Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

"dus ik zou het niet zosnel op een mythe als bodemconcurentie gooien, zijn tenslotte de zelfde planten? die exact de zelfde exudaten afscheiden en elkaar daarmee dus niet in de weg kunnen zitten.."

met stekken misschien.. zusjes ed geven elkaar de ruimte

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

meen dat spacekees van nomercy niet anders deed dan zaad in grote bakken, dat ging prima..

mannetjes eruit rukken en nieuwe zaden voor in de plaats..

 

achterlopertjes, is naar mijn mening eerder toe te schrijven aan andere redenen bijv een plant die gewoon slecht wortelt

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het alweer zo laat? :lol:. Update tijd?

 

Komt eraan Jay :likken:

 

@Skunk: Leuk dat je eens komt piepen

En hoe kan het ook anders.. Met een leuk stukje info :specool

Door het 'hoge' aandeel N vind ik Bac bloom ook overbodig in m'n rondjes,aangezien ik er er steeds wormenpoep door de mix gaat.

Pk daarentegen wordt wekelijks meegegeven.

 

Wat voor leuks staat er bij op dit moment ?

 

@Collie: Volgend rondje ga ik iig voor een afscheiding, maar deze keer slechts 2 dames, op die manier hebben ze beide meer ruimte.

Voorlopig staat er al een Chocolate Rain fem te kiemen :yummy:

 

@Cheesefan: Thanks, maar op dit moment is het nogal een gele bende.

 

@Green: Klopt ! Dat heb jij goed bijgehouden :P

 

UPDATE

 

Dag 46 zichtbare bloei

 

gallery_44813_18236_317913.jpg

 

Zoals ik al zei is het een gele bende geworden, maar bladeren roken we hier niet dus geen erg,

Vooral de Chocolate Mint van HSO doet het erg goed:

 

gallery_44813_18236_521648.jpg

 

Laatste tijd weinig tijd gehad voor de plantjes waardoor ze al een lange tijd enkel water krijgen.

Ik ben van plan om ook geen voeding meer te geven aangezien ze hun einde aan het naderen zijn.

Binnen een tweetal weekjes kunnen ze wel om. De Tangie daarentegen zal de 10 weken wel volmaken.

 

Bovenin hebben ze hier en daar wat last van de warmte, vooral de CM maakt foxtails aan, maar die roken we wel :D

gallery_44813_18236_313644.jpg

 

gallery_44813_18236_657898.jpg

 

 

Voor ze omgaan zal ik wel wat budshots schieten voor de liefhebbers :likken:

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn in ieder geval goed wit! Wel zonde dat je ze niet nog een beetje met pk hebt volgepompt. Had zeker meer in gezeten. Komt die hitte door de extra lamp? O ja. Ik ben liefhebber. Budshots graag!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat voor leuks staat er bij op dit moment ?

Stardawg (Iluminati cut) "nag champa kush"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er wel mooi wit uit inderdaad, hopelijk dikken ze wel nog een beetje aan. Hoe lang staat voor deze?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toffe plantjes hoor Crimson,dat geel moet je niet aan storen...

De witte suiker vormt bijna een lawine van je topjes af,ik zou maar een sint bernard hond inhuren.

Of een lawine peilstok meenemen met gps,anders komt het niet goed hoor :lol:

 

 

@ Skunkmonster : Huy Gast! :D

Hehe,ik weet dat van die BAC PKbooster wel hoor ouwe rot da je der bent,ik gebruik bio supermix van plagron erbij....... werkt ook goed i.p.v. tabz.

Leuk dat je ook even komt kijken....

Nag champa = wierook,dus wierook kush??? :o assie maar niet naar nag champa smaakt......

Ik heb nu de Opa van jouw soortje staan,de Chemdawg.......

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

treffend dat je "opa" als synoniem gebruikt,

ik had de Chem4 een tijdje in mn moedertent, daar schoten de ballen al uit zijn oksels..

die heeft nooit de bloeitent gezien,

ik ben er met die wierook-kush ook beetje huiverig voor..!

 

assie maar niet naar nag champa smaakt......

geen idee nog! moet haar nog afbloeien! als het echt een goor wietje is ontkiem ik gewoon weer een eskotje

 

dan ben jij ook vast wel zo snugger om je "bac pk boost" van een ander merk koopt

(PHC of Innogreen Biolasse of Biotrissol ) dat verschilt erklaar namelijk verdacht weinig op NPK waardes ;) alleen de prijs maakt het verschil!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanna say hello to your little plants! Where are they? ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is druk bezig met oproken van zijn plantjes,zie je niet dat do not disturb bordje op zijn deur? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelijk heptie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het is zo stil zo @Collie , hij moet tussen het paffen door maar gewoon weer even wat posten hoor :likken:

 

@Crimson alstublieft....... *hele zielige puppy ogen* :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey forumpeeps,

 

Tijdje weggeweest door probs in m'n privé-leven en om eerlijk te zijn ging ik het even voor gezien houden..

Motivatie om verslagjes bij te houden en zelfs planten te hebben was volledig zoek maar na drie weekjes zonder begint het terug te kriebelen.

 

Af en toe zullen dus wel nog pic's verschijnen hier,

Ook kom ik natuurlijk eens piepen in jullie verslagen ;)

 

Ooh ja, net even door het forum geweest... Wat heb ik jullie stelletje zeurende wijven gemist :lol:

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij ook al :huh:

 

 

Keep your head up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte Crimson Fart, verslagen bijhouden, tja waarom zou je ook want als dank word je door het slijk gehaald op dit kutforum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Crimson,

 

Heb je misschien nog wat foto's van jouw Fallen Angel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker, heb wel geen pic's van dame zelf maar budshots zijn er wel..

 

gallery_44813_18236_2583603.jpg

 

gallery_44813_18236_2296476.jpg

 

gallery_44813_18236_5085293.jpg

 

Plannen met deze strain ?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je niks van de plant zelf hebt, maar erg mooie buds iig. Thnx. :)

 

Misschien neem ik dit soortje mee bij m'n indica mama zoektocht. Qua voorouders is ze de ideale mix van alles wat stinkt: Shoreline, Cheese, SFV OG. Precies wat ik zoek dus :likken:

 

Maar lees wel veel wisselende verhalen over DHS.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Rodja ; nooit eens gedacht aan Chemdawg van Humboldt seeds?

Megastinker>en voorvader van alles dat stinkt,mostly indica neigingen etc.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar lees wel veel wisselende verhalen over DHS.

 

Ze hebben leuke soortjes, dat klopt maar ik gun hun m'n centen niet (meer)... Wanneer je aangeeft dat hun SSD ballen geeft reageren ze plots niet meer :thumbsdown:

 

Ze meurt idd als de pest maar was een Kush zoals je er zoveel hebt in een dozijn. Als je op zoek bent naar een leuk Kush moedertje zou ik eens kijken bij Karma Genetics of OG Rascal Seeds.

 

De Chemdawg van Collie was ook een stinker en legt je plat na het roken maar geen idee of deze in reg's te verkrijgen zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje chemdawg info, misschien leuk? Door Desert grown van Opengrow.

 

Polder... if the Chemdawg you had comes from a skunk background, then it may be the ChemDawg91 Skunk VA. The purple phenos of ChemDawg91 SkunkVA are phenomenal.

 

Chem and OG Kush are not the same genetics, but OG Kush does have Chemdawg in it.

 

Chemdawg is the strain and Chemdog is the breeder. Chemdawg is an unkown indica that dates back to 1991. Original Chemdawg, Chemdawg 91 and Chemdawg D all come from the original 13 seeds that were found in an oz of strong indica back in '91.

 

OG Kush is Chemdawg x (Lemon Thai x Hindu Kush). However, there are more than 16 different named cuts of OG Kush and all are from the same genotype, just given different names by those who got cuttings of it.

 

Als je het niks vind haal ik het weg crimson...

 

Poldergrower

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ PolderGrower: Chill,dat verhaaltje ken ik inderdaad al,alleen met een andere tijdslijn :huh: vaag he?

 

Deze strain kwam toch ergens uit de jaren 70? :o

De Chemdawg die ik bezit is gescoord bij een concert van de grateful dead als een bagseed die in de topjes kwaliteit wiet zaten.

Chemdog de breeder heeft de zaden opgekweekt maar toen der tijd de mannen weggeflikkerd omdat ie wat onervaren was.

Achteraf gezien zonde natuurlijk,vanuit genetisch oogpunt.

Maar de strain heeft het overleefd.

 

Er gaan verschillende verhalen de ronde over deze strain,welke waar is weet je nooit.

Wat ik wel weet is dat deze strain een leuke is,en goed is om mee te kruisen als je je hoofd gebruikt.

Als pure strain ga ik hem ook preserveren.

 

 

Ik moet hem natuurlijk nog naar Crimson Fart sturen geloof ik,maar die vergeet ik nooit. :phone:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb reguliere chemdog's van Motarebel.

 

Deze chem's uit het verhaaltje zijn clone only's, die van mij zijn regulier en jij hebt fem toch?

 

Zeer sterke skunk genes zijn het iig die een mega thc laag achter laten op hun offspring.

 

Er komt ook een echte diepe intense skunk meur aan je planten waar ik maar niet aan kan wennen. Wel paarse toppen de meeste.

Ik vond het nooit wat maar sinds ik skunk#1 en euforia heb staan veranderd de zaak aanzienlijk.

 

Maar eens zien wat voor skunk hybride ik kan produceren. Aan opbrengst ligt het niet lol.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar lees wel veel wisselende verhalen over DHS.

 

Ze hebben leuke soortjes, dat klopt maar ik gun hun m'n centen niet (meer)... Wanneer je aangeeft dat hun SSD ballen geeft reageren ze plots niet meer :thumbsdown:

 

Ze meurt idd als de pest maar was een Kush zoals je er zoveel hebt in een dozijn. Als je op zoek bent naar een leuk Kush moedertje zou ik eens kijken bij Karma Genetics of OG Rascal Seeds.

 

De Chemdawg van Collie was ook een stinker en legt je plat na het roken maar geen idee of deze in reg's te verkrijgen zijn.

 

zoek niet per sé een kush.. ik zoek iets met de volgende eigenschappen:

-ultra scherp oldskool wietgeurtje, chemische ammoniak dennengeur, musky.. geen weeïge, kazige kattenpis of rottend zoet fruit.

-steenharde bolvormige toppen, geen kegeltjes.

-bossige plant, brede donkere bladeren.

-herfstkleuren op dag 55.

-hoeft geen superopbrenger te zijn. (opbrengers staan meestal langer)

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...