Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
diezel

Amnesia Haze Kweek ( Tips )

Recommended Posts

Hoi ik ben hier vrij nieuw ,heb dan ook gelijk een vraag .

 

ik heb 40x Amnesia staan in een tent van 2.40 bij 2.40 met 2x 600 w (adjust a wing ) max temp 29c min temp 20c

ik heb de planten niet getopt omdat 40 volgens mij al vrij veel is ? ze staan op 1.20 bij 2.40 de rest is vrije ruimte .

 

ik kweek op grond met een ec van 1.5 .mijn voeding is Atami Bcuzz ...zit nu half week 3 bloei en mijn ec dat ik nu geef is 1.60 en de ph maak ik aan met een waarde van 6.2 .ik had al ergens gelezen dat Amnesia niet een heel hoge ec aan kan ?

 

 

heeft er iemand goeie tips .. zodat ik mooie ompakte grote toppen kan kweken ...

 

gallery_45449_18881_1296357.jpg

 

gallery_45449_18881_776296.jpg

 

 

gallery_45449_18881_401970.jpg

 

 

gallery_45449_18881_776296.jpg

Edited by diezel

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 was hier veel te veel... ik denk dat als je die verspreid over de volle 240x240 dat t nog ragvol staat zometeen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 meer dan " normaal " maar hij gebruikt ook adjustwing kappen.

 

Hoelang gegroeid en in wat voor potten? Vanaf wanneer begonnen met voeding geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze 5 dagen op 18 uur laten groeien .toen waren ze 16 cm en heb ze toen op 12 uur gezet nu staan ze 3 weken in de bloei en de groei is uit ze zijn nu 1.10 hoog en zitten al topjes in ..ik gebruik 18 liter potten ...ik heb ze pas 1 x voeding gegeven 1.6 ec met een ph van 6.2 ..en atazyme zo al op de fles staat ..ik zal proberen fotos te posten

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 was hier veel te veel... ik denk dat als je die verspreid over de volle 240x240 dat t nog ragvol staat zometeen.

Ik denk dat het er aan ligt hoe lang (of beter: Hoe kort) je ze laat voorgroeien.

Ken wel gasten die er in zo'n tent 4 x 16 stuks neerzetten.

Maar dan moet je oppassen met je voorgroei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaar die 5 dagen op 18 uur en niet langer ...ze staan er n mooi bij vind ik zelf het is geen bos geworden en de lampen schijnen er mooi tussen door ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik vragen waarom je (als je zo'n grote tent hebt EN ook voldoende planten) je er niet toch 2 lampen bijhangt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

herstel het zijn 11 liter potten ...@ Kees A omdat ik aan de stroom moet denken ;) 2 x 600w is nog wel te verklaren ..en het zou dan ook veel te warm worden met de afzuiger die k nu heb ....en de afgelopen x had ik er 30 staan en kwam toen uit op 680g droog die waren getopt ,,,dus dacht ik doe er deze x 40 en top ze niet ...heb wel 2xadjust a wing kappen gekocht om het licht beter te kunnen regelen ...en k zie het verschil het is beter :)

 

 

dus ik hoop dat er iemand goeie tips kan geen (voeding enz enz ) volgende x zet ik er maar 20 neer 10 per 600w

we moeten hier met 5 man van roken :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 x 600 Watt is ook zeker te verklaren, ik denk zelfs dat je gewoon 4x600 Watt kan pakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 lampen en de rest van je apparatuur vreten al gauw 5000 kw op in een jaar, ik vind dat nogal wat...

 

@Kees A: dat 16 planten per lamp (10 de m2) doe ik meestal ook, maar dan idd wel SNEL de klok om anders zit alles bekant in t dak als ze er zin in hebben.

Vorige ronde was ik iets te laat naar mn smaak, lampen tegen t dak en planten tot mn schouders was niet ideaal te noemen...

 

Dat Atami/bcuzz spul werd ik wel erg vrolijk van indertijd, meerdere goeie rondes op gedraaid!

Gaf iets minder als in de schema's stond, planten bleven mooi groen helemaal tot ik ging spoelen, toen kwam de herfst er pas lekker in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb omgerekend ook 4x600 watt + rand apparatuur gewoon over de meter.

Slimme meter ook nog.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...