begrijpen en wel hun zaakjes op orde hebben, wat ook hoort in deze branche

 

Deze beste puber heeft heel veel mensen in gevaar gebracht met zijn lomp gedoe..

 

Als hij zijn winkel had gerund zoals het hoort had hij nergens problemen gehad, en hoogst waarschijnlijk niemand! dus maar net een kwestie van hoe je je zaakjes runt en keuzes maken!

Je weet op zich nooit hoe goed iemand zijn zaakjes op orde heeft... Das onbewust een stukje vertrouwen dat je in de mensen hebt.

 

En daar zaten er veel mis bij klima

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je in België geen gerechtelijk bevel nodig om zomaar je huis binnen te vallen?? Ze kunnen zich beter bezig houden met Molenbeek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben redelijk zeker van wel! al heb ik geen rechten gestudeerd ;)

tenzij je ze zelf binnen laat en toestemming geeftdenk ik dan, dan is het ook welk gegrond vermoed ik?

 

molenbeek hebben ze bang, kleine wietkwekertjes pakken is veel gemakkelijker!

 

eigenlijk zegt dit ook zo veel over belgie....

dat is waar ons belastings geld naartoe gaat, te gek!

in tijden van terreur, ontploffingen, aanslagen, .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...