Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonkeyKush

Donkey's S5 Zomerfeest

Recommended Posts

Beste kweekvrienden.

 

Het is stilaan tijd dat ik eens een verslag maak aangezien ik er nooit één heb gehad, wie weet leer ik weer wat bij hier.

 

Bovendien is het veel te stil hier tegenwoordig. Zit iedereen buiten te kweken of zo? ;)

 

 

 

All right. De set-up is volledig nieuw dus hierbij de opsomming van wat er is en wat er nog bij komt:

 

Klimaat:

1x Mammoth Pro 300

1x 2500m³ Metalen kist - Afzuig

1x 2500m³ Can-Lite filter

1x 1500m³ Metalen kist - Inblaas

1x Combiconnect 254mm (10m)

1x SMScom spc 7A klimaatregelaar

3x Bestron standventilator op voet "It's the best, beats the rest"

1x Luchtbevochtiger 1,5L/U + Hygrostaat

 

Licht:

8x Hamerslagkap

8x Sylvania Growlux 600w

8x ELT 600w Ballast

 

Medium:

64x 18L Potten

24x Plagron Lightmix 50L (Perliet)

1x Plagron Europebbles 45L

 

Water:

1x Opvouwbaar watervat 160L

1x RP circulatiepomp 400L/U

1x Eheim vatverwarmer 100W

 

Voeding:

2x Aptus All-In-One 1L

2x Aptus Super PK 1L

1x Aptus Topbooster 500ml

1x Aptus Startbooster 250ml

1x Aptus Dislike 100ml

1x Aptus Soil Attack Liquid 100ml

1x BAC Plant Vitality plus 500ml

2x Mycotrex 100gr

1x Aptus Ph- 1L

 

Strain:

64x S5

 

CO²: Komt er later bij, ben de spullen nog aan het selecteren.

 

 

Oke. Deze grote boterham hebben we er al door.

 

Deze setup word vanaf 0 opgebouwd dus het is wel fijn om jullie de progress te tonen.

 

Dit is één van de laatste setups waar ik nog grond zal gebruiken dus ik ben best wel blij dat dat gesjouw later voorbij zal zijn.

 

gallery_45499_18964_1316542.jpg

 

De tent zit net sinds gisteren in elkaar met een tentje waar al 30 stekken in voorgroeien.

 

 

gallery_45499_18964_1871081.jpg

 

De afzuiging is al af ;) Eventueel ga ik de filter nog ophangen want het gaat best krap worden.

 

gallery_45499_18964_260503.jpg

 

4 lampen hangen al omhoog :)

 

gallery_45499_18964_2455565.jpg

 

Een stuk van de voeding. Killercombo ;)

 

gallery_45499_18964_1614329.jpg

 

Stapel grond.

 

gallery_45499_18964_1083711.jpg

 

De dames schreeuwen om overgeplant te worden. Deze 30 ga ik toppen en op 24h licht houden tot de andere stekken er zijn. Ergens deze week zouden ze moeten aankomen. Hopelijk gaan mijn antispint middelen werken want de overige stekken komen via via, ben ik niet al te happy om maarja...

 

Allright. Ik houd jullie posted de komende dagen :)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes.

Toppen doet de s5 niet zoveel, groeit ze snel doorheen, ik knak ze liever een paar keer :innocent:

Celstrekremmer gebruikt ronde die ik nu draai en resultaat.. groeien ze dwars doorheen pvd :rtfm:

 

Heb je een airco of een Opti achter de hand?

Volop zomer en best een opzet, kan natuurlijk dat je op een koele lokatie zit maar het lijkt mij lastig om met 30C + zometeen de boel beneden de 32C te houden met alleen de afzuiging, inblaas en een bevochtiger die je niet meer nodig zult hebben want zomer is altijd 60%+ LV?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit ben het wel met lostchild eens zal pittig worden om dit te koelen zonder koeling

verder leuke opstelling succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom jongens.

 

Ja, het gaat inderdaad best wel pittig worden qua temperatuur. Heb nog een 240 draaien waar het tot 37 graden is geworden overlaatst. Maar ze bleven gaan, geen opgekrulde bladeren ofzo.

 

Ik voer wel met co2 de temp op tot 35graden voor goede resultaten.

 

Straks post ik wel een update, de helft draait al :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben totaal geen co2 kweker (ook geen ervaring mee of je moet een gist emmer daarvoor aanzien..) maar ik heb wel ergens opgepikt dat je niet over de 32C (blad temperatuur) wilt gaan met co2 dosering omdat het dan tegen je gaat werken en je fluffie toppen en gezeik krijgt maar ik laat advies wat dat betreft over aan mensen die er veel meer verstand van hebben :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben totaal geen co2 kweker (ook geen ervaring mee of je moet een gist emmer daarvoor aanzien..) maar ik heb wel ergens opgepikt dat je niet over de 32C (blad temperatuur) wilt gaan met co2 dosering omdat het dan tegen je gaat werken en je fluffie toppen en gezeik krijgt maar ik laat advies wat dat betreft over aan mensen die er veel meer verstand van hebben :innocent:

 

Hey, ja dat klopt. Je krijgt vanaf 32 opgeblazen luchtige toppen. Hangt een beetje van de soort af en hoe je kweekt, heb er nooit echt last van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja is al aardig stil hier ?

Stekken aangekomen?

Genieten van wat vakantie ?

Don't be a stranger! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...