Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DCVPower

Sensi Northern Light Feminized 100 Gallon Smartpot 2016

Recommended Posts

yup begin bloei, denk dikke 9 10 dagen dat de toppen beginnen te verschijnen

 

xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi boompje! Benieuwd wat dit wordt! In geval van nood kan je altijd snoeien ivm zicht. Alles beter als rippers of blauwe petten.

 

Succes met de bloei;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de adviezen en tips! Zodra de eerste topjes zijn gekomen zal ik foto's maken. Worden een interessante 2 maanden ;)

 

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik beetje jaloers! Ik heb zelf andere voeding,maar is pk booster niet wat te vroeg om in dit stadium mee te geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik beetje jaloers! Ik heb zelf andere voeding,maar is pk booster niet wat te vroeg om in dit stadium mee te geven?

 

Is inderdaad te vroeg. Maar probeer de plant zo snel mogelijk in bloei te krijgen. Waarschijnlijk maakt het niets uit. De plant reageert er echter wel goed op. Een buffer aan suikers als de bloei dan echt begint is dan mooi meegenomen maar inderdaad overbodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

De warme en zonnige dagen hebben de plant erg goed gedaan. Hij blijft maar groeien. Of ik hier nou heel blij mee ben weet ik niet. De plant begint nu wel een zorgelijk formaat te krijgen.

 

De bloei is nu begonnen en kleine topjes beginnen zich te vormen. Ik heb gelezen dat juist nu in dit stadium de plant juist nog extra hard gaat groeien. Ik wacht het met gemengde gevoelens af.

 

Dit project was ik gestart omdat ik graag de methode van Mendo Dope wilde toepassen op Nederlandse bodem. Dat het echter zo'n succes zou worden tot nu aan toe had ik niet verwacht. Er is nog een lange weg te gaan en de moeilijkste fase komt er nu aan.

 

Gelukkig ruikt de plant niet, tenminste nu nog niet. Dit is een van de redenen waarom ik voor Northern Light heb gekozen omdat deze daarom bekend staat. Zoals eerder gezegd maakt ik mij wel zorgen om de grote van de plant. Ik kan hem niet meer verbergen uit het zicht. Ook de eventuele oogst zal erg groot zijn. Ik ben hard aan het nadenken hoe ik al die stengels moet gaan ophangen qua ruimte.

 

De gehele plant wordt tot olie verwerkt. Dit volgens het concept van Rick Simpson. http://phoenixtears.ca/

Ik heb vorig jaar ook olie gemaakt van mijn plant en dit was geslaagd. Mijn doel is om van dit proces ook een verslag te maken.

 

Ik geef nu qua voeding alleen bloeivoeding 2 ML/L en dit om de dag 60 Liter vanwege het warme weer. Volgende week ga ik naar 3 ML/L en begin ik opnieuw met toevoegen van de PK booster 1 ML/L

 

Ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met de bloei. Ik denk dat er nu nog een week of 7 te gaan is. Dit brengt ons op eind oktober. Als het weer in de laatste weken meezit qua regen en ochtend rijp, denk ik dat er een kans van slagen is.

 

Ik moet wel eerlijk bekennen, ondanks dat het maar 1 plant is, ik mij enorm verkeken heb op dit project. Dit is niet haalbaar eigenlijk in een woonwijk. Ook zit er veel werk in en lopen de kosten aardig op.

 

Om af te sluiten hier de foto's!

 

Groetjes DCV

 

gallery_44602_18953_1304308.jpg

 

gallery_44602_18953_599627.jpg

 

gallery_44602_18953_192932.jpg

 

gallery_44602_18953_972974.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel een heel gaaf gezicht zeg!! Moet ervan kwijlen haha maar idd lastig om zoiets te verbergen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sweet mother of god... Wat een struik man, geweldig :D . Tis echt een landmark ;-)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed.........

 

Hier log ik dus voor in om een comment achter te laten.

Jeetje minaaa wat is dit toch freakin AWESOME !!

Sommige worden blij van Mona , nou ik weet 't anders ook wel.

 

Keep it up, heel netjes.

Hopelijk gaat het allemaal lukken

 

Greetz , P22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel echt leip zo boom, maar zou je niet druk maken om de buurt, de mensen bij mij omheen ruiken en weten het ook, maarja ze gaan niet zomaar politie bellen haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een boom <3

 

OT: Ik kan je met zekerheid vertellen dat je boompje nog wel door zal groeien. Zodra je de voorbloei ziet groeit de plant nog 2a3 weken ( langzaam ) door. Toch ben ik enigszins verbaast te lezen dat jij verbaast bent hoe groot hij word. Ik bedoel een 380!! liter pot dat is geen kattepis. Bedenk je ook even dat vanaf 4 mei tot 2e week augustus ( waar de planten in de bloei gaan ) een dikke 4 maanden voorgroei heeft gehad.

 

Ikzelf heb er 1 in een 65 Ltr kuip staan welke 1.90m is. Die van jou is 2.50m?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij kan altijd een stuk van ze mooie gazonnetje opofferen en een hele diepe kuil graven en die boom daarin zetten whahahaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal eens, echt prachtig.

 

Het is jammer dat het je een beetje boven je hoofd groeit.

Volgend jaar gewoon verder op deze grond, tis niet allemaal weg gegooid geld na 1 ronde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Durf t bijna niet te vragen maar hoe is t met je mooie boom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik nu ook wel eigenlijk ^^

Ben zelf ook al enkele soortjes aan het uitkiezen om in grote smartpots te doen komend outdoor seizoen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik nu ook wel eigenlijk ^^

Ben zelf ook al enkele soortjes aan het uitkiezen om in grote smartpots te doen komend outdoor seizoen :D

 

Ik ook! Vind zo'n 100G smart pot wel duur dus ik heb gekeken naar de Chinese varianten en hoop er een paar te krijgen om te proberen. :) Ik ga waarschijnlijk ook voor Northern Light en ik zet een paar andere soorten in de volle grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...