Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo, mijn naam is Rob. Ik woon in Steenwijk en ik ben 19 jaar oud. IK ben 30 dagen geleden begonnen met mijn allereerste kweek. Ik heb 3 super silver hazen uitgekozen op aanrading van een kennis.

 

Alle planten hebben gekrulde bladeren , sinds vanochtend zijn er op twee ook bruine vlekken bij gekomen. Het blad voelt tevens erg zacht aan op deze bruine stukjes.

 

Ik denk dat ze te nat zijn en dat ze een fosfor tekort hebben..

 

Wat kan hier aan gedaan worden?

 

Ik heb de planten in een kas staan buiten. Ik geef ze groeivoeding 4ml per liter om de drie dagen. Ik geef ze totdat ik er water van onder zie uitstromen. De planten staan in potaarde en ik gebruik voor de rest geen andere voedingen etc.

 

De planten staan in 30 liter potten.

 

Nou is mijn vraag wat er aan de hand is met deze planten. De bladeren zijn wat gerimpeld en zien er uitgedroogd uit.

 

Graag met spoed tips want het lijkt alleen maar te verergeren..

Edited by Beginner500

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet eruit of je geknoeid hebt met water/voeding is verbrand

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb misschien iets te veel terra grow gegeven eenmalig, maar geen tekort aan fosfor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zie geen tekort zijn nog klein,en op 30 liter heb je voldoende buffer zal ook nog wel genoeg voeding in de aarde zitten, want ze staam et groen bij,wat ik zie is dat je gewoon op de bladeren geknoeid hebt en dat dat verbrand is door de zon,

xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...