Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
AntonAusTirol

Uit Laten Bloeien In Water

Recommended Posts

Ik heb op het forums zitten zoeken maar kan niet exact vinden wat ik wil weten. Ik vraag me namelijk af of het zin heeft om de gechopte plant (al dan niet met blaadjes er nog aan, ik zou denken van niet), als een bloem-boeket in een vaasje te zetten. Dit vanuit de gedachte dat veel kwekers spoelen in de laatste weken en dit in de volle grond moeilijk gaat. Daarbij zou het kunnen helpen als het kutweer is en de planten moeten eerder neer dan ideaal.

 

Ik dacht zo: de planten zullen dan nog meer naar de toppen sturen (de rest is er immers niet meer) en je krijgt een soort spoel-effect. Ik wil dit eens testen en dan wel in het donker omdat anders THC wordt afgebroken.

 

Iemand ervaring hiermee of enig idee wat er dan gebeurd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik heb dit ook wel gepraktizeerd en je kan er ook nog smaakstoffen aan toevoegen ook .

dat werkt ook echt .

alleen 4 dagen red ik niet hier want na 2 dagen beginnen de toppen slap te hangen .

tis niet ideaal maar het kan .

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere dag het water verversen en eventueel lucht toevoegen middels een luchtpompje .

Steel schuin afsnijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien kan je de methode pakken die velen gebruiken als ze van aarde overstappen naar hydro. Gewoon je kluit schoonspoelen.

Haal je plant uit de pot en spoel de kluit weg. Kan met de tuinslang rustig weggespoeld worden of zelfs met een gieter.

Als je de plant uit de pot hebt gehaald even de kluit wat los masseren, dan valt veel grond er al vanaf, dan met water rustig de rest weg spoelen.

Als je de kluit knap schoon krijgt zonder al te veel schade zet je je plant in een emmer water met een aquarium luchtpompje d'r bij.

 

Ik denk dat de plant dan mogelijk langer goed blijft dan wanneer je ze af knipt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alwo

 

dat geeft een bende in keuken balkon of douche .

dan mag ik eerst wel op een cursus ""hoe spoel ik 125 liter coco door mn doucheputje ?"".

 

:vape:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje kots kun je nog wel door roeren en duwen.. Mja

Een douche goot raakt al verstopt van wat haren dus cocos zou ik al helemaal niet doen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet uitgeprobeerd:

 

Denk als je met een aardappelschilmes 5cm omtrek rond de stam steekt, en dat bosje wortels schoonspoelt t nog best goed kan gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik heb ook wel de wortelspoelmethode gedaan gaat ook slap hangen na 2 dagen .

want je klopt en spoelt alle wortelharen er af dus functioneerd het niet meer .

als je gewoon de laatste 2 a 3 weken afgezuurd water geeft is het goed genoeg .

:jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
alwo dat geeft een bende in keuken balkon of douche . dan mag ik eerst wel op een cursus ""hoe spoel ik 125 liter coco door mn doucheputje ?"". :vape:

 

lekker in de tuin van de buren dumpen toch?

Maar lekker bubbelen in een blubberbad is ook misschien wel lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alow

 

ha die buurman iemand heeft me 125 liter cocogrond op mijn balkon gedropt weet u hier wat van buur ?

ik heb de politie ook al gebeld buur !

en ook de woningbouwvereniging is al onderweg buur !

en ook het nuon en de hulpdiensten ook allemaal buur !

:vape:

ps : en ook sbs 6 hart van nederland hoe is de sfeer daar ook buur !

ps 2 :en ook zag ik die bokkepijpster p. brard in de ruzie met de burenbus al buur !

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...