Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Raúl Reyes

Lumatek 400 Volt Systeem, Evsa Wordt Heet! (1 Van De 2...)

Recommended Posts

Ik heb 2 evsa lumatek 400 volt systemen. 1 van de 2 voelt in eens zo heet aan dat ik er niet eens meer mijn hand op kan leggen!! Wat kan dit zijn?

Bij de andere evsa, lijkt de bulb in eens veel roder licht te geven! De temperatuur van de 3vsa is hier wel weer normaal! Weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Maak me toch wel beetje zorgen.

 

Mvg Raul.

 

Ps ik gebruik ook lumatek 400 volt bulbs...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wissel de lampen eens van kant?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je die dingen op elkaar doorgelust of op 1 schakelkast oid zitten?

Zou het eerder in een aansluiting zoeken dan in een lamp, als de bulb niet goed is start een EVSA hem toch niet op?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou kunnen zijn dat een vd voedingen t aan t begeven is ofzo, als je de lampen ff omwisselt weet je gelijk of t probleem meeverhuist en of de lamp die geler brand dat niet doet bij die te hete trafo.

Weet je dus meteen of je de hele mik bij je gs terug over de balie moet gooien of dat je maar een andere set nodig hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als eerste; bedankt allemaal voor het meedenken! Toen ik de dag erna kwam kijken was de lamp van de hete evsa uit... De bulb was extreem doorgebrand! De binnenste staven lagen helemaal vrij in de glazen lamp, echt nog nooit gezien. Ik denk dat het rode licht normaal licht was en dat het witte licht zo wit was van het doorbranden. Het "rode licht" oogt nu weer helemaal normaal. Heb in de lege fitting een oude reserve Phillips green power 400 volt ingedraaid en alles is weer normaal. Ik was al langer niet heel tevreden over de lumatek bulbs. Iemand suggesties voor bulbs voor 400 volt systeem? Zag laatst op greensell dat er meerdere merken beschikbaar waren.

 

Mvg Raul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Greensell weten ze wel wat werkt.

 

@al_g

:jump: gavita

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij growland kun je de greenpower lampen nog gewoon bestellen

 

@lostchild, gavita lampen kun je hier toch niet meer bestellen, anders graag even een linkje aub

Edited by Grass-hopper
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...