Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jeroen123

Politie Aan De Deur Wat Te Doen ?

Recommended Posts

En wie ben jij dan om te oordelen over mij.

Als je niet wil dat mensen over je 'oordelen', vraag dan ook niet om advies.

Hou het dan lekker binnenskamers, praat er over met je kanarie en die zwijgt, dus die is het met alles eens wat je zegt.

Veeeeeeeel makkelijker.

 

Als iemand anders het aan me zou vragen, dan zou ik zeggen: "Ben jij wel helemaal goed bij je paasei? De politie komt op bezoek, en zeker niet voor de jaarlijkse collecte voor de Platte Petten Sponsorloop, en jij gaat dan voor een paar planten dat risico lopen?"

Maar dat zou ik tegen jou nooit zeggen, want ik wil niet oordelen.

 

Lul

Nu gaat dit ook wel wat ver.

Edited by Kees A
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha Zijn jullie nou echt zo onwetend ? Ongelovelijk wat een figuren hier. Begrijp wel dat mensen snel een mening hebben. Maar ik was meer op zoek naar feiten die heb ik maar weinig gekregen. Huis dichtgespijkerd met 20 planten is grootste onzin die er is.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

alwhahahaha

 

jeroen poeppisenschijt an je schoen .!!!

 

 

gallery_7335_4882_189.jpg

:vape:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter aan de schoen als ín de schoen nietwaar :rofl

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik weet niet waar ie woont want draai em zo een dampende bolus in zn crocks .

hij is toch weinig thuis .

denk trouwens dat die buurman van em zich een kriek lacht om dat paniekerende mannetje lol .

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een niveau hier. Wat een vergissing hier iets te plaatsen. Bedankt voor alle serieuze reacties.

Ik laat wel weten wanneer ik ga oogsten :likken:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Google maar eens op Damoclesbeleid... hier in de buurt gaat alles sinds dit jaar op slot als je meer dan een handvol plantjes hebt staan.

 

Voorbeeldje van een paar maandjes terug, ging in dit geval om 55 plantjes: https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.schagen24.nl/nieuws/112/wietkwekerijen-ontmanteld&ved=0ahUKEwjIk5ah5KXNAhVPkRQKHWetBLYQFggaMAA&usg=AFQjCNGAA5HGllpTwllKS2thr9qQgzA-bA&sig2=AOGTHzvAd1DuCF1YtP4d6g

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens Damocles beleid mag het pas bij de 2e keer gepakt toch? Of stroomdiefstal dus.

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was de oude versie, ik heb ergens gelezen in een gemeentenieuwsblaadje dat de gemeentes in NHN in de strijd tegen wietkweek nu gelijk je huis of pand op slot gooien als er 20+ dames aangetroffen worden. (Woningbouw zet je gelijk op straat, maar dat was al bekend)

Misschien dat je dat via de rechtbank wel weer teruggedraaid kan krijgen, daar kan ik je niet t fijne van vertellen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha al green grapjas. Ik vroeg me gewoon af wat me te wachten staat. En ben er wel uit wat ik doe. Een paar plantjes in de tuin maakt de omgeving niet onveilig voor vrouw en kind. En wie ben jij dan om te oordelen over mij.

dat weet ik, dat weet jij, en zelf het OM weet dat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/externebijlagen/exb-2016-18278/currentItem&ved=0ahUKEwi49byD7qXNAhVTsBQKHcMYBksQFgguMAU&usg=AFQjCNFRw5zOb6dExIOD5Qn5fkOTzwuPuw&sig2=87ekYY3RgLJ1vcSJf_26Zw

 

Beetje halfweg (pagina 6 ongeveer) staat een schemaatje wat er precies gebeurt als ze plantjes vinden.

Meer dan 20 betekent dat je huis minstens 3 maanden op slot gaat, tenzij je huurt, dan wordt je verhuurder gedwongen je huurcontract te beëindigen.

 

Edit: Hollands kroon heeft dit gewijzigde beleid heel recent ingevoerd, 3 juni...

Edited by scirocco

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk trouwens dat die buurman van em zich een kriek lacht om dat paniekerende mannetje lol .

:vape:

Bingo...

 

Wat een niveau hier.

Ja he... knap dat je dat nog verder weet te verlagen. Meer dan 5 wietplanten, "veel" zelfs, vrouw en kinderen, buren, politie... dom dom dom. Ik zou ze maar snel weghalen voordat die buurman waar je zo goed contact mee hebt de politie belt, sooner or later, als het gaat ruiken... De struisvogel techniek toepassen gaat je niet helpen. Als de politie al geweest is zijn ze nog ff in overleg met jeugdzorg over hoe jij "drugs" kweekt waar je kinderen spelen, voordat ze je huis dichttimmeren... Het is geen jaren 80-90 vorige eeuw meer. Je moet het zo zien, het is 1942, je planten zijn joden, en je buurman is een nsb-er. Je kan er een klein aantal verstoppen in een achterkamer, maar je gaat niet je tuin er mee bevolken.

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

harde jonguh hoor kijk uit !!!

gallery_7335_4882_162212.jpg

:jump:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeroen

dat jij het risico wil nemen wil nog niet zeggen dat je vrouw en kid daar ook voor gaan

vraag me af of ze het er wel mee eens is wetende wat haar mogelijk boven het hoofd hangt, ik vrees het ergste voor je :jump:

of die planten as de sodemieter pleite of jij mag ergens anders gaan logeren :hug:

 

Mbt je juridische conclusies trek je mogelijk heel verkeerde, er zitten veel meer adders onder het gras:

ontneming aan je broek is niet niks en ja ook voor weinig plantjes KAN je goed de lul zijn of ze nou binnen of in de tuin staan

aantal wat je nu hebt staan geldt voor gemak OVJ over afgelopen jaren..

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het lief dat jullie zo veel zorgen om me maken. Maar al die meningen zonder van situatie af te weten. als je je wat afvraagt kan je beter vragen. Net een stelletje ouwe wijven hier. hahaha ga jij voor me vriendin denken ? heb jij uberhaubt wel is geneukt ?

 

Maar ik verlaag me niet tot dit niveau geen tijd voor dit

 

doei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahaha, geef iemand een beeldscherm en een toetsenbord en de kans is groot dat er maar wat raakgetikt wordt. :comp:

 

Maar je weet nu in elk geval wel dat je beter niet zoveel plantjes neerzet in je tuin.

 

Alhoewel, als ik het zo lees over het beleid in Holland vandaag de dag dan lijkt het me raadzamer om in een ander land te gaan wonen. Je huis dichtgespijkerd, volledig kaalgeplukt en een strafblad vanwege 20 plantjes is te gek voor woorden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahaha, geef iemand een beeldscherm en een toetsenbord en de kans is groot dat er maar wat raakgetikt wordt. :comp:

 

En dat de wet van Godwin weer van toepassing is...

 

 

Je moet het zo zien, het is 1942, je planten zijn joden, en je buurman is een nsb-er...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij zijn we allemaal het bokje met onze kweekjes.

Zelfs ik met een heel bescheiden kweekje met 5 plantjes in een tent met HPS en nog 9 miniplantjes buiten ben zwaar de pineut als ze deze grote kwekerij komen oprollen. Laat maar voor de rechter komen; heb eigenlijk wel een goed verhaal.

Mocht dat helemaal verkeerd uitpakken, dan kunnen we altijd nog iets van de oogst opsnoepen...... :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahaha, geef iemand een beeldscherm en een toetsenbord en de kans is groot dat er maar wat raakgetikt wordt. :comp:

 

En dat de wet van Godwin weer van toepassing is...

 

Je moet het zo zien, het is 1942, je planten zijn joden, en je buurman is een nsb-er...

 

Er hoeft nu alleen nog maar iemand voor homo uitgescholden te worden en het plaatje is vwb dit forum weer heerlijk compleet. :argue

 

Volgens mij zijn we allemaal het bokje met onze kweekjes.

Zelfs ik met een heel bescheiden kweekje met 5 plantjes in een tent met HPS en nog 9 miniplantjes buiten ben zwaar de pineut als ze deze grote kwekerij komen oprollen. Laat maar voor de rechter komen; heb eigenlijk wel een goed verhaal.

Mocht dat helemaal verkeerd uitpakken, dan kunnen we altijd nog iets van de oogst opsnoepen...... :icecream:

De criminalisatie van iets onschuldigs als wiet kweken gaat lekker ja.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar al die meningen zonder van situatie af te weten. als je je wat afvraagt kan je beter vragen. Net een stelletje ouwe wijven hier. hahaha ga jij voor me vriendin denken ? heb jij uberhaubt wel is geneukt ?

 

Feiten kennis ipv een mening beste en volgens mij ben jij zelf keihard toe aan een beurt?

Vraag ff of je vrouwtje een kamertje bij het Leger ziet zitten met je grote waffel...

 

Alhoewel, als ik het zo lees over het beleid in Holland vandaag de dag dan lijkt het me raadzamer om in een ander land te gaan wonen. Je huis dichtgespijkerd, volledig kaalgeplukt en een strafblad vanwege 20 plantjes is te gek voor woorden.

 

Yep, en daar doel ik ook altijd op als er vrouw en kind in het spel is, het zal je gezin gvd maar overkomen zeg omdat jij je niet kunt beheersen en willens en wetens hen aan het risico bloot stelt.

 

Heel makkelijk om als er nog niets is gebeurt een heel grote bek te hebben om straks in een hoekje zielig te gaan zitten huilen :withstupid:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze in potten staan kan je ze binnen zetten, want het gaat om buiten planten en voor je achtertuin hebben ze geen beval voor huiszoeking nodig. Binnen is het natuurlijk een ander verhaal, ze mogen niet zomaar naar binnen. Maar het slimste is om ze gewoon om te hakken. En er is ook een verschil met koop huis en huur huis. En als je ze laat staan gewoon afstand van doen.

 

Een maat van mij had zijn planten bijna oogst klaar toen de blauwe petten bezig waren bij de buren planten uit de tuin te halen. Hij had ze snel omgehakt en naar binnen gehaald, toen stonden ze even later in de tuin te kijken naar 2 stengels in specie kuipen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alhoewel, als ik het zo lees over het beleid in Holland vandaag de dag dan lijkt het me raadzamer om in een ander land te gaan wonen. Je huis dichtgespijkerd, volledig kaalgeplukt en een strafblad vanwege 20 plantjes is te gek voor woorden.

Absoluut, het is een misdaad tegen de menselijkheid, niet meer en niet minder.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, dat zou ik dus niet zeggen. Er is duidelijk vast gesteld wat je wel en niet mag doen en de straffen zijn ook duidelijk vermeld. Ik ben het er ook niet mee eens. Maar een misdaad tegen de menselijkheid zou ik het niet noemen. Jij doet immers iets wat verboden is in ons land.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De straffen op hennepteelt zijn buitenproportioneel, dat past niet in een beschaafd land en daarom nog maar een keer: het is een misdaad tegen de mensheid. Het valt me nog mee dat de doodstraf niet heringevoerd wordt speciaal voor ons kwekers.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...