Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vinnividivici

Volledig Knetter Na Cbd-Olie?!

Recommended Posts

Aloha,

 

Mijn vriendin heeft 1. chronische hoofdpijn door luchtdrukverschillen en 2. de Ziekte van Crohn.

 

Voor de hoofdpijn heeft ze cannabistinctuur; dat helpt maar eventjes, voor een uurtje of zo. Wil ze langer profijt hebben dan zal ze een zeer kleine hoeveelheid wiet moeten roken, zonder tabak uiteraard. Dat heeft dan weer als nadeel dat ze, ook van een heel klein beetje, behoorlijk stoned kan worden. Da's niet altijd even handig...

 

Voor de Ziekte van Crohn heeft ze CBD-olie. Als ze buikpijn heeft neemt ze daar drie druppels van en dat werkt als een tierelier.

 

Vanochtend buikpijn, drie druppels genomen, na een uurtje nog drie druppels. Ze heeft voor de rest van de dag knetter- maar dan ook knetterstoned op de bank gezeten, ging net niet out, is van ellende maar haar bed ingekropen...

 

 

 

 

Volgens mij is dat niet echt de bedoeling van CBD-olie. Maar...nu heeft ze gistermiddag een zeer kleine hoeveelheid wiet gerookt tegen de hoofdpijn. Kan het zijn dat dit nog steeds latent doorwerkte vandaag en dat de combi wiet (gisteren) en CBD-olie (vandaag) haar de das heeft omgedaan?

 

Bij veurbaat dank voor tips, analyses en andere doordenkertjes...

 

Hoi

V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat je vriendin baat heeft bij cannabis. Als ze normaal gesproken niet stoned van de CBD-olie wordt lijkt de verklaring die je zelf hebt gegeven mij de meest voor de hand liggende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanochtend buikpijn, drie druppels genomen, na een uurtje nog drie druppels.

 

En verder niks gegeten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ FOTH: Ja hoor; gewoon gegeten. Ontbijt en 's middags een bammetje met kaas dus daar lag 't niet aan

 

@Dilago: Tsja...dan zou je denken dat het roken van een jointje icm met CBD-olie de gouden combi is...ben je voor de rest van de dag onder de pannen :wacko:

 

;) V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van cbd olie wordt je als goed is niet stoned toch? Daar zit geen thc in of iets, die olie komt ook van andere wietplanten.

 

Is wiet olie niet iets voor je vriendin? Daar kan ze ook stoned van worden maar doe je gewoon 1 a 2 druppels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel dit is best goed te verklaren.

de thc in het bloed kon gemoduleerd worden door de cbd.

 

 

zeker gezien de bloedsuikerspiegel nog laag was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Hazes: wietolie?

 

@ Weetje: bloedsuikerspiegel was m.i. normaal; deze is niet gemeten maar ze had haar ontbijt wel gehad. Dus zal het idd de thc zijn geweest die nog in het bloed zat. Ook gisteravond was ze na een kleine dosis toch best wel weer behoorlijk woozie; thc blijft zo'n twee weken in je bloed zitten dus dat kan nog wel ff duren.

 

 

Belangrijkste is dat ze erg veel baat heeft bij de cbd-olie; druk in de buik, buikpijn, steken...het trekt zó weer weg na cbd-olie. Ik heb begrepen dat het ook nog ontstekingsremmend werkt, hetgeen zou kunnen betekenen dat ze niet aan de Predison hoeft zoals bijv. haar moeder (= een familiaire aandoening, oom, moeder, neef, ze hebben 't allemaal).

 

Het is dus gewoon een wondermiddel als het zo goed blijft werken... :tu

 

V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je wel echt cbd olie? Heb je geen wiet/THC olie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, CBD-olie. Staat op het etiket... :whistle:

 

Ze wordt er nu nog steeds apestoned van, ze heeft sinds de vorige keer niks meer gerookt. Ik denk dat ze er even aan moet wennen, het menselijk lichaam past zich razendsnel aan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

rookte ze daar voor überhaupt al wel iets van skunk hasj .. als het helemaal nieuw voor der is is het logies als je gelijk op dit sort dingen over gaat dat je knetter ben mensen kunnen zegen dat je van cbd niet stoned word maar ook daar word je helemaal knetter van vooral als je nog thc in je heb ... jou worden Dat heb der der dass om gedaan hahah ik zou et even in de gaten houden en anders hasj of wiet olie proberen ;)

 

 

wiet olie komt op het zelfde neer is als je afval/toppen in alchol uit koken uiteindelijk blijft er puure wietolie over (Y) werkt zeker goed alleen moeilijk te vekrijgen of je moet het zelf maken uiterraard

 

hou het wel in de gaten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet je zelf eens wat van die olie nemen om te kijken wat het bij jou doet.

De algemene informatie omtrent CBD is dat het juist helpt om minder stoned te worden van THC. Bij medicinaal gebruik wordt dan ook vaak geadviseerd om wat CBD te nemen als er ook gewone wietolie (THC) genomen is. Je zou dan iets minder stoned worden.

Blijkbaar is dat bij je vriendin niet het geval dus aan algemene info heb je niets.

 

Iets dat je zou kunnen proberen is het rectaal innemen van de CBD olie. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar het is echt iets dat zij serieus kan proberen. Mensen die THC (dus geen CBD) in hele hoge doseringen innemen doen dit vaak rectaal omdat je dan niet / minder stoned wordt. Dat schijnt te maken te hebben met de route die de olie aflegt richting de lever.

Geen idee of het voor CBD ook zo is maar ze zou het kunnen proberen. Je kan op internet heel voordelig capsules kopen waarin je de CBD olie (gemixed met bijvoorbeeld een beetje kokosolie) kan doen.

 

Bijkomende voordelen:

CBD olie smaakt smerig en daar heb je dus geen last meer van

Rectaal wordt alles veel beter opgenomen http://www.greenbridgemed.com/rectal-absorption-of-cannabinoids/

 

als je wil weten hoe je de pillen moet maken, stuur maar een PB. Ik zit momenteel vol in de wietolie ivm een zwager die longkanker heeft en nu 2.5 gram pure wietolie per dag (rectaal) inneemt.

Edited by RobbieRSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ robbie: da's het eerste dat ik deed: zelf een drietal druppels onder de tong. Geen effect bij mij...!

 

De route die het aflegt via de lever...maar de dikke darm heeft een heel speciaal adertje naar de lever toe lopen, de poortader. Dus via de mond en via de dikke darm maakt qua lengte van de route niet veel uit. Maar ik ga het in ieder geval voorstellen en wie weet kun je ook zelf zetpillen maken - ik ga gelijk ff kijken, bedankt voor de tip. En sterkte met je zwager man :(

 

@snooplion: ik ben lichtjes dyslectisch ;)

 

V

 

@ robbie: ken je deze al?

 

http://pgmcg.nl/hoe-maak-ik-cannabis-zetpillen-en-wat-zijn-de-voordelen/

 

V

Share this post


Link to post
Share on other sites

vinnividivici ik ben niet lichtjes dyslectisch ik ben gewoon goed dyslectisch maar maak dat wat uit ik probeer je antwoord te geven op je vraag maar anders moet je de volgende x er even bij zetten dat mensen met dyslectie beter niet hoeven te reageren... bijdehandje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...