Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kill1985

Indoor 6 Autoflowers Op Cocos

Recommended Posts

Hey gasten ,

 

Ben vrij nieuw op het forum , hierbij jiha :

 

Ik had graag wat info of replys gehad over het binnen kweken op cocos . Ik zou namelijk mijn eerste kweek willen doen op 100 % cocos met 6 autoflowers . de reden op cocos is luchtig medium snelle groei .

 

Ik ga 3 gewone potten en 3 air-pots gebruiken gewoon als test De inhoud van de potten ongeveer 12of 14 liter dacht ik en ik ga de voedingslijn van plagron cocos gebruiken .

 

Ik heb dus geen ervaring met cocos en hierbij was het wel leuk om wat mensen met ervaring te horen .

 

Wat ik mij bv. afvraag is dat ik als ik het zaadje ontkiemd heb en het in hun pot heb gedaan water met voeding moet geven of wacht ik tot de eerste week voorbij is en dan pas voeding ? cocos heeft bijna geen voedingswaarde dus denk ik direct na ontkieming . Hoeveel water geef je na ontkieming en moet je elke dag water geven.

 

He zit het bv met schema op cocos . De ec en ph die belangrijk is om goed te kweken op cocos moet goed afgemeten . Hoe zit het in elkaar als je maar 1/4 voeding geeft terwijl je schema meer vraagt. Gaat het ec dan lager liggen ook ?

 

Wie wat meer weet of ervaring heeft ik ben benieuwd te horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...