Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MillanO

Politie Aan De Deur

Recommended Posts

Topic kan worden gesloten. Tip van de dag: politie krijgt altijd gelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie mag alles maar waarschijnlijk heeft een van je buren gebeld.

Ik denk dat je thuis blowt en je buren hebben gebeld voor de wietlucht.

Althans bij mij kwamen ze omdat mijn buren dachten dat ik planten had.

S,Avonds laat met zaklampen 3 man sterk ofdat ze even binnen mochten kijken.

Tuurlijk heb ze alleen wel uitgelegd dat ik s'avonds een lekker jointje(1.5 gr haze) rook in de tuin.

Daar kunnen ze niks over zeggen hahha.

Maar je kan doen wat je wilt meestal krijgt de politie gelijk.

Greetz aantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat mensen zo zijn. Niet dat ze even persoonlijk komen klagen ofzo. De politie krijgt altijd gelijk. Ik heb al eerder van deze onzin mee gemaakt. Ik heb het nog nooit gewonnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is aan jou om ze binnen te laten, tenzij ze een bevel hebben.

Op basis van een belletje mogen ze echt niet bij je binnen komen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buren denken gelijk dat ze een klap op de smoel krijgen of een mes tussen de ribben als ze persoonlijk gaan klagen.

 

DAT is omdat het kabinet doet lijken of iedereen die planten heeft een echte crimineel moet zijn,mensen zijn daar bang voor en bellen gelijk anoniem.

 

Terwijl een kinderverkrachter gewoon weer in zijn eigen buurt mag wonen bij zijn slachtoffertjes moeten wij(voor 3 maanden of permanent) het huis ruimen als we gepakt worden met wat kruidenplanten op zolder.

Sanity is scarceley divided amongst politicians,that goes for compassion too.... they have none..

 

Beter een goede naaste buur dan een roddelende verre kennis,dus zorg dat je je buren kent en op goede voet staat met ze.

 

Dan bellen ze jou i.p.v. de politie,ALS er geklaagd is moeten de politie agenten zowiezo alle planten meenemen ook al ben je redelijk legaal/veilig bezig misschien.

 

Dus zorg dat er niks te klagen is,en drink regelmatig koffie met de buren.

 

Ik woon naast een politie agente,dus vandaar mijn standpunt.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koffie??/?

Met een wout??

 

tsssss dat noemen we hier heulen met de vijand hahaha of kond likken wat is het?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss iets van keep your friends close and your enemy's closer ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bluebud : exactly my point.

 

@ ph donner : Ik kan mijn buren niet kiezen,dus zal ik moeten zorgen dat ik normaal met de buren kan praten.

Dan kun je ook normaal zeggen dat ALS ze een probleem hebben met wat dan ook,ze gewoon kunnen aanbellen voor 'n bakkie.

Dat is voor sommigen misschien eng,maar voor mij is het enger om niet met die agente te praten.

 

Dan belt ze zonder waarschuwing haar collega's op en heb ik een probleem,terwijl het ook anders kan.

 

Ik heb in mijn huis niet meer dan 5 planten,en ik wil oogsten wat ik zaai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bluebud : exactly my point.

 

@ ph donner : Ik kan mijn buren niet kiezen,dus zal ik moeten zorgen dat ik normaal met de buren kan praten.

Dan kun je ook normaal zeggen dat ALS ze een probleem hebben met wat dan ook,ze gewoon kunnen aanbellen voor 'n bakkie.

Dat is voor sommigen misschien eng,maar voor mij is het enger om niet met die agente te praten.

 

Dan belt ze zonder waarschuwing haar collega's op en heb ik een probleem,terwijl het ook anders kan.

 

Ik heb in mijn huis niet meer dan 5 planten,en ik wil oogsten wat ik zaai.

 

Ik was onder de indruk dat je gewoon 5 plantjes buiten mag zetten voor eigen gebruik?

Dan maakt het dus weinig uit of er een politiemens naast je woont?

 

Evengoed moest ik laatst 'blazen' vanuit mijn Civic, en al die Heidi's had ik graag als buurvrouw gehad.. voor een kopje koffie :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bluebud : exactly my point.

 

@ ph donner : Ik kan mijn buren niet kiezen,dus zal ik moeten zorgen dat ik normaal met de buren kan praten.

Dan kun je ook normaal zeggen dat ALS ze een probleem hebben met wat dan ook,ze gewoon kunnen aanbellen voor 'n bakkie.

Dat is voor sommigen misschien eng,maar voor mij is het enger om niet met die agente te praten.

 

Dan belt ze zonder waarschuwing haar collega's op en heb ik een probleem,terwijl het ook anders kan.

 

Ik heb in mijn huis niet meer dan 5 planten,en ik wil oogsten wat ik zaai.

 

Ik was onder de indruk dat je gewoon 5 plantjes buiten mag zetten voor eigen gebruik?

Dan maakt het dus weinig uit of er een politiemens naast je woont?

 

Evengoed moest ik laatst 'blazen' vanuit mijn Civic, en al die Heidi's had ik graag als buurvrouw gehad.. voor een kopje koffie :icecream:

 

Het is en blijft verboden.

Alleen als je vrijwillig afstand doet van de 5 plantjes die je niet professioneel kweekt, voor eigen gebruik, wordt je verder niet vervolgd, maar je bent wel je planten e.d. kwijt.

Justitie neemt dan geen verdere actie.

Hoe het zit met eventuele uitkeringsinstanties, huurbazen etc. is mij niet helemaal duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te hard rijden ook, toch mag je dan je auto houden, zo simpel is het niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze komen .. ook voor 5 plantjes nemen jou of diegene op wat thuis is als verdachte op nemen alles in beslag wat ze kunnen zien, overleggen daarna met de officier van justitie en die bepaald wat er dan gebeurd..

 

Dus beter eff koffie drinken met iemand die toevallig de keus heeft gemaakt om agent te worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook wout naast me wonen heb ook 3 planten staan van meter breed op net, zoiets valt niet te overzien en de hele tuin ruikt na wiet, ik zie hem zelf gluren door raam als ik aan binden ben, de meeste wouten schijten niet waar ze eten ,maar je hebt ook viezerikken ertussen je moet maar net geluk hebben

 

xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...