Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RobbieRSO

Super Silver Haze Eerste Kweek

Recommended Posts

Ziet er goed uit!

Erg slim om een luchtbevochtiger te gebruiken, zorgt dat er dan ook voor dat je minder water moet geven of puur alleen voor het klimaat?

En wat voor led lampen gebruik je, hoeveel hebben die gekost?

 

Mvg. King K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit!

Erg slim om een luchtbevochtiger te gebruiken, zorgt dat er dan ook voor dat je minder water moet geven of puur alleen voor het klimaat?

En wat voor led lampen gebruik je, hoeveel hebben die gekost?

 

Mvg. King K

 

Hi King,

de luchtbevochtiger heb ik alleen gebruikt in de groeiperiode. Op het moment dat er zichtbare bloei was, heb ik de bevochtiger eruit gehaald. De bevochtiger heb ik erin gezet voor het klimaat omdat ik gelezen heb dat je gedurende de groeiperiode een hoge LV nodig hebt. Overigens weet ik niet of de bevochtiger die ik heb gebruikt heel veel geholpen heeft; immers is de eerste keer en ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Echter omdat hier op het forum veel wordt gezegd over een hogere LV gedurende de groei, heb ik dat advies maar opgevolgd.

Ik denk niet dat dit scheelt met water geven.

 

De lamp die ik nu gebruik is een gewone 600 watt HPS met sinds kort een Azerwing.

De ledlampen gebruik ik niet meer; zijn merkloos en ooit gekocht bij Cinavasion.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit erop en de kweek is naar volle tevredenheid afgerond. Het zijn allemaal hele mooie dikke en harde toppen geworden (een enorm verschil met de autoflowers die buiten stonden). Het zijn echte knuppels :dribble:

Van deze kweek heb ik enorm veel geleerd en dat geeft de me de mogelijkheid om bij de volgende ronde wat kleine dingetjes aan te passen. Inmiddels hebben we de eerste batch wietolie gemaakt en ook laten testen. THC-gehalte is super goed (meer dan 76%).

 

gallery_46249_18902_573823.jpg

 

gallery_46249_18902_1133849.jpg

 

 

Inmiddels staan er weer nieuwe dames in de tent te genieten van de zon. Deze keer wordt het Critical Kush van Barneys.

Ik wilde deze nieuwe ronde op DWC gaan draaien, maar heb besloten toch nog een rondje met de autopots te doen. Dat is namelijk super goed gegaan. Ook het medium is heel goed geweest (50% aarde en 50% kleikorrels).

 

Wat ik wel ga aanpassen in de ventilatie. Nu hangen er twee clip-fans en die ga ik vervangen voor een paar computerfans. ook wil ik iets meer gaan ventileren omdat ik begrepen heb dat Indica wat gevoeliger is voor rot.

 

Voor zover bedankt voor jullie waardevolle hulp!

 

grtz Robbie

 

PS Niet alles gaat in de olie. Ik houd nog een stukje achter voor recreatieve doeleinden :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw, thc-gehalte van 76%... :rtfm: .. Weet je dat zekers? :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekkh! Hoeveel heb je totaal droog overgehoude

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw, thc-gehalte van 76%... :rtfm: .. Weet je dat zekers? :whistle:

Hoezo is dat raar dan voor hasjolie?

 

For patients and recreational consumers, however, concentrates are actually a healthy alternative. Despite fear mongering and pervasive ignorance, by eliminating plant matter from the equation, consumers find themselves smoking or vaporizing a more pure substance that is mostly the resin from cannabinoid-loaded trichomes. While cannabis flowers, or buds, typically contain between 10-20 percent THC (getting as potent as about 30 percent, in rare cases), concentrates can offer between 60-95 percent THC, making for a much more efficient and productive vaping or smoking session, something that is especially important for patients.

Bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee is niet raar, maar het is ons nog niet gelukt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee is niet raar, maar het is ons nog niet gelukt :)

 

Ik ga ervan uit dat het lab. waar we het hebben laten testen het goed gedaan heeft. Ervan uit gaande dat dat zo is, is het gelukt :-) Zie hieronder een snip van het rapport.

gallery_46249_18902_31874.jpg

 

Hoeveel droog gewicht we uiteindelijk exact hebben overgehouden weet ik niet. Omdat ik ook wat buitenplanten had hebben we heea vermengd en kloppen de gewichten niet meer. Op zich denk ik dat we het ook qua gewicht wel goed gedaan hebben. Net stond ik weer heea te hakken voor de volgende ronde olie (zaterdag) en het is echt nog steeds erg veel ;-)

 

Om het te maken hebben we overigens geen bijzondere dingen gedaan. Gewoon alcohol, de alom bekende rijstkoker. Wat we wel gedaan hebben is het mengsel iets eerder uit de rijstkoker en nog een flinke tijd laten inkoken au-bain-marie.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heej robbe..hoe is t met de koessies..ga je daar geen verslag van slaan ;)

 

Is je neef/maat er goed mee geholpen met je olie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...