Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kees A

Moeder Van Feminized Zaad.... Mogelijk?

Recommended Posts

Je kan toch gewoon de voorbloei checken bij een moeder of het een 'male'is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is die "male chauvinist" weer.

De rol van de man is uitgespeeld, Weetje.

Foolontheforum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rol van de man lijkt me niet uitgespeeld, aangezien je nog steeds regulieren zaden kan krijgen.De zaadbedrijven met alleen gefeminiseerde zaden proberen zich in te dekken door hun handel te beschermen tegen zaadproductie van particulieren kopers van zaden & die kunnen tegenwoordig ook gefeminiseerde zaden maken, alleen met meer moeite dan wanneer je mannetje toepast.

Imo moeten gewoon alle twee de vormen op de markt blijven.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Crimson Fart

Als ik dit topic dan door door lees dan ben ik weer niet overtuigd dat het reg zaad moet zijn:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet vooral "goed" zaad zijn van een betrouwbare breeder. In potentie is er minder risico op herma als je regulier zaad maakt (daar zijn ook zat herma verhalen van), maar als je eenmaal een goede plant uit fem zaad hebt is er geen enkel verschil met een reg plant.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelfs een DNA Genetics Stek: 24k en dat kreng is gewoon stabiel ondanks dat DNA mega extreem herma gevoelig is . daar zijn hele rellen om geweest. Allemaal boze mensen met bergen wiet vol met zaad :execute

Het is ook gewoon een kwestie van een goede pheno vinden en bij een een "goede" breeder is de kans gewoon groter om een stabiele pheno te vinden.

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nooit herma gehad met DNA zaad. Maar goed als je zoveel verkoopt als zij doen dan is er natuurlijk ook meer kans dat iemand ergens een keer een herma krijgt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt veel belovend.

We gaan het mee maken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/15/2020 at 7:02 PM, MisterX said:

ik heb zelfs een DNA Genetics Stek: 24k en dat kreng is gewoon stabiel ondanks dat DNA mega extreem herma gevoelig is . daar zijn hele rellen om geweest. Allemaal boze mensen met bergen wiet vol met zaad :execute

Het is ook gewoon een kwestie van een goede pheno vinden en bij een een "goede" breeder is de kans gewoon groter om een stabiele pheno te vinden.

Wat nostalgie van vroegâh 

user497191_pic2036486_1589091166.thumb.jpg.c44b7b92ad7e3557f083e944f90d50f5.jpg

user497191_pic2036494_1589091228.thumb.jpg.eced4de39c363d12cbe6745d282c896b.jpg

user497191_pic2036470_1589090398.thumb.jpg.0c369b31ec4d2835ab10e03916fb4eab.jpg

Wordt nu nog overgepraat over de goeie soortjes die je vroegâh had.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...