Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Kwa groei moet de zaadkeuze niks uitmaken, shackzilla zou een monster kunnen zijn vanaf mei, de boudica x silverfields ook.

 

Alleen om ze af te bloeien lijkt me wat lastig, wel als je verduistert maar dat doe je niet toch?

 

Over zout in potjes die ze verkopen ben ik niet mee bekend.....? Yara en combisol kun je wel gebruiken MITS je weet wat ze opeten...

Dit kun je lastig of niet meten dus krijg je zeer snel onbalans en dat zie je ook wel, daar kan de zon niks aan veranderen....

 

Overigens staan alle planten in 60 liter smartpots, de grote elk 1 en alleen de Appollo en Stappleberry staan in een 3 gallon, 11 liter.

 

Poldergrower

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaadjes shack waren niet erg stabiel naar mijn mening en na wat googlespeurwerk hebben andere daar ook last van de aarde ben ik met je eens dat die wel beter kon jaah.. Nee verduister idd niet laat het op me afkomen..

Heb bij de boudica en 3 andere de beentjes geschoren vandaar het weinig vertakken..

Veel last van de overmatige regenval heb ik ook gehad in combinatie met heeeeeeel weinig zon..

 

Had jij daar ook last van ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn groter dan de mijne terwijl ze toch n beste zon pakke de heledag...

 

[url=ht

 

Bij mij niet meer zon als bij jou denk ik, weken geregend achtereen.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuckin hell, die chem en jackberry x heribei gaan als een tiet, amper ooit gezien hier in deze contreien

je moet daar een erg luchtig humusrijke bodem hebben

 

volgend jaar ook een paar van die eens de grond in pleuren, kijken hoe ze het in de vrije natuur doen

 

wat laat gestart dus wat later aan de bloei , dat zal toch één dezer dagen van start moeten gaan

 

ken online heribei verhaal wel van lekker vroeg maar wat gevoelig voor botrytis dus fingers crossed

 

up to joy- and tastefull novemberganja

 

greetings

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat weer lekker daar PG!!!!

Jij hebt geen groene vingers, jij bent de hulk ;) :jump: :jump:

 

Echt schitterende bomen, en dat in potten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een beetje druk op het moment maar ze zijn nu helemaal ontploft, ik post straks wat foto's

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

Strappleberry

 

gallery_23812_18811_171668.jpg

 

Appollo 13 f4 #10

 

gallery_23812_18811_270761.jpg

 

50/60 cm hoog en een stam, dikker dan een 2 euro munt.

 

gallery_23812_18811_281329.jpg

 

2 x Chemdog x Heribei in 1 pot, 4 x Jackberry x Heribei in 1 pot.....,hier prima fems uit de Chem, de Jackberry's zijn regulier maar 4 uit 5 vrouwen.

 

De humus rijke grond is 4/5 jaar oude aarde in een 60 liter smartpot met Complete organics erdoor en bacto iedere week, af en toe een spray met seaweed liquid. De schutting is 1.80 en ze gaan nu bloeien, mooie hoogte.

 

gallery_23812_18811_440350.jpg

 

gallery_23812_18811_339200.jpg

 

Panama outdoor geweld....!

 

gallery_23812_18811_314325.jpg

 

Hulk trees LOL

 

gallery_23812_18811_204107.jpg

 

Bud formatie

 

gallery_23812_18811_496402.jpg

 

gallery_23812_18811_171205.jpg

 

cHeers!

 

Poldergrower

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daangggg PG zeer mooie resultaten al daar komen vast en zeker mooie rokertjes af al gedacht schutting op te hogen naar 2,5m ? ;-)

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow PolderGrower, ezo mooie plantjens dat je hebt ;)

 

goed bezig daarzo ;)

 

bij mij heeft 1 vn de 2 jack herers eindelijk haartjens getoond, dus die is vrouwelijk, en die andere, heeft ook gelijk haartjens, dus

 

wsl zit ik met 2 vrouwelijke plantjens :D

 

nu nog lesbian dream ofzo bestellen, en zorgen, dat ik zaad kan verkrijgen, want die jack herer zaadjens, zijn viel te duur :s

 

allé, grtjs DonRoberto ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

H

E

E

R

L

I

J

K

!

!

!

!

:dribble:

:dribble:

:dribble:

:dribble:

:dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zijn de smurfen op bezoek geweest en heb ik het niet af kunnen maken......eerst omhalen en dan zeggen ooooo was het medicinaal aaaah das jammer.....ik haat Holland!

 

Het maakt me wederom sterker om ertegen in te gaan en te zorgen dat cannabis komt waar het hoort te zijn!!

 

Free cannabis for those in need!!

 

Poldergrower

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kut man, ze hebben niks beters te doen zeker dan te strijden tegen wat plantjes.

 

Buiten kweken is veel linker dan binnen in communistisch Nederland.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zijn de smurfen op bezoek geweest en heb ik het niet af kunnen maken......eerst omhalen en dan zeggen ooooo was het medicinaal aaaah das jammer.....ik haat Holland!

 

Het maakt me wederom sterker om ertegen in te gaan en te zorgen dat cannabis komt waar het hoort te zijn!!

 

Free cannabis for those in need!!

 

Poldergrower

Wauw rot man! :s

De misgunners hadden weer niks anders te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou zeggen dat de prioriteiten wel ergens anders zouden liggen met die enorme werkdruk die ze pretenderen te hebben. Maar onze dure belastingcentjes besteden aan dit soort zinloze acties is er blijkbaar ook een. Terwijl ze een groepje losgeslagen jongeren in Zaandam nog niet onder controle kunnen houden..... wat zorgt nu voor meer overlast.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doodzonde joh, geflipte pettuh. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, wat zonde Polder, daar wordt je toch doodziek van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meen je dat nu ? Nog iemand van nl die dat hierop wf tegenkomt

Vind ik echt smerig maar vooral raar omdat nl juist canabis country is .

Ik dacht dat Julie beleid ivm cannabis lakser was Dan in be , maar hier is het Dan blijkbar nog niet zo erg aangezien iedereen hier wel wat plantjes zet .

 

Sterkte man , vuile petten dat het wezen

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...