Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jaymaestro

The Return Of Jaymaestro : Orange Hill Special (Dp) 110 Watt Tneon

Recommended Posts

Update tijd 58 dagen 12/12:

Gaat lekker. Krijgen nu stabiel 1,5 liter om de dag en dit is prima ( aan de droge kant) . Toppen zijn niet de grootste, maar zeer compact en met enorme gezwollen puisten erop. De buitenste planten zijn duidelijk een stuk verder. Indica dominant en met een week of twee maximaal klaar ( ben ik op vakantie, maargoed) .

De middelste moet zeker nog een week of 4, maar toppen zijn aardig mooi aan het worden! Nog 2x voeding mee en dan spoelen.

gallery_25614_18882_80238.jpeg

 

gallery_25614_18882_548284.jpeg

 

gallery_25614_18882_519798.jpeg

 

 

Volgende update zijn de buitenste waarschijnlijk naar de slager! :execute

 

Jaymaestro

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie topjes hoor !

Wanneer je terug bent van vakantie kan je lekker aan het roken slaan.

 

Nog geen ballen gespot ?

Had hier en daar op het net gelezen dat deze strain soms wel eens ballen wilt geven..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen enkele. Was er wel van voor. Haren werden snel bruin en enorme gezwollen calyxen maar geen zaadje of banaantje kunnen spotten zover.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg creatief in dat kastje!

En wat zien de dames er goed uit!

Mijn complimenten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het ook een briljante kast. Dat veranderd mijn inzicht op het houden van een "archief". :D Gluur ook al een tijdje mee. Lees trouwens dat jij geen PH meet. Wat gooi je erop ? gewoon kraanwater. Of regenwater ... of .... Gooi zelf regenwater op mijn planten. Sindsdien meet ik helemaal niets meer ook. Werd helemaal Para van al die meet gegevens. lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de pH wel gemeten, afgezuurd met ph- van canna in de groei en bloei gewoon aanbevolen hoeveelheid flores gecheckt. Viel binnen de range dus verder niet moeilijk gedaan. Update tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update tijd :78 dagen 12/12 "Plant 1 en 3 laten het leven"Na de vakantie besloten de planten nog even te geven. Nu, een week later zijn de trichomen een totale warboel van clear/ milky en cloudy. De aanbevolen bloeitijd zit er reeds op en de dames dronken bijna niets meer ( hebben overigens laatste weken alleen water gehad, niet afgezuurd).

 

Plant 1: Indica met zeer weinig knipwerk. Toppen als golfballetjes. Skunky geur. Let op, laatste week wel ballen gespot, maar er is ook lichtstress geweest!

Plant 2: Richting Sativa, loopt ver achter op de rest. Wijdere toppen met langere internodes. Moet nog zeker een week of twee

Plant . Zeer cirtrus achtige geur.

Plant 3: Een duidelijke mix van plant 1 en 3. Sativa-achtige toppen die wel snel klaar waren.

 

gallery_25614_18882_1030581.jpg

 

gallery_25614_18882_1425693.jpg

 

Overview, sorry voor de onduidelijke pics, ik kan ze helaas niet meer opnieuw maken nu :likken:

 

 

gallery_25614_18882_1691837.jpg

 

gallery_25614_18882_360348.jpg

 

Bovenste foto is plant 1 en de foto eronder plant 2. Groot verschil in topbouw en rijpheid.

 

gallery_25614_18882_1307417.jpg

 

Plant 2 moete het vanaf nu alleen doen. Ik heb haar nog éénmaal lekker verdeeld en geknakt. En nou opschieten! :innocent:

gallery_25614_18882_2256970.jpg

 

gallery_25614_18882_2256970.jpg

 

gallery_25614_18882_2039389.jpg

 

Weinig knipwerk en dan ook nog lui geknipt. Wat een draak ben ik ook :shifty:

 

 

 

Zo, over een week of 2/3 de laatste omhalen. Helaas duurt het dan nog een week of 5 tot we het drooggewicht weten. Ik zal iemand nog een rookverslagje laten posten en de zaadjes nog eens bespreken, maar over een week of drie gaan we ook weer door met de volgende ronde ( en wellicht de laatste onder Tneon).

 

Thats all for now. Greets Jaymaestro :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die zijn lekker gaan puisten.

Twee pheno's zien er ook knetterhard uit.

 

Het lijkt er op dat je een mooie score zal halen :showoff:

Wat komt er volgend rondje in ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie oogst tot nu toe! Leuk om te zien wat je allemaal kan bereiken in zo'n klein kastje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wat komt er volgend rondje in ?

 

Heb nog twee zaden liggen. Huismerk wz pineapple chunk en een zaadje Dutch haze van DP. Plannen daarna zijn dubbele cabine met cob leds en een zadenkweek.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Droog en wel:

 

De uiteindelijke opbrengst val in grammen een beetje tegen,

Plant 1: 21 gram

Plant 2 : 11 gram

Plant 3: 15 gram

Totaal: 47 gram. is 0,42 gram de watt.

 

De wiet is echter heerlijk zacht en trektt je na een trek of drie volledig de bank ik.

gallery_25614_18882_639051.jpeg

 

 

 

Volgende ronde is alweer gestart. De dutch haze wil helaas niet ontkiemen dus de pineapple chunk krijgt alle ruimte! Zal over een week of wat een nieuw topic openen. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben!

 

:icecream: Jaymaestro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...