Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Zijn dat niet gewoon de nodes, de takjes waar topjes aan komen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo nog eens !

 

Na wat klote weer toch een update ^^

 

Amnesia :

 

gallery_42579_18832_763648.jpg

 

Auto Chemdog :

 

gallery_42579_18832_998501.jpg

 

Great White Shark :

 

gallery_42579_18832_4421300.jpg

 

Greetzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er zalig uit die amnees :)

Nog good luck

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx man ! Hoe schieten die van jou op ? ik kijk regelmatig wel een keer ! Zag dat je autoflowers het aardig doen ( Die samen in 1 pot )

 

Verder kutweer !! Regen Regen Regen ...

Maar daarvoor hebben we dus een tentje hé ^^

 

Amnesia :

 

gallery_42579_18832_1296810.jpg

 

Auto Chemdog :

 

gallery_42579_18832_1335854.jpg

 

Great White Shark :

 

gallery_42579_18832_288058.jpg

 

Groetjes !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man :) ja die 3 samen groeien sinds een weekje geleden als de pest :) elke dag wel verschil , just de andere waren overleden maar niet getreurd ze worden zo vervangen :) heb een diesel en een quick one af klaar staan in spongepads die mogen morgen de potten in :) zal zalige soortjes hebben dan .

Je amnee is serieus gegroeid he zeg damn

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg je topics zoizo man !

Hopelijk met het beter weer krijg je een knaller van formaat ! ^^

Die Diesel kan niet slecht zijn !!

 

Ja de amnee doet het echt prima !

Was dus ook al enorm gegroeid ..

 

Gisteren 1ste Low stress trainingkje gehad ..

 

gallery_42579_18832_5067390.jpg

 

Nu vandaag staat "ze" er zo bij

 

gallery_42579_18832_3797718.jpg

 

Lijkt me niet echt duidelijk maar daar komt nog wel een volgende foto voor ^^

 

Verder de Autoflower auto-chemdog

 

gallery_42579_18832_3917469.jpg

gallery_42579_18832_2209594.jpg

Groeit niet bepaald in de hoogte maar bladverschil merk je toch dag na dag !! :dribble:

 

Dan hebben we onze Great White shark nog !

 

gallery_42579_18832_2265344.jpg

gallery_42579_18832_2142019.jpg

 

Dat waren de foto's voor vandaag !

Ze krijgen telkens bij hun water ook plagron rootstimulator ! En de Batmix blijkt ze allen prima te bevallen !!

 

Peace out !!

 

Opmerkingen zijn altijd welkom !

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Haha ja ze groeien plots wel stukken beter , ik heb ze vandaag eens gemeten en sinds giteren alweer 2 cm ong erbij :0 ik was aangenaam in schok :) , de quick one heeft zijn eerste cmtje met zen hoofdje al uitgestoken , de diesel is ook boven de grond maar net nog maar :)

Grond is voorgespoeld voor de jonkies met rhizotonic dus hun wortels zullen wel lekker aterk worden . Ik ben ook begonnen met lts bij me 3 grote samen om ze wat meer licht te kunnen geven , ben benieuwd wat et gaat geven .

Enkel denk ik dat ik zo kan overgaan naar enkel bloei voeding ipv groei met bloeivoeding aangezien hun bloei al aardig is begonnen . Eventueel volgende week tera flores met wat cannaboost combineren :)

 

Succes nog holmes en knallen met die kleine monsters 😂😄👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow man,

 

Ze gaan lekker die van jou !

De weergoden waren ons weer niet goed gezind !

Juist daarom had ik dat tentje nodig !!! :likken:

 

Amnesia :

 

gallery_42579_18832_1913793.jpg

 

gallery_42579_18832_12511.jpg

 

Great White Shark :

 

gallery_42579_18832_1581150.jpg

 

Auto Chemdog :

 

gallery_42579_18832_3274274.jpg

 

Groetjes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi mooi zeg :)

Die amnesia is echt een pracht en je autochemdog begint ook aan zen sprint :) .

Dat worden lekkere wtjes dat zieje xD

 

Als je een tester nodig hebt let le know xD

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die amnesia vind ik persoonlijk er ook wel mooi uitzien!

Je ziet duidelijk dat de onderste scheuten zich ook opwaarts aan het werken zijn!

De auto chemdog is idd ook aan zijn sprintje begonnen, al valt het weer wel wat tegen de laatste dagen !

 

Hopelijk worden dat lekkere wietjes!

Ik noteer het ! :book: :vape:

 

Amnesia :

 

gallery_42579_18832_3472163.jpg

gallery_42579_18832_3440719.jpg

 

Auto Chemdog :

 

gallery_42579_18832_3967792.jpg

 

Great White Shark ( Vind ik een hele mooie structuur te hebben !! )

 

gallery_42579_18832_427020.jpg

gallery_42579_18832_1792836.jpg

 

Groetjes en hopen op beter weer !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die amnesia gaat lekker zeg gvd is die amnesia ook een auto of niet die wilt wel groeien zo te zien hehe goodluck man gaat goed hoop zelf ook op nog iets beter weer haha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Snooplion

Die amnesia zie ik echt elke dag groeien ! Slecht weer of goed weer maakt hij/zij niets uit ( Weet nog steeds niet of het vrouwelijk is )

Wel het probleem is dat ik niet weet welke amnesia dit juist is ..

Een vriend van me had wat amnesia meegenomen uit rotterdam en daar zat dan toevallig 1 zaadje in een knopje ! Dat was dan ook meteen het teken om dit jaar weer een kweekje te doen ! ^^

 

Ik zal straks nog wel een update maken !

 

Verder zag ik ook dat mijn Great white shark wat is gaan strekken ( Ze staat pertang buiten, maar mss met dit weer is de tent de boosdoender ; lichtdoorlatend ? ..

Of zou dit gewoon de aardheid van het plantje zijn :innocent:

 

Groetjes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Snooplion

Die amnesia zie ik echt elke dag groeien ! Slecht weer of goed weer maakt hij/zij niets uit ( Weet nog steeds niet of het vrouwelijk is )

Wel het probleem is dat ik niet weet welke amnesia dit juist is ..

Een vriend van me had wat amnesia meegenomen uit rotterdam en daar zat dan toevallig 1 zaadje in een knopje ! Dat was dan ook meteen het teken om dit jaar weer een kweekje te doen ! ^^

 

Ik zal straks nog wel een update maken !

 

Verder zag ik ook dat mijn Great white shark wat is gaan strekken ( Ze staat pertang buiten, maar mss met dit weer is de tent de boosdoender ; lichtdoorlatend ? ..

Of zou dit gewoon de aardheid van het plantje zijn :innocent:

 

Groetjes !!

 

Ziet er mooi uit :)

Normaal zou ons serre aka tentje goed zijn voor het zonlicht hoor smokes , wabt de mijne groeien er ecenrap in als buiten en nu met de hele week grijs weer , wat trager , miss is dat toch eigen aan zen soortje , ik zou blij zijn als ze wat strekken de mijne , wat rapper groot worden :) het mooi weer mag nu echt wel komen ze geven tot zaterdag nog slecht weer en enkel de zat een paar uurtjes zon en dan weer slecht tot dinsdag . Pff de weergoden zijn niet echt lief voor onze meiden he .

 

Succes nog ik ga zo effe naar mijn dames gaan kijken .

 

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes unknownsmoker, ziet er goed uit ;)

 

doe zo voort ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Kelson

 

Ja idd mijn andere planten groeien idd gewoon door .. Maar deze was plots een goeie 5cm in lengte omhoog geschoten :/ Maar zal wel de aard van het beestje zijn :dribble:

Ja ik hoop toch ook wel op beter weer hoor .. De regen heeft lang genoeg geduurd !

 

Voor jou ook nog veel succes toegewenst man !!

 

@ DonRoberto

 

Thx makker ! Die van jou ook !

Voor jou ook succes gewenst !!

 

Dan nu nog eens een update van mijn plantjes :icecream:

 

Amnesia :

 

gallery_42579_18832_4492985.jpg

gallery_42579_18832_2900988.jpg

 

Great White Shark :

 

gallery_42579_18832_3513804.jpg

gallery_42579_18832_2207130.jpg

 

Auto Chemdog Autoflower :

 

 

gallery_42579_18832_4129037.jpg

gallery_42579_18832_2049346.jpg

 

Groetjes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit hoor :) , zelfs die wat geschoten is ook prima :)

Kleur is ook mooi groen en alles ziet er in orde uit :)

 

Ja dat weer is echt kut man :( , weet niet welke streek jij woont maar hier in BE aan de kust al 7-8 dagen grijd geen straaltje zonlicht niks :( dit zorgt ervoor dat mijn planten weer wat trager gaan , al hoewel ze groeien wel maar trager , bij een dag zonlicht kunnen ze soms 2-3 cm groeien in 24 uur bij dit weer miss 0,5 cm :(

Ze beginnen wel in bloei te schieten . Mijn dames krijgen hin eerste witte schaamhaartjea in de oksels xD haha

 

 

Succes nog broo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit , jammer genoeg hier dit jaar niks .... de vuile petn zijn hier binnen gevallen al mijn 4 plantjes foetzz weg, men zaadjes weg , men smoring weg , de ene was zo goed als oogst klaar al die tijd ingestoken voor 2x niks ... dan nog en nacht in en cel mogen door brengen zonder ook maar iets van en verluchting gat terwijl ik dan ook nog eens claustrofobisch ben .... is eingelijk wat te zeggen hoor hier in het klote belgie ... ze geven liever adhd pillen aan kinderen en drank dan ons eentje te laten roken zonder iemand daar iets mis me te doen ! ben en kalm iemand maar van dat kan ik zo boos worden ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit , jammer genoeg hier dit jaar niks .... de vuile petn zijn hier binnen gevallen al mijn 4 plantjes foetzz weg, men zaadjes weg , men smoring weg , de ene was zo goed als oogst klaar al die tijd ingestoken voor 2x niks ... dan nog en nacht in en cel mogen door brengen zonder ook maar iets van en verluchting gat terwijl ik dan ook nog eens claustrofobisch ben .... is eingelijk wat te zeggen hoor hier in het klote belgie ... ze geven liever adhd pillen aan kinderen en drank dan ons eentje te laten roken zonder iemand daar iets mis me te doen ! ben en kalm iemand maar van dat kan ik zo boos worden ....

 

Wooow , serieus petten ??

En een nachtje in de cel ?

Het is toch legaal om 1 plant per volwassen persoon te hebben ? , nog nooit geen last van gehad hier aan de kust , maarja hier zijn ze ook wat lakser plus goeie buren doen er ook veel toe :) , vind het echt kut voor je smokes :( de rotzakken eig

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja had ook gin problemen met de buren integendeel zelfs , Met al die zever der rond weet ik eingelijk totaal niet wat mag en wat niet en... ben wss niet de enigste .

Hier in de gemeente zelf heb ik ook nog geen last gehad met smoring en de flikn , maar twas de drug brigade zelf en die zijn toch wel en slag erger als het over cannabis gaat ... maar ja wat doe je er aan e ,bewijst nog maar eens welke kut regering het hier is ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja had ook gin problemen met de buren integendeel zelfs , Met al die zever der rond weet ik eingelijk totaal niet wat mag en wat niet en... ben wss niet de enigste .

Hier in de gemeente zelf heb ik ook nog geen last gehad met smoring en de flikn , maar twas de drug brigade zelf en die zijn toch wel en slag erger als het over cannabis gaat ... maar ja wat doe je er aan e ,bewijst nog maar eens welke kut regering het hier is ...

 

Drugs brigade ??? Wtf is da ? Cannabis is niet eens drugs xD , wel zot , en hoe weten die dan van u plantjes af ? Moet toch iemand u geklikt hebben of aanggeven hebben ofzo ? , hopen dat het niet bij mij overkomt dan , en een nachtje in de cel vind ik er wel over hoor .

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

flikken dan niets anders doen dan drugs zaken , en ja ik deel de zelfde mening cannabis is en plant met veel goeie werkingen op je .

T'was omdat ik kocht aan iemand en tijdje geleden dat opgepakt is geweest en omdat ik hem redelijk veel stuurde en een paar keer en 25 kocht en da is volgens zunder niet voor eigen gebruik .... tis gewoon lach wekend met welke belachelijke zaken ze zich bezig houden ze zouden beter echte drugs tegen gaan ... , ben zo gezegd en drugs verslaafde xD terwijl ik nog nooit aan iets anders gekomen heb dan cannabis en twas dan nog vooral voor medicinaal gebruik omdak slaap problemen heb maarja dat kan ze ni skelen e , tis gewoon er heel over danze iemand da graag jin smoort azo behandeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaahnzo

Ja zijn echt assholes he

Gelukkig koop ik al jaar niks meer en woon ik niet op locatie der plantation xD

Vind het echt kut voor je

 

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...