Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bosmaaier

feestjen

Recommended Posts

ik geef dindag(einde van men examens een smoorfistje me ne man of vijf zo ,nu ik heb een soort van zolderkamer er helemaal voor ingericht hangmat,waterbed,kleurtjes overal,weet er iemand nog zo van die dingen die heel erg leuk zijn voor iemand die stoned is zoals strobo,en blacklights enzo

en weet er iemand wat voor speciaale joints er allemaal zijn?

kzou er zo een stuk of twintig wille rolle ma buiten een tulp en een diamond ken ik er geen

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor leuke joints moet je maar ff door Roken & rollen bladeren.

verder, tsja, alle spelletjes zijn leuk als je stoned bent :) gisteren heel vet zitten kaarten :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

Waterbed, hangmat, leuke kleurtjes? man of 5?

 

Zou je niet een paar dames uitnodigen? :no :P

 

 

ontopic: probeer een vette shiesha (geen idee hoe je het schrijft) oftewel enorme waterpijp te krijgen :) :| :angry: Pakje appeltjestabak erbij, kooltjes en gaan met die banaaan!! (gewone waterpijp is natuurlijk ook leuk :( voor een feessie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan dames had ik nog niet eens gedacht is geregeld ondertussen (bijna belmangerijk detail vergeten thanks

en kheb een turksewaterpijp en schisha gekocht

best wel goed spul

nu efe roken en rollen zoek ik wil 10 gram in 1 joint krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites
verder, tsja, alle spelletjes zijn leuk als je stoned bent :angry: gisteren heel vet zitten kaarten :)

Toepen. :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

vo,nd op het forum iets over een appelpijp en heb het even geprobeert

opening bore in de apel

vormpje uitsnijde filtergaasje erin

en daarin smore,super bien

dan de zesloop,schotgun,mustace

soort smoorgat gemaakt van een wc rol,chillum gekocht

een maat achter salvia gestuurd

en nog wat dingen gerold,knee tembler,saturdaynightspecial,magic carpet,secret agent,joker,crossroad,nosecone,diamond,flaming backflippde tulp en the windmill

super vange dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites
:| zalk zeker doenlijkt me super trippe,ipv van 25 gram zoals geplant overgegaan naar 50 gram en nen discobol omhoog gehange,gistere eve me men schele botte in men hangmat daar gaan liggen echt zaalig asof je verdwaalt in alle kleurijke dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier heb je een emmer, een 2 liter colafles, aluminium papier en wiet voor nodig je knipt de bodem van de fles uit en zet die in een emmer met water. dan zet je aluminium folie op de mondstuk en mak je ier een paar kleine gaatjes in dann je wiet erop en branden die handel terwijl je de fles traagjes naar boven trekt en dan als ie vol is alu eraf en je mond erop en met fles trg naar benede :| :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...