Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RadoN

coffeeshop

Recommended Posts

Gegroet

 

ik zoek een coffeeshop die niet ver over de grens ligt waar ik makkelijk een grotere hoeveelheid wiet kan kopen. Omdat ik in belgie woon duurt et wel ffkes om tot daar te gaan en heb zelf nog geen auto dus rijd ik mee met een vriend maar wil niet te vaak naar holland moeten gaan en zou een plaats willen waar ik in een keer een iet grotere stash kan kopen . . .

 

iets in de richting van 25 - 50 gram . . .

 

Wie kent er zoiets dichtbij de grens . . . ??

 

Grtz

 

edit ja srry natuurlijk bedoelde ik coffeeshop ma ad et gwn verkeerd op geschreve kweni wrm . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

growshops verkopen geen wiet :)

ik denk dat je het best naar een grote stad over de grens kunt gaan (ik weet niet welke t dichtste bij is) en daar gewoon een aantal coffeeshops kunt binnenlopen. Als ze je er niet meer dan 5 gram willen geven, ga jij gewoon een keer, je vriend een keer, en dan zijn er meestal nog wel een paar coffeshops in de buurt :|

verder zul je moeten wachten op antwoord van zuiderlingen hiero :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS
niemand??

Ga tegen sluitingstijd, neem je een bak koffie, en probeer je te blijven tot de deur dichtgaat........ dat doet vaak wonderen voor de bereidheid van een shopeigenaar om iets buiten het boekje te doen.

 

Ik ken verder geen shopnamen buiten Amsterdam.

 

Ik keek net naar de foto's van je binnenkweek in je signature..... waar is je eigen weed heen? :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de Fly n Hi in Breda stond ik een keer achter een Franse vrouw die 130 euro af moest rekenen, ze had een hele hoop zakjes wiet, ik weet niet hoeveel het was trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...