Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Knakie blind

Iemand Een Betrouwbaar Adres Waar Je Roofmijten Tegen Spint Kan Afhalen Zonder Lange Besteltijd?

Recommended Posts

Beste mede hobbyisten,

 

De titel zegt eigenlijk al genoeg.

 

Zit in week 3 van de groei en sommige planten vertonen sporen vans spint, ik heb nog 4 weken te gaan, dus het gewoon op zijn beloop laten is geen optie.

 

Wil geen gif gebruiken of met andere biologische middeltjes aan de slag tenzij dit met het voedingswater kan worden meegegeven.

 

Waar in de buurt van Rotterdam kan je roofmijten bestellen en liefst dezelfde dag nog ophalen?

 

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Groet,

Knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb genoeg mensen dat spul zien gebruiken zonder dat het heel effectief was kijk es naar BBK van gout of Plant BAC Vitality perfecte oplossingen tegen spint ook in de bloeifase wat BBK betreft, Canna Cure werkt ook prima gewoon regelmatig herhalen allemaal biologisch.

 

Succes met je strijdt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ophalen weet ik zo niet...vaak koop ke een kaart die invult en opstuurt.

Dinsadg of donderdag heb ke dan de mijten thuis (van Brimex)

 

Ik zelf werk liever met de Tetrix van Endocare. Deze blijven leven bij een LV% van min 40.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Entocare bestellen, duurt een paar dagen. TETRIX stam moet je hebben voor lage LV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

roodmetzwartestippen heeft tetrix ook, vandaag nog voor 14 uur betalen , morgen in de bus of morgen verzonden enovermorgen in de bus

pakketpost €5.50 optie pakken, dat is het snelst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er ook onbetrouwbare roofmijtadressen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, als je mij 50EUR overmaakt komt ik het binnen 2u brengen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel ook altijd TETRIX roofmijten bij entocare. Zolang je er op tijd bij bent zijn ze zeer effectief. Als je telang wacht en spint gaat al bijna webben maken is het dweilen met de kraan open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1 week te hebben moeten wachten (er was blijkbaar een chronisch tekort aan roofmijten bij entocare) het pakje binnen gekregen. Een plastic grip zakje met wat theebladerachtig groen waar waarschijnlijk de mijten via de post in moeten overleven.

 

Verder geen gebruiksaanwijzing erbij.

 

Trek ik het zakje open en gooi alles hoog in het bladerdek of juist op de mapito tegen de stammetjes aan? verspreid ik het in de ruimte of leg ik ze in de hoek waar de aantasting het groots is? Doe ik het tijden de licht of donker periode?

 

wellicht dat iemand antwoord heeft op mijn vragen, ik vermoed dat het allemaal niet zoveel uit zal maken?

 

Groet,

knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik strooi ze altijd over de bladeren.. je zogenaamde thee bladeren haal je dan de volgende dag weg als ze op rooftocht zijn vertrokken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...