Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo beste lezers,

 

Een jaar terug heb ik voor het eerst DMT geëxtraheerd uit de Mimosa Hostillis Rootbark d.m.v. de koel/vriesmethode. Dit is aardig gelukt en het eindresultaat was dan ook 1,5g geelwitte tot kristal witte DMT. Mijn vraag aan jullie is, weet er iemand op dit forum hoe je DMT kristallen op een organische manier kunt extraheren? Dus dit wil zeggen zonder natronloog/nafta/heptaan/hexaan en al die toestanden? Is er iemand die deze wijsheid in pacht heeft en dit met ons wilt delen d.m.v. dit forum! Ik verneem graag van jullie!

 

Blessings,

 

StarvinMarvin

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de pure vorm is dit niet te doen lijkt me. Als je het organisch wilt doen dan wordt het al snel de ayahuasca weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk eens rond op de dmt nexus. Zoek naar fasa tech ed.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo luitjes!

 

Hartelijk dank voor jullie reactie ik ben een periode afwazig geweest omdat mijn zoon een ruime maand geleden geboren is en ik veel aan het werk was. @Running Water waarom zou ik mijn pijnappelklier in godsnaam gesloten moeten houden? Hier is het overigens al te laat voor na de nodige meditaties, mushroom en ayahuasca ceremonies... Kun je jouw antwoord wellicht toelichten? @Podenco hartelijk dank voor je reactie dan zal ik maar eens een profiel aanmaken op DMT Nexus. Iemand anders ervaringen met DMT extracties voor eigen gebruik? Tips&tricks are welcome!

 

En @Sok ook jij bedankt voor je reactie! Het is zeer zeker te doen alleen wat meer werk dan de simpele a/b extractie. Met organische extracties werk je onder andere met alcohol wat zich in je lichaam omzet in suiker en dus biologisch afbreekbaar is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Runningwater : voor het ontkalken v/d pijnappelklier heb je thee nodig v/d berkenweerschijnzwam(Chaga) bevalt me prima en is nog lekker&gezond ook

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat runningwater meer bedoeld van dat al deze goedjes de pijnappelklier open stellen voor dingen buitenaf, terwijl het eigenlijk bedoeld is from inside( de klier dus)

Nou heeft iedereen een andere perspective maar ik snap heel goed waar hij naartoe wil, en volgens mij begrijpt de TS ook niet zo goed wat er wordt verstaan onder open stellen, je denkt toch niet dat zoiets met een beetje dmt of andere materie jou pijnappelklier scherper maakt ? Dat is net zoiets als wiet kweken in 1 avond klinkt leuk voor je tegenstanders ;)

 

Collie weed daarintegen geeft je een gouden tip begin maar eerst om je pijnappelklier te ontkalken gaan je ogen ook open, en heb je dit spul tijden je zwangerschap gebruikt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kapiteinkoek nee ik heb dit spul niet tijdens de zwangerschap gebruikt. Vroeg me alleen af of iemand hier ervaring had met een organische extractie. De video van Running Water had ik overigens niet bekeken duurde me wat lang. Wellicht toch maar eens doen! Anyway thanks voor je reactie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Met organische extracties werk je onder andere met alcohol wat zich in je lichaam omzet in suiker en dus biologisch afbreekbaar is!

Sorry, maar dat klopt echt niet. Alcohol wordt in je lichaam eerst afgebroken tot het zeer giftige ethanal en daarna tot azijnzuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ aquar : hij bedoelde eigenlijk dat alcohol niets meer is dan een gecompliceerder suikermolecuul geloof ik,over de afbraak weet ik niet zoveel.

Je lichaam heeft wel extra vet nodig voor de afbraak,dat weet ik dan ook wel weer. :likken: en een kater word vaak veroorzaakt door het ontwaterend effect van alcohol.

 

 

@starvinmarvin :eerst 2 weken lang chaga-thee drinken,2 kopjes per dag.

Pas na 2 weken chaga thee met je dmt beginnen,dan heb je minder nodig. ;)

 

Chaga thee kan in het begin als je het lekker sterk zet,een hele lekkere high geven :dribble:

 

dmt extraheren heb ik nog nooit gedaan,nog nooit dmt gehad eigenlijk.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Aquar dank voor je reactie ik dacht dat alcohol zich in het lichaam deels

omzet tot glucose maar het kan zijn dat ik ernaast zit! Desondanks lijkt het extraheren van DMT dmv alcohol minder schadelijk dan dat je heptaan of iets dergelijks gebruikt...

 

@Collie Weed: Chaga tee? Hier heb ik nog niet eerder van gehoord? Wat zit er in waardoor je minder DMT tot je hoeft te nemen? Toch maar eens bestellen dan! Thnx voor de tip! :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weed: Alcohol wordt door gisting in anaerobe omstandigheden (zonder zuurstof) gemaakt uit de afbraak van suiker. Voor de gist is het een afvalproduct. Alcohol is een veel eenvoudiger molecuul als suiker. Een kater krijg je inderdaad (mede) omdat alcohol vocht afdrijft, waardoor je feitelijk uitdroogt. Veel water drinken na een avondje zuipen schijnt goed te helpen.

 

Ben ook wel benieuwd naar die Chaga thee. Gewoon uit interesse, niet om het gelijk te gaan drinken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...