Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ken420

16X Shackzilla Sog In Homebox 120X120X200

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

bij deze mijn 2de binnenkweek heb gekozen voor 16xshackzilla van Sannie's.

Heb deze zaadjes besteld en vandaag de rest van de inkopen gedaan. Moet nog de tent schoonmaken en ontsmetten.

Zo ga ik deze keer werken met SOG. Heb de zaadjes vanaf vandaag aan het kiemen.

Iemand opmerkingen of tips laat maar weten.

 

 

Mijn setup: Tent Homebox Evolution 120x120x200

Koolstoffilter 200m3/u van het merk Can

Buisventilator + fancontrol G-tools 125

600 W VSA Complete kit

Thermo/hygrometer

Clipfan

 

 

Voeding setup: Plagron Seedbooster Plus

Plagrond Alga Grow+Bloom

Plagron Green Sensation

Plagron Vita Race.

Canna ph-

 

 

tumblr_o8vbn8EkAy1vrdgyko1_1280.jpg

 

tumblr_o8vbn8EkAy1vrdgyko2_1280.jpg

 

tumblr_o8tkx6CUKf1vrdgyko1_1280.jpg

 

tumblr_o8tkx6CUKf1vrdgyko2_1280.jpg

 

tumblr_o8tkx6CUKf1vrdgyko3_1280.jpg

 

tumblr_o8vbn8EkAy1vrdgyko3_1280.jpg

 

Grtz K

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, ik kijk weer mee hier! Persoonlijk vind ik je koolstoffilter voor jouw oppervlakte tent behoorlijk aan de kleine kant maar je hebt er al een hele kweek (met minder plantjes) op zitten dus je zult zelf wel kunnen oordelen of het voldoende voor je is. Heb je geen problemen met de temp. ?

 

Ik heb zelf ook die spongepots gebruikt maar ik was er zeer teleurgesteld over. Je zou ze echt op een hele vochtige ondergrond moeten zetten (bijv. een laag vochtig perliet in een propegator) want anders drogen ze binnen no-time uit. Ik zie zelf geen enkel voordeel t.o.v. kleine potjes met aarde en mits goed doorworteld direct in je eindpot. Ik heb de spongepots (na eerste wortelscheutjes overgezet in steenwol startblokken) side by side met aardepot gehad en aarde kwam toch beter weg in het begin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pindarots: tot nu toe weinig problemen ondervonden kwa temperatuur met deze koolstoffilter. Maarja het weer buiten is ook niet echt warm geweest. Tot nu toe heeft hij het altijd kunnen trekken. 30gr max met sommige dagen dus dit is wel te doen..

Even afwachten of dit nu ook zo goed gaat gaan. Je kan wel gelijk hebben..

Ok ga een laagje vochtige perliet eronder zetten en zien wat het doet. Wil het graag eens uittesten.

Morgen eventjes perliet halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je je box veranderen verander je filter ook mee he anders zuig je hem zo stuk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja natuurlijk! :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de shackzilla al een poos buiten staan maar 4 van de 5 zaden waren echt ruk...

 

2 weken binnen laten ontkiemen 1tje uiteindelijk maar mooi geworden 2 mongolen en 1 helemaal niet uitgekomen.

 

Binnen gewoon in een proppegator met verwarmde voetjes.

 

T mocht niet baten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de shackzilla al een poos buiten staan maar 4 van de 5 zaden waren echt ruk...

 

2 weken binnen laten ontkiemen 1tje uiteindelijk maar mooi geworden 2 mongolen en 1 helemaal niet uitgekomen.

 

Binnen gewoon in een proppegator met verwarmde voetjes.

 

T mocht niet baten..

 

Toch niet zo'n goede reclame voor sannie's, is dit met alle zaden van hun of specifiek met shackzilla?

Bij mij zijn ze ook al 3 dagen aan het kiemen en het wit worteltje is nog maar 1mm. Gaat echt wel traag iniedergeval

Ik hoop me toch aan lekkere haze toppen te verwachten :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom zaten er ook wat meer dan 2O zaadjes in waarschijnlijk voor als er een paar niet opengaan :thumbsdown:

Had er 23 gekregen en 20 besteld

Ga de beste 16 uiteindelijk dan laten staan

 

Grtz K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

heb een vraagje wat ga je met dat net doen is dat ipv bamboe of ga je ze sgroggen?

 

Ik zat verkeerd. Ik had me iets heel anders laten wijsmaken over wat scroggen inhield.

Is dit net niet geschikt voor te scroggen? Kan het natuurlijk gewoon proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vernam dat scroggen inhield dat alle scheuten zo verticaal mogelijk werden gegroeid. Dit om de tent goed te vullen met planten en ik geen overkill heb

Zat ik hier ff verkeerd..

Ben nog erover aan het denken om dit toe te passen.

Is dit een risicoproces?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sgroggen doe je meestal de scheutjes horizontaal door lussen en dan op een gegeven moment de boel naar boven te laten groeien/bloeien.

Maar de shackzilla strekt nog een tijd doo

 

Ik kan het ook mis hebben.

 

Denk zelf dat je het wel kan gebruiken om de boel te fixeren k heb daar zelf geen ervaring mee. Vroeg het me zelf af vandaar de vraag.

 

Hoe gaat het met je zaadjes?

Edited by Opzoek naar mam
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb de juiste definitie eens nagekeken en je hebt gelijk hoor!

 

Dat zaad gaat niet vooruit! Is het ook al aan te raden voor ze al te planten met een worteltje van 1mm. of kan dit geen kwaad deze een paar dagen langer te laten kiemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is een verslag die je misschien op weg kan helpen:

http://www.wietforum...37#entry1340837

 

Zaden van Sannie kiemen normaal prima.

Ik heb er nog geen probs mee gehad.

 

thnx ff doornemen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de shackzilla al een poos buiten staan maar 4 van de 5 zaden waren echt ruk...

 

2 weken binnen laten ontkiemen 1tje uiteindelijk maar mooi geworden 2 mongolen en 1 helemaal niet uitgekomen.

 

Binnen gewoon in een proppegator met verwarmde voetjes.

 

T mocht niet baten..

Ik heb hier ook problemen gehad met de shackzilla.

Ik heb Sannie gemaild en verteld hoe ik ontkiem (paper towel methode), en ik moest van hem anders ontkiemen (in verwarmde propagator) en dat anderen hier geen problemen mee hebben.

Ik heb daarna weer shackzilla besteld en dit keer in een propagator (niet verwarmd want dat was nu even geen optie, maar is niet nodig aangezien het hier al warm is!) Van de shackzilla is er weer eentje niet opgekomen en eentje die heel langzaam groeit.

De sugar punches deden het allemaal prima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze van de paper towel methode overgegaan naar ze gewoon in glas lauw water te pleuren en dit water goed lauw houden dus regelmatig verversen.

Zit aan 7 dagen kiemen nu ze zijn allemaal open maar die wortel wilt maar niet schieten....

Ik ben er echt zwaar over aan het denken voor toch andere zaden te gaan bestelllen..

Sorry ik ben er niet tevreden.. Heb nog nooit problemen gehad met kiemen..

En nu zou dat dat bij die zaden anders liggen? Denk het niet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb de Shackzilla gekweekt, eerst uit zaad en daarna gestekt en een paar rondes mee gekweekt. Bij mij is het nooit een gigantische opbrenger geweest maar wel erg lekkere wiet.

 

Veel succes gewenst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze middag nieuwe zaadjes halen. Het gaat met alle waarschijnlijk amnesia haze worden van RQS.

Ga de shackzilla's nog een nieuw leven proberen inblazen buiten. Ochjah we zullen zien.

In de vuilbak pleuren is ook maar zonde moest er iets van komen!

 

Grtz K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb nieuw zaad. Heb gekozen voor de shining silver haze van RQS.

Ik ga hier het beste een nieuw topic over starten en deze laten eindigen of gewoon hier verder doen? Lijkt me gewoon niet zo handig

 

tumblr_o9bypjNcuf1vrdgyko1_1280.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met het nieuwe zaad!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze heb ik een nieuw topic gestart 16x Shining silver haze. En deze is dus voor mij part gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...