Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LieverAnoniem

Wietolie Werkt! - Borstkanker

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik gebruik sinds gisteren THC olie van Wietolie Werkt! (Cannaoil NL) met Bioactive+ formule. Ik heb uitgezaaide borstkanker. Ik moet dit erg langzaam opbouwen, ik mag bijvoorbeeld nu 7 dagen lang maar een halve rijstkorrel onder de tong (de grootte hiervan dus). Binnen een maand zou ik dan op 1 gram per dag moeten zitten (als ik dit allemaal aankan, dit zijn zo'n 30 rijstkorrels!) Als ik te veel inneem, kan ik knetterstoned worden waarschuwden ze voor, dus ik houd me netjes aan het schema!

 

Nu is mijn vraag, zijn hier al mensen die ook deze olie gebruiken? En wellicht ook bij borstkanker? Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van jullie hiermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader (heeft) had prostaat kanker.

Vandaag de uitslag gekregen dat die kanker vrij is.

Nu hoeft dat niet aan de olie te liggen maar welligt dat het er iets aan toevoegden.

Sterkte want is lijkt mij tog even schrikken met dat soort nieuws.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lieveranoniem: ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd, maar ik ben bang dat die olie niet zo veel voor je kan betekenen.

Het is namelijk geen THC olie, maar CBD olie.

Voor de bestrijding tegen kanker zul je toch echt THC olie nodig hebben.

THC olie is helaas niet legaal verkrijgbaar in Nederland en de "CBD olie boeren" maken helaas dankbaar gebruik van de onwetendheid van veel mensen, door CBD olie aan te bieden (uit hennep) i.p.v. THC olie (uit wiet).

Als ze tegen je hebben gezegd dat je er stoned van kan worden als je er teveel van inneemt, dan kan het eigenlijk alleen maar THC olie zijn, want van CBD olie wordt je niet stoned.

Ik hoop dat ze je stiekem toch THC olie hebben verkocht, want anders hebben ze je glashard voorgelogen, wat zeer kwalijk zou zijn (maar zeer aannemelijk).

 

@BUZZ: wat een geweldige uitslag voor je vader!! :verrygood

 

Groeten Beaker :spliff:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lieveranoniem: ik wens je heel veel sterkte de aankomende tijd, maar ik ben bang dat die olie niet zo veel voor je kan betekenen.

Het is namelijk geen THC olie, maar CBD olie.

Voor de bestrijding tegen kanker zul je toch echt THC olie nodig hebben.

THC olie is helaas niet legaal verkrijgbaar in Nederland en de "CBD olie boeren" maken helaas dankbaar gebruik van de onwetendheid van veel mensen, door CBD olie aan te bieden (uit hennep) i.p.v. THC olie (uit wiet).

Als ze tegen je hebben gezegd dat je er stoned van kan worden als je er teveel van inneemt, dan kan het eigenlijk alleen maar THC olie zijn, want van CBD olie wordt je niet stoned.

Ik hoop dat ze je stiekem toch THC olie hebben verkocht, want anders hebben ze je glashard voorgelogen, wat zeer kwalijk zou zijn (maar zeer aannemelijk).

 

@BUZZ: wat een geweldige uitslag voor je vader!! :verrygood

 

Groeten Beaker :spliff:

 

Hoi Beaker,

 

Mag ik vragen waarop je die informatie baseert (dat ik CBD olie heb gekocht?). Ik heb dit per mail afgehandeld bij hun, want online mocht dit niet (want het is inderdaad illegaal hier). Het is dus ook per mail afgehandeld en ik moest het contant betalen, wantja, via de bank wordt 't hem ook niet natuurlijk dan.

 

Maar ik ga er dus vanuit dat het THC olie is (want heel veel mensen gebruiken het daar al). doet het dan wel wat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het gebaseerd op de informatie op hun website. Daar verkopen ze alleen CBD olie. ;)

 

Niemand kan je de garantie geven of de olie iets voor je doet, maar ik persoonlijk heb meer vertrouwen in wietolie dan in de reguliere ingrepen bij kanker.

 

Mag ik weten hoe oud je bent en hoe je emotioneel met deze diagnose omgaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

even loeren op die website en

CBD verschijnt in de verschillende cannabis soorten in variërende hoeveelheden, van een zwakke 0,6% tot een hoge 1% of meer. Hoewel dit laag lijkt, is er niet veel CBD nodig om het gewenste effect te produceren.
nou wil ik niet vervelend zijn, maar dat is dus echt KUT!

Dit zijn dus niet eens de iso "cbd" hennep maar echt gewoon 'whatever we vinden hennep' uit china? met metalen? who knows??

Share this post


Link to post
Share on other sites

het innemen en smeren van thc/cbd olie verdund in cocosboter

kan welzeker een duw in de goede richting geven

kijk ook naar het gebruik van kurkuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze je toch thc olie verkocht hebben terwijl het niet mag , zou ik het niet op het forum zetten.

 

Veel sterkte en beterschap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar ik ga er dus vanuit dat het THC olie is (want heel veel mensen gebruiken het daar al).

Beetje onwerkelijk dat gezien de context je daar zo maar even vanuit gaat omdat heel veel mensen het "daar" al gebruiken. Dan stuur je ze toch ff een mailtje...

 

Ze hebben op hun facebook wel een test analyse van hun olie waar 57% thc in zit maar het lijkt er veel op dat de producten die ze verkopen cbd olie is.

 

Hun facebook pagina stinkt naar kwakzalvers...

Edited by Sativied

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar ik ga er dus vanuit dat het THC olie is (want heel veel mensen gebruiken het daar al).

Hun facebook pagina stinkt naar kwakzalvers...

 

Waar basseer je dat op, als ik vragen mag? Ik zie genoeg goede reacties namelijk...

 

En nog een andere vraag: hoeveel "rijstkorrels" zijn uit 10ml te halen in die spuit die ik nu heb? Weet iemand dit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie genoeg goede reacties namelijk...

 

En nog een andere vraag: hoeveel "rijstkorrels" zijn uit 10ml te halen in die spuit die ik nu heb? Weet iemand dit?

Veel websites plaatsen nepreacties. Als het op dezelfde manier is geschreven of steeds dezelfde taalfouten worden gemaakt weet je genoeg. Je kan denk ik beter naar iemand als Wernard Bruining gaan. Dat is echt een betrouwbare gast.

 

Als je van 10 ml rijst het aantal korrels telt weet je het.

Edited by Jan de Ripper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...