Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Herbderb

Hoeveel Gram Denken Jullie ?

Recommended Posts

Hooi

 

Ik heb nu een aantal planten buiten staan in 65l speciekuipen. Qua grootte tikken ze nu ongeveer een meter aan en ze moeten nog een tijdje groeien.

 

Ik gok dat ze ongeveer 2 meter worden.

Ik weet dat het moeilijk te schatten is en dat het van veel factoren afhangt maar hoeveel denken jullie dat er van een plant die 2 meter groot is ongeveer droog aan grammen van af komt ?

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor planten? Madeliefjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@scirocco dit jaar even niet... vorig jaar hele mooie madelief ketting van gemaakt :D

 

Nee hoor zijn 4x casey jones 1x great white shark en 1x og kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilde gok 300gram, totaal op niets gebaseerd

Edited by Drrr
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

is niet te schatten.

Ligt aan hoeveel zon, hoeveel water ze krijgen, de voeding/grond en de ruimte voor de worteltjes.

 

Je kan een stengel kweken met 3 schrale topjes of een flinke struik met 20 flinke toppen. Je hebt de natuur soms niet in de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed verzorgd moeten die elk een ons of twee toch in de schaal leggen

je moet er toch een jaar van kunnen roken tot je een volgende buitenoogst ziet

casey jones, mmm, lekker , van welke zaadbank?

 

en nu één meter rond de equinox , als je er niets aan doet dan worden die makkelijk twee en halve meter

hoeveel rek(strech) bij aanvang bloei? ....

ze kunnen wel voor augustus de bloei in, dat wordt wel nog even af te wachten en te bezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anderhalve kilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago grapjas joke of the year 2016

 

@Maas de casey jones zijn van devils harvest en met twee ons bedoel je droog ?

 

Met dat stretch enzo snap ik nog niet helemaal ben nog maar een beginner :,)

Twee jaar terug alleen een plantje gehad die ik geoogst heb vorig jaar beide planten helaas toprot..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schatten is en blijft schatten. Er zijn te veel factoren in het spel om een uitspraak te doen. Het varieert inderdaad ergens tussen de 0 en 1500 gram. Maar realistisch, voor een beginner zou ik niets verwachten, dan kan het alleen maar meevallen

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek voor je plezier en niet voor de opbrengst, dan krijg je automatisch een goede oogst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, droog natuurlijk

wanneer de plant geen tekorten vertoont geen actie nodig

opbrengst ligt tussen de 35 en 350 gram mag je aannemen voor zo een kuip naar mijn gevoel

verziekt 35 verzorgd 150 goed verzorgd +2 ons afh. van ons miezerig weer, zuidelijker klimaat en goed verzorgt +350

grotere bag en/of volle grond in optimaal klimaat tot tegen de twee kilo , afh van genetica

planten van een kilo en meer , die zien er zo uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maas je zou wel eens heel goed gelijk kunnen hebben. M'n plantje van 2 jaar geleden had ik van mn tante gekregen die keek er niet meer naar om en stond al een tijdje in de volle zon zonder water en was dus ook al bijna dood toen ik m meenam. Verder wist ik toen al helemaal niets over kweken en dus ook nooit voeding etc gegeven en wist toen ook nog niet wat toprot was. Uiteindelijk daar 35 gram droog afgehaald zoals wat jij zegt.

 

Nu gelukkig "iets" meer ervaring en deze staan er dan ook heel goed bij en hebben het erg naar hun zin :) krijg het alleen niet onder de knie een foto toe te voegen via m'n telefoon.

 

We zullen het gewoon af moeten wachten.. Natuurlijk doe ik het voor m'n plezier maar was wel eens benieuwd wat anderen er van dachten.

 

Nu maar hopen dat t weer een beetje goed blijft :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...