Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Keesvanlaken

Beste Voeding Autoflower.

Recommended Posts

hallo medekwekers,

 

Ik heb een vraag. Ik ga dit jaar mijn Autoflowers (buiten) voeding geven, alleen kom ik er niet echt uit welke voeding ik moet nemen. heeft er iemand goeie ervaring met een bepaald soort voeding? en waarom? of heeft iemand een goede tip?

 

Groeten,

Kees

Share this post


Link to post
Share on other sites

voedingslijn van canna is wat ik gebruik .

er is zoveel goeie voeding op de markt hoor eens kijken bij sannies shop of op onlinetopgarden

succes nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules Ik heb inderdaad voor de canna terra flore en de canne terra vega gekozen. Die zijn ook prima te gebruiken voor gewone wietplanten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules Ik heb inderdaad voor de canna terra flore en de canne terra vega gekozen. Die zijn ook prima te gebruiken voor gewone wietplanten?

 

Natuurlijk :) , voor alle wietplanten , ook autoflowers .

 

De tera vega gebruiken in de groei fase en de flores in de bloei. Eerste 3 weken canna rhizotonic gebruiken als je dit hebt voor wortelstimulatie en miss als je nog 6 euro over hebt kijken voor canazym enzymen , en als je echt wil knallen tijdens de bloei, canna boost accelerator :)

 

Good luck

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules en dan kan ik de canna terra vega tegelijkertijd geven met de canna boost accelerator?

 

bedank voor je hulp!

 

groeten,

kees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules en dan kan ik de canna terra vega tegelijkertijd geven met de canna boost accelerator?

 

bedank voor je hulp!

 

groeten,

kees

 

Boost accelerator geef je vanaf je planten al even bloeien dus meestal geef je dat samen met canna tera flores

 

No problem , glad to help

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter organisch kweken voor de beste smaak, bac of guanokalong is een betere optie.

 

Sannies starterkit is ook perfect voor autoflowers.

 

Canna is niet zo een smaakmaker....

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules

@poldergrower

 

bedankt voor jullie hulp!

 

Hoe zit dat precies met Autoflowers gewoon eerst wel groeivoeding geven en als ze uitgegroeid zijn bloeivoeding?

 

groeten,

Kees

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules

@poldergrower

 

bedankt voor jullie hulp!

 

Hoe zit dat precies met Autoflowers gewoon eerst wel groeivoeding geven en als ze uitgegroeid zijn bloeivoeding?

 

groeten,

Kees

 

Groeivoeding kan je na de 2 de week geven , maar autoflowers hebben een zeer korte groei periode :) , ze groeien wel nog verder uiteraard maar na ong 3 weken bloeien ze ook al :) , dan groeien en bloeien ze samen , maar groei puur is maar weekje of 3 :)

 

Succes nog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groeivoeding gelijk meegeven,vanaf dag 1! maar geen volle dosis.

 

Beste is biologisch zoals BAC en guanokalong

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kelsorules

 

oh top! en wanneer moet ik bij autoflowers stoppen met groeivoeding geven?

 

@collieweed

Ik he de terra flores & terra vega al besteld...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...