Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SpeedbootNL

3X + 1 Auto Anesthesia (Pyramid Seeds)

Recommended Posts

Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb nog geen ervaring met planten , dit is mijn eerste kweek.

Edited by SpeedbootNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46201_18898_2736227.jpg

 

gallery_46201_18898_2992198.jpg

 

Na 3 dagen, het is nu iets te koud om buiten te zetten morgen word het gelukkig wat warmer.

Edited by SpeedbootNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had ze beter in 3 verschillende potten kunnen doen van 20 of 25liter, misschien kan je ze nog overpotten dat weet ik ook niet :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou als je errug voorzichtig bent,ze ieders in een eigen 15L pot kunnen zetten.

 

En dan vullen tot een randje van een cm of 2,niet zo'n dikke rand v/d pot overlaten daar gaan ze op strekken.

 

Deze auto's worden wat groter geloof ik dus neem echt een 15 literbak met GOEDE grond ;)

 

En geef ze lekker veel zon...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een 45 literkuip dus ze hebben toch allemaal ruimte genoeg? Ik laat deze zo groeien en dan de volgende doe ik in 15 liter potten om te kijken wat het verschil is.

Edited by SpeedbootNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zullen onderling moeten concurreren tussen elkaar betreft voeding EN licht,dat wil je niet.

Je wilt ze allemaal goed hebben toch?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de planten genoeg voeding en licht geef moet het prima gaan volgens mijn vader, hij had dit vroeger ook gedaan. Ik kan ze nu niet meer overpotten in dit stadium dus dan probeer ik de volgende planten wel los van elkaar.

 

We doen dit samen, hij is van van overtuigd dat als je elke plant genoeg voeding geeft dat het prima moet kunnen.

 

Dus we doen het beide dat is gelijk een mooi onderzoek of deze manier goed werkt, ook al had ik er 1 per pot in gedaan.

 

Ik ga nu nog 1 zaadje in een losse pot doen voor het verschil :)

 

We zijn beide erg benieuwd

Edited by SpeedbootNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

less is more in dit geval hé... en als er bij 1 iets misgaat gaan ze wrs allemaal fout...

daarentegen wens ik je veel suc6 en veel oogst!!:)

 

check mijn verslagje ook eens!

 

later

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel veel succes ,wat is de bedoeling van het gaas wil je de takken gaan sturen of is het puur ter bescherming

 

Xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat je beter wat slakken korel om de plant kan strooien want dit gaat ze denken niet tegenhouden

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mik er maar gelijk een paar centimeter grond bij,

ze staan dan wat steviger.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er al goed uit!

 

Misschien een idee om erbij te zeggen wat je allemaal nog gedaan hebt (voeding etc.).

 

Ik ga je topic volgen en kijken hoe je dames groeien! Check ook mijn topic eens als je zin hebt :)

 

Wat zijn die blauwe korrels eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaan prima volgens mij

 

 

gallery_46201_18898_1714935.jpg

 

Gaat zeker en vast prima :)

3 girls one cup :)

De mijna gaan ook lekker nu :) , zitten int begin van hun bloei , vraag me enkel af of ik wat meer water en voeding zou geven ivm met dat alles gedeeld word door 3 plantjes , zijn nu iets van de 34 cm hoog , hopelijk stijgen ze nog wat ook al zijn ze beperkt in plaats , overpotten begin ik best niet meer aan

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze gaat het denk ik niet overleven maar wie weet, toch aagevreten door een slak toen de korrels er nog niet lagen.

 

gallery_46201_18898_4102523.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slakken zijn vuile parasieten he :)

Ik zou een koperdraad rond je potn doen en wat meer korrels in een circel erond

 

Succes nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46201_18898_40041.jpg

 

gallery_46201_18898_96894.jpg

 

gallery_46201_18898_94269.jpg

 

Ik ben nu begonnen met de voeding. Dit is natuurlijk niet de beste voeding maar het is in iedergeval iets.

En, het kleine plantje lijkt het ook te gaan overleven ook al heeft het een flinke tik gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...