Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Hazeje

Vraagje Complete Organics Sannie's Shop

Recommended Posts

ik heb een aantal miss domme vraagjes werkt deze intresante bio manier van kweken ook met autoflowers , en kan de complete organics door elke 'potgrond'/growgrond of kan ik dan beter een bepaald merk kopen ( geen gs in de buurt )

kan dit ook in combinatie met kleikorrels op de bodem en wat is eventueel goed voor een autoflower licht bemest medium zwaar of zwaar zwaar bemest ?

als ik het goed begrijp heb ik complete organics nodig en een organic kit ?

(eerder altijd met minerale voeding gekweekt) dit is dus nieuw voor mij

 

mvg hazeje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Zelf gebruik ik plagron growmix (online gekocht) i.c.m. Plagron grow & bloom (100% biologisch) en mycorrhiza schimmels (van Sannie), en die bevalt me uitstekend.

 

Ook geschikt voor autoflowers.

 

Ik zou een licht bemeste grond pakken zoals de lightmix of growmix zodat je naar behoefte van de plant kunt voeden.

 

Maak het vooral niet te moeilijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Hazeje

 

Je kunt het door elke aarde mixen, wel even kijken of het niet al voorbemest is.

 

Beter kun je light mix gebruiken zodat je het zelf kunt samenstellen je grondje.

 

Succes!

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reactie ik zat zelf ook te denken aan plagron light mix of bijv een combo van lightmix bovenin en batmix onderin in combinatie met de tabs en mycorrhiza / bacto van sannie & inplaats van perliet wil ik seramis gebruiken & eventueel een laagje op de bodem of is dit teveel van het goede ,is dit een mooie samenstelling voor wat autoflowers? bijv 75% plagron lightmix/batmix - 25 %seramis(of is batmix niet geschikt voor organic growen)!?

miss ook handig erbij te vertellen het komt buiten in een plastic tuinkas te vertoeven

gr hazeje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...