Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Stormpie

Flying High te Breda

Recommended Posts

Graag had ik hier even mijn beklag gedaan over de Flying High in Breda. De eerste keer dat we er kwamen hebben we gewoon onze weed gekocht en een drankje met een voorgerolde joint erbij. Die joint vond ik dus zo goed dat ik er nog 5 bij bestelde voor thuis. Tot hiertoe geen enkel probleem. De dag erna kwam een maat van me langs en ik haal die voorgerolde boven, beginnen te smoren, joint op en veel voelden we niet... "we zulle is zien wat die keeskopppe erin doen eh" en dus deed ik er één open.

 

Het was dus vooral tabbak dat er in zat... hopend op een vergissing deed ik een andere open, en een andere en tenslotte de laatste. In geen enkele zat dus weed, een beetje voor de smaak mr that's it. Ik vind dit dus niet kunnen, das 12.5€ geript. Normaal koop ik nooit voorgerolde, was dus de eerste en de laatste keer. Ook meteen de laatste keer dat ik Flying High binnenstap. Nog iemand ervaring hiermee? Of met deze shop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle voorgedraaide die ik haalde zat ook nooit iets in, of nahja er zaten wat groene stukjes in hier en daar.

 

Daarom heb ik snel geleerd hoe ik moet draaien en m'n probleem was opgelost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het idee dat ze je eerst een goede geven en dat je er zo over te spreken bent dat je er nog 5 koopt en daar niks in zit vind ik toch wel een naaistreek. Ik zou teruggaan kijken wat ze zeggen hihi.

 

EDIT: Van je taalgebruik: ...Keeskoppe... Belg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier in zutphen heb je er geen last van.

We hebben hier 3 shops zitten en alle 3 zijn ze goed met voorgedraaide.

Maar ik heb zelf wel me voorkeur dat ik het liefst als ik een voorgedraaide haal wat niet veel voor komt em bij liberty haal het is de favoriten shop uit Zutphen met Super stuffff.

 

Maar goed ik zal als ik jou was gewoon een beetje leren te draaien dan weet je in ieder geval dat er genoeg in kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan draaien, maar omdat we niet vaak in shops komen dachten we dat et wel es leuk zou zijn om een voorgerolde te kope.... en omdat die zo goed was kocht ik er nog wat bij. De klojo's :) Mja, terug gaan is ook een beetje stom, hoe kan ik et bewijzen daar? En ik betwijfel het dat ze me op mn woord geloven. Anders nog eens een voorgerolde kopen en het daar op de toonbank opendoen, waar de klanten het kunnen zien :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je hopen dat die ook bijna leeg is.

Hij zal maar knetter vol zitten hehehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof nooit da ze in de fly high meer wiet doen in de voorgerolde joints dieje daar rookt.

 

de reden van je niet stoned zijn is gewoon de situatie

de ene keer word je knetter van bijna geen wiet en de andere keer rol je een dikke sigaar en voel je er niets van

 

da verhaaltje van minder wiet doen in joints die niet in de shop worden geconsumeerd is dikke zever, alleen al om praktische redenen is da quasi onmogelijk

 

in voorgedraaide joints zit nu eenmaal minder in dan wanneer je ze zelf één draait of denk je da ze in een joint van 2.5 euro voor 2.5 euro wiet doen??

coffeshops zijn geen vzw's he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb bij de fly in Breda ook wel eens voorgedraaide gehaald, maar ik vond ze eerlijk gezegd best goed. Eerste keer hadden we er 8 voor met zijn vieren, zijn we toch flink stoned van geworden!!! We hadden toen al wel wat gedronken (niet veel). Andere keer 2 gehaald en met mijn broer opgerookt, die waren ook best goed. Beide keren niet in de shop opgerookt trouwens.

OK, echt heel sterk waren ze niet maar wat wil je voor 2,5 euro.

1 keer 2 voorgedraaide Noorderlights gehaalt daar en daar ben ik met mijn nichtje toch wel flink van van de kaart geweest.

Verder heb ik daar nooit voorgedraaide gehaald, ik kan inmiddels zelf vrij goed draaien. Zelf draaien is leuker en je kan zelf weten hoeveel je erin gooit.

 

Ik heb in die shop wel een keer slechte white widow gehad trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
OK, echt heel sterk waren ze niet maar wat wil je voor 2,5 euro.

Voor 2,5 euro mag je wel een aardig sterk jointje verwachten.

Als je gewoon een 5 je haalt,kun je 2 aardige joint`s van draaien,bij de meenste shops draaien ze volgens mij 4 joint`s uit een zakje van 5 euro,ben ook niet weg van klare joint`s,heb ze wel eens uit elkaar gehaald en dan zie je dat er te weinig in zit,soms haren van mensen of dieren (niet echt bepaald lekker)en andere troep die ik niet kan thuis brengen.

Mijn mening is ook gewoon een zakje van 5 ophalen en lekker zelf gaan draaien,bepaal je ook zelf de sterkte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ok, maar die shop wil ook winst maken. Dus kan je bij een joint van 2,50 niet verwachten dat er veel wiet in zit.

Maargoed, je kunt inderdaad beter zelf draaien, das goedkoper en je weet wat je rookt

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou wil ik hier toch ff klagen. Ik had een zakje van 5 euro (mn geld was weer bijna op hehe) gekocht, B-52 was de enige soort die ze nog hadden in zon klein zakje. Nou, ik heb nog nooit zoveel takjes en blaadjes tussen mijn wiet gehad zeg :verrygood. Dat was echt gewoon rommel, ik werd er niet half zo high/stoned van als van de wiet die ik normaal haal... (orange bud bij The Pink in Eindhoven.

Tis maar goed dat ze de vloei er nog gratis bij deden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik in roosdaal bij azul nog ging was het daar van het zelfde, nix ma ook nix in die joints. maar nu is het ook de gewoonte om in checkepoint en in maimi in terneuzen geripte te verkopen. dus wees niet lui en draai ze zelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach dat laatste moet even weerlegt worden :verrygood in checkpoint verkopen ze wel degelijke voorgerolde joints , koop er altijd eentje ( altijd met haze a5 , vantijd dan weer eens mex haze )voor onderweg nr huis en die zijn best goed van de andere weet ik het niet. ben zelf een voorstander van vette joints en die koop je best niet gerold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haalde hier in het begin ook wiet, maar nu dus mooi echt niet meer.

Flying high vind ik een ontzettend slechte koffieshop. Slechte wiet en hash en de voorgerolde zijn helemaal nix.

Vrienden van me vinden het ook een superslechte shop.

Neen daar kom ik al jaren niet meer.

 

Groetjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in voorgedraaide waar je niet al teveel voor betaald naaien ze je meestal...

als je gewoon zelf draait kan je ook precies erin doen hoeveel jij wilt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ik in roosdaal bij azul nog ging was het daar van het zelfde, nix ma ook nix in die joints. maar nu is het ook de gewoonte om in checkepoint en in maimi in terneuzen geripte te verkopen. dus wees niet lui en draai ze zelf.

ik woon zelf in roosendaal, en dat ben ik niet gewend van azul... in het begin van mijn smokecarierre was het vooral voorgedraaide, bij azul dus. En ik had daar echt nix over te klagen, zat goede wiet in, rookte goed etc.

 

dat is wel ong. 2 jaar geleden dus het kan inmiddels veranderd zijn, maar over het algemeen vind ik azul echt een TOPshop! (mocht je er nog eens komen, probeer dan amnesia (€10/gr), en als ze evt. gnome(€5/gr) hebben is dit ook een aanrader)

Edited by dAblap

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, dat denk je omdat het marokanen zijn... ik denk... als je er een beetje vaker komt dat ze alles doen behalve je naaien. Ze zijn misschien niet de klantvriendelijksten, maar over de wiet is nix te zeiken hoor (zeker niet als je dat vergelijkt met andere shops in roosendaal)

 

enne om tog ontopic te blijven... flying high, nog nooit iets negatiefs over gehoord, ik ken iemand die voor het eerst ging smoken en had daar dus informatie gevraagd en ook goede info gekregen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me duidelijk...

als je er vaak komt willen ze je daar houden...

 

maar idd als je is 1 keertje gaat wordt je ge :wOOt

 

lol, dat denk je omdat het marokanen zijn... ik denk... als je er een beetje vaker komt dat ze alles doen behalve je naaien. Ze zijn misschien niet de klantvriendelijksten, maar over de wiet is nix te zeiken hoor (zeker niet als je dat vergelijkt met andere shops in roosendaal)

 

enne om tog ontopic te blijven... flying high, nog nooit iets negatiefs over gehoord, ik ken iemand die voor het eerst ging smoken en had daar dus informatie gevraagd en ook goede info gekregen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lijkt me duidelijk...

als je er vaak komt willen ze je daar houden...

 

maar idd als je is 1 keertje gaat wordt je ge :wOOt

 

lol, dat denk je omdat het marokanen zijn... ik denk... als je er een beetje vaker komt dat ze alles doen behalve je naaien. Ze zijn misschien niet de klantvriendelijksten, maar over de wiet is nix te zeiken hoor (zeker niet als je dat vergelijkt met andere shops in roosendaal)

 

enne om tog ontopic te blijven... flying high, nog nooit iets negatiefs over gehoord, ik ken iemand die voor het eerst ging smoken en had daar dus informatie gevraagd en ook goede info gekregen...

 

Wie ben ik?

 

Merciiiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...