Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rubberduck

Jonge Plantjes Vertonen Bloei.

Recommended Posts

beste mede hobbyisten,

 

ik heb mijn plantjes momenteel 4 weken onder 18 uurs 2x 18w tl koud wit staan om voor te groeien voor buiten.

nu zie ik alleen bij de 2 grootste plantjes bloeivorming ontstaan in top van de plant..

 

hoe zou dit kunnen komen en hoe voorkom ik dit?

ik zet ze woensdag buiten omdat dan de nacht temperatuur boven de 5 graden blijft.

zal dit goed gaan?

 

groeten rubberduck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien zijn het autoflowers? Of heb je anders een foto van de plant / bloemvorming?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te kleine potjes? Als de wortelruimte op is gaan ze ook in bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het zijn autoflowers maar nog veel te jong en klein om al te gaan bloeien.

de potjes zijn idd wat aan de krappe kant op moment maar wil ze pas over 2 dagen naar buiten doen en verpotten aangezien de temperatuur het hier nog niet toe laat de komende 2 nachten.

 

ik zal zo ff een fototje maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

1e plantje in bloei (groeit wat scheef richting de lamp)

 

gallery_44643_18803_2858469.jpg

 

2e pantje in bloei (heeft een plens water op zijn kop gehad vandaar het gele blad)

gallery_44643_18803_2699549.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gooi ze maar weg en begin opnieuw. Aangezien ze aan het bloeien zijn, zijn ze niet te jong om te bloeien. :D Ik heb ook wel eens een overgebleven zaailing voor het raam in de winter gezet en dan heb je twee nodes met nog geen tien rijpe pistils na een paar maanden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker buiten zetten. Weg gooien is bullshit.

Maar ontkiem er nog een paar bij want ze zullen je ws niet heel erg veel gaan geven. Maar er kan nog heel wat gebeuren in 6 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zet ze woensdag naar buiten.

en dan ga ik een 2e ronde starten.. ik had iets eerder goed weer verwacht dus ben eigenlijk te vroeg gestart dit jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mss is weg gooien een beetje gehaast want het kan een goed test plantje zijn. Maar als je ziet hoe ondervoed de dame is dan gaat het inderdaad niet veel worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sommige van mijn AFjes stonden na 3 weken al te bloeien.

Nu na 4 weken staat alles in bloei, niks te vroeg, want de plant groeit gewoon door.

Gewoon groeivoeding geven tot ze uitgegroeid zijn en dan pas overschakelen naar bloeivoeding.

 

Zie het probleem niet, volgens mij is dit de bedoeling met AFjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar ging mijn AF pas in bloei toen die een meter hoog was na ongeveer 9 weken groei.

vandaar dat ik het niet helemaal snap dit keer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is meer dat als je een beetje opbrengst van een AF wilt hebben, dat je ze meteen een volle bak licht geeft. Een maand onder TL draagt daar niet bepaald aan bij ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste vroegbloeiers die ik al heb gekweekt geven een pre-flower na 4 tot 8 weken. Wat je voorhebt is dus perfect normaal. Bovendien kan je vele buitensoorten gewoon in bloei laten komen onder 18/6, niet elke cannabis plant bloeit pas op 12/12. Vele buiten soorten kunnen enkel in veg gehouden worden onder 20/4 of meer.

Wel zou ik ze gaan uitplanten, je doet er niet goed aan je plant te laten rootbounden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...