Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bleken

Plantjes Willen Nog Steeds Niet Groeien

Recommended Posts

Beste grow Brothers,

ik ben een dikke maand geleden gestart met een paar plantjes ze wouden maar niet groenen en na een paar veranderingen van een paar nutige tips zoals overgepotten in grotere potten in lightmix ipv coco's, 6uur slapen en 18 licht ipv 24/24 licht geen voeding bij geven,er zijn nu 10 dagen verstreken maar vind toch dat de groei toch achterwege blijft of is de groei normaal achter 10 dagen,zal foto's uploaden van voor en na 10 dagen.blijkbaar kan ik geen fotos gewoon uploaden,groetjes den Bleken

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja Bleken, den groei, vn een wietplant, is paar mm of halve cm per week ofzo ... .

 

Soms meer ... .

 

Maar dan moeten ze echt goeie zon hebben ... .

 

Of deftige verlichting ... .

 

Maar misschien, zien we meer, bij foto's ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halve cm per week gaat er iets niet goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze net hebt overgepot dan gaan ze eerst ondergronds flink uitbreiden voordat je aan de bovenkant goed de groei er in krijgt, maar dat zou binnen een week toch wel resultaat moeten hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

tn_gallery_46295_18940_529478.jpgtn_gallery_46295_18940_1782801.jpg

Dit zijn de fotos van mijn plantjes,ak 47 is een van de betere de andere zijn nog kleiner,ze zijn dus nu wel geteld 35 dagen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie ook dat de blaadje bruine punten hebben, heb ze nog geen voeding gegeven na het verpotten in de lightmix

aan wat zou dat liggen.zijn ze na 35 dagen de juist grote of staan ze wat achter zoals ik denk?

 

plantje voor

plantje na

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja Kaak, halve cm is misschien onderdreven, maar meer dan 1cmenhalf groeien ze toch niet per week :s soms wel, ik heb er niet veel verstand vn ... . vn centimeters enzo, maar ik vindt een plant, groeit iets, een wietplant dan wel, paar cm per week, meer niet, niet minder, soms, bewolkte week, centimeter, of minder ... .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak je foto's ff openbaar, we zien niks.. en indd 2 of 3 cm per dag is helemaal niet raar voor een gezonde plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halve centimeter? Mijn s5jes hebben dat er s'ochtends voor de koffiepauze al opzitten hoor.

3 tot 5 cm erbij in de groei per dag is niks bijzonders, ze gaan in 3 weken van 20 naar 120 cm zodra de klok omgaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantje lijkt op aarde niveau wel een heel erg dun stengeltje te hebben. Tijdje te nat gestaan misschien?

Graaf je plantje anders wat dieper in. Maar ik zou ook nog ff nieuw zaadje ontkiemen en die dan na ontkiemen gelijk in een goede pot en buiten zetten in het volle licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantje lijkt op aarde niveau wel een heel erg dun stengeltje te hebben. Tijdje te nat gestaan misschien?

Graaf je plantje anders wat dieper in. Maar ik zou ook nog ff nieuw zaadje ontkiemen en die dan na ontkiemen gelijk in een goede pot en buiten zetten in het volle licht.

ze heben inderdaad wat te lang te nat gestaan denk ik,zijn ze nog te redden,voor 35 dagen zijn ze een 6 cm wat aan de kleine kant denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je plantje lijkt op aarde niveau wel een heel erg dun stengeltje te hebben. Tijdje te nat gestaan misschien? Graaf je plantje anders wat dieper in. Maar ik zou ook nog ff nieuw zaadje ontkiemen en die dan na ontkiemen gelijk in een goede pot en buiten zetten in het volle licht.
ze heben inderdaad wat te lang te nat gestaan denk ik,zijn ze nog te redden,voor 35 dagen zijn ze een 6 cm wat aan de kleine kant denk ik

 

of ze het gaan redden blijft altijd afwachten.

Zolang ze leven blijft de kans dat ze nog wat gaan groeien en het redden.

Maar ik zou zelf echt nog ff wat nieuwe autoflowers ontkiemen zodat je zeker weet dat je wat hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je plantje lijkt op aarde niveau wel een heel erg dun stengeltje te hebben. Tijdje te nat gestaan misschien? Graaf je plantje anders wat dieper in. Maar ik zou ook nog ff nieuw zaadje ontkiemen en die dan na ontkiemen gelijk in een goede pot en buiten zetten in het volle licht.
ze heben inderdaad wat te lang te nat gestaan denk ik,zijn ze nog te redden,voor 35 dagen zijn ze een 6 cm wat aan de kleine kant denk ik

 

of ze het gaan redden blijft altijd afwachten.

Zolang ze leven blijft de kans dat ze nog wat gaan groeien en het redden.

Maar ik zou zelf echt nog ff wat nieuwe autoflowers ontkiemen zodat je zeker weet dat je wat hebt.

bedankt voor de info,als ik nu nog zaad bestel kan ik maar over 5a6 dagen starten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...