Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

SmokingWeed

Urinetests

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik ben vrijdag (vandaag is het dinsdag) op heterdaad betrapt op het roken van een jointje, en spijtig genoeg zijn mijn ouders heel erg anti-drugs ingesteld. Ik woon ook in België, en waar ik woon wordt het ook totaal niet geaccepteerd door de doorsnee inwoner...

 

Mijn ouders willen dat ik wekelijks een urinetest afleg. Gisteren (maandag) zijn we naar de huisdokter gegaan om mijn eerste potje met urine te vullen. Ik had de avond ervoor er nog enkelen opgestoken, dus mijn test is sowieso al positief. Mijn urinestalen worden getest in een labo. Nu vroeg ik mij af of het "geloofwaardig" zou zijn als ik die potjes vul met de urine van een niet-gebruikende vriend. Ik moet elke woensdag gaan plassen, direct na school. Waar ik aan dacht was dat mijn vriend plast in het buisje, ongeveer 20 minuten voor ik naar de dokter moet, en dat ik dan zijn urine in mijn potje giet zodat ik onopgemerkt nog kan genieten van mijn wietje.

 

Valt het op dat het THC-gehalte in mijn urine van redelijk hoog (dagelijkse gebruiker) naar 0 zakt na één week en 2 dagen? Alle informatie wordt naar mijn huisdokter gestuurd. Zij contacteert dan mijn ouders. Zou ze het opmerkelijk vinden dat opeens alle THC uit mijn urine is? Of checken ze echt of het THC-gehalte geleidelijk daalt per week?

 

Ik wil gewoon genieten van mijn toet met mijn vrienden... Maar dat gaat niet goed in mijn situatie ;)

 

Alvast bedankt!

Len

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat ze bij de gevangenis mee kijken wat er in het potje gaat.dus staren ze naar je pik terwijl je niet kan plassen hahaha.maar als ze niet mee kijken zou ik zeker frauderen hahah 100 procent.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het zal opvallen als je met 2 dagen opeens op 0 staat.

Je zal de komende 3 weken positief zijn. sorry.

 

Als je iemand anders laat plassen, vraag dan niet per ongeluk een vriendin he........ ze/je zal maar zwanger zijn......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de huisdokter is het allemaal braafjes en zeer privé.. Toen ik het gisteren deed werd ik alleen naar het toilet gestuurd met een potje en kon dus alles doen wat ik wou :) mijn stress ligt vooral bij de resultaten en de "slimheid" van mijn dokter... In mijn geval is het belangrijk dat ik het vertrouwen van mijn ouders terug win en dus moest de dokter zeggen "Deze urine kan onmogelijk van jou zijn" ben ik wel al het vertrouwen kwijt.

 

Edit (antwoord op BigMart):

Ja het zal opvallen als je met 2 dagen opeens op 0 staat.

Je zal de komende 3 weken positief zijn. sorry.

 

Als je iemand anders laat plassen, vraag dan niet per ongeluk een vriendin he........ ze/je zal maar zwanger zijn......

Er zal 1 week en 2 dagen tussen zitten, en ze denken dat ik heeeel af en toe (1x per maand ofzo) gebruik.

Edited by SmokingWeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste dokters zullen niet rap zeggen dat dit onmogelijk van je is

T'is volgens mij ook maar en werk mens dat gewoon ze geld wil verdienen al is het jou urine of van iemand anders he don't give a shit :P

Alleen let op wan als die urine koud is zou hij wel vragen kunnen stelen xp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owkee,

je zou kunnen proberen dan je urine te verdunnen met schone urine.

THC wordt opgeslagen ook in je vetreserves en breekt dan ook heel erg langzaam af. Daarom blijf je vrij lang positief scoren.

 

Heb je geen medische klachten waarvoor je cannabis goed zou kunnen gebruiken? Chronische pijn, spanningen of psychische klachten, of ADD ADHD, Autisme variant of wat dan ook? Want dan is het wellicht mogelijk je ouders er van te overtuigen dat je veel minder last hebt van je klachten en beter functioneert.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owkee,

je zou kunnen proberen dan je urine te verdunnen met schone urine.

THC wordt opgeslagen ook in je vetreserves en breekt dan ook heel erg langzaam af. Daarom blijf je vrij lang positief scoren.

 

Heb je geen medische klachten waarvoor je cannabis goed zou kunnen gebruiken? Chronische pijn, spanningen of psychische klachten, of ADD ADHD, Autisme variant of wat dan ook? Want dan is het wellicht mogelijk je ouders er van te overtuigen dat je veel minder last hebt van je klachten en beter functioneert.

 

Dat is helemaal geen slecht plan om de urine te mengen... Geweldig idee zou ik zeggen!

Ik heb toevallig last van een chronische sinusitis, ik word hier over 2 maandjes nog voor geopereerd, en ik heb mijn ouders via deze weg proberen te overtuigen, maar ze staan echt voor niks open... Drugs is 100% not done voor hun.

 

Ben 17 @Haipaaltje

Edited by Torsti
Leeftijd 17? Account voor 365 dagen on hold

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer ze toch nogmaals te overtuigen. Cannabis, tsja het valt onder de noemer drugs maar is een al eeuwenoud volksmedicijn en wordt daarnaast ook recreatief toegepast, maar is vele malen veiliger dan bijvoorbeeld alcohol.

Je ouders zien je toch liever gezond en veilig, goed functionerend door zo nu en dan een rustgevend en pijnstillend onschuldig wietje dan agressief en zwabberend over de weg door de alcohol?

 

Maar je bent 17, doe alles wel met mate. Cannabis is veel minder slecht voor de hersenen dan alcohol maar toch, op je 17e, rustig aan. En zeker rustig aan met alcohol. De komende jaren knabbelt alcohol nog steeds hersencellen weg.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gloor tabletje onder je nagel kruimelen als je over je nagel heen pis is er niets te vinden

 

andere op lossing heel veel water drinken tot je ook veel moet pissen als je naar de dokter moet pis je meer water dan thc waar ze naar kijken

 

ook niet sporten daar door gaat je thc gehalten ook om hoog

Share this post


Link to post
Share on other sites

alow

 

hoe krijg ik met een chloortablet onder mn nagel mijn gulp open ?

hoe zeik ik onder mn vingernagel zonder de assistente een golden shower te bezorgen bij een eventueel sprinkler-effect .?

dan maakt die dokter een rapport dat je van wiet als opstapdrugs glorixrverslaafd bent geraakt .

hoe lang kan ik mn urine buiten de koelkast houdbaar om te verdunnen .

want ik wil het niet als dressing per ongeluk over mn sla geserveerd krijgen bij vergissing van hams.

 

ik zou maar gewoon het huis uit gaan als je ouders zich zo op lopen winden over een beetje groene kleuterdrugs .

 

:vape: :jump:

Edited by macerror
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus wat een instelling van je ouders alla strafkamp.

 

Lekker uit huis gaan.

 

Mijn vader zei vroeger dat ik t huis uit moest als ik thuis kwam en zei dat ik een normale sigaret rookte..

Maar geen urinetest..

 

Alhoewel blow en rook nu nog niet..

Ook nooit geprobeerd of er behoefte aan gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat je ouders goed inlichten over wiet, laat ze bv eens kijken naar de docu culture high, misschien dat ze op die manier een andere denkwijze er over hebben.

Het heeft mij bij me ouders ook zeker geholpen, als je ouders je wiet verbieden dan moeten ze je alchol al helemaal verbieden eigelijk.

 

 

Succes er mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou weigeren om in te leveren je bent niks verplicht

En dan heb je het over vertrouwen terug winnen maar ondertussen een vriend willen laten pissen

Wees gewoon eerlijk en zeg dat je gewoon een joint blijft roken als ze dan zegge dat je het huis uit moet zeg je toch oke is goed zei zullen dan toch jou huur moeten betalen

 

Of tegen je dokter zeggen dat hij de uitslag niet door mag geven dat je dat zelf doet hij heeft zwijgplicht

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edited by Torsti, Today, 00:37.

Leeftijd 17? Account voor 365 dagen on hold...

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat 'on hold' begrijp ik, alleen is die jongen daar niet mee geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een (streng)internaat..

Daar zou hij wel mee geholpen zijn..

 

 

Ik ben vrijdag (vandaag is het dinsdag) op heterdaad betrapt op het roken van een jointje,

 

Mijn ouders willen dat ik wekelijks een urinetest afleg.

Waar ik aan dacht was dat mijn vriend plast in het buisje,

 

In mijn geval is het belangrijk dat ik het vertrouwen van mijn ouders terug win

 

Deze jongen, geeft er blijk van een aanleg te hebben voor antisociaal gedrag.

Liegen, bedriegen en vast al wel meer, gezien het gegeven, dat zijn ouders hem kennelijk al voor geen cent meer vertrouwen.

Grappig/triest is ook te lezen, dat hij dat vertrouwen denkt terug te winnen door nog meer te liegen en te bedriegen.. :thumbsdown:

 

Ik heb zelf 2 jongens in deze leeftijd en weet echt wel wat het is om ze te opvoeden.

Hun vader, ik dus, was/is zelf ook niet de braafste.

Maar wanneer je je ouders zo denk te moeten/kunnen belazeren,

zijn i.m.o draconische maatregelen gewenst.

Zonder correctie, zal er weinig tot niks van deze jongen terecht komen.

 

Dat Torstie ehm on hold heeft gezet, lijkt me dan ook een buitengewoon terechte ingreep.

Als WF moet je dit soort gedrag niet willen faciliteren..

 

Mijn 2 cent

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk ouwe rocker

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig om te zien hoe mensen reageren. Ik ben zelf van mening dat je als ouder al verloren hebt als je je kinderen gaat onderwerpen aan een urinetest.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouwe rocker zoals je zelf al zegt zelf ook niet de braafste geweest...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal eens Ponix,

Vandaar ook mijn voorstel tot plaatsing in een internaat..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ouders krijgen de kinderen die ze verdienen :)

 

 

(op enkele uitzonderingen na, kids met handicap etc)

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

joh neem aan dat dit bullshit is en als t wel waar is. Je ouders betalen de rekeningen dus ze zijn de baas over je. Met regels leren leven als je ze niet kan aanpassen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vandaar ook mijn voorstel tot plaatsing in een internaat..

 

Je oogst wat je zaait.

 

Met regels leren leven als je ze niet kan aanpassen.

 

Ik vind dit wel humor onder wietkwekers.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...