Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kelsorules

Start Kweek Autoflowers Northern Lights En Cream Caramello

Recommended Posts

net begonnen met mijn 2 de '' on the roof '' buitenkweekje in serre

vandaag stevig in elkaar gestoken

hierzo de pics :)

 

zal vanaf nu elke week fotos uploaden voor me progress

 

foto 1

foto 2

 

zaadjes zijn ontkiemt en zitten in de potten

2 auto nothern lights

1 cream caramello

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een serre, pas wel op voor te hoge luchtvochtigheid en/of temperaturen :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een serre, pas wel op voor te hoge luchtvochtigheid en/of temperaturen :innocent:

 

Zal dit zeker doen :)

Vanaf ze in bloei schieten altijd een flap openlaten zodat mijn luchtvochtigheid goed is

Hopelijk blijven de temperaturen klimmen vanaf nu

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een serre, pas wel op voor te hoge luchtvochtigheid en/of temperaturen :innocent:

 

nog even een quick vraagje .

nu mijn zaailingen nog seeds zijn en nog steeds niet zijn bovengekomen weet ik dat het niet erg is dat ik mijn serre nu nog tamelijk dicht laat , voor de vochtigheid , maar ik vroeg me af vanaf mijn plantjes ong een cm of 4 a 5 zijn het al beter is om 1 of 2 flappen van mijn serre open te laten want de vochtigheid in de tent zeker op een zonnige dag ligt zeeer hoog en temperaturen zelfs met zoals gisteren bv maar 15c ligt daar op het dak in de serre al aan 24 a 26 c .

ik weet dat dit zeer slecht is om schimmels te creeren , ik was van plan om nu vanaf mijn zaailingen bbys ong dus cm of 5 zijn , altijd de flaen open te laten . Voordeel is niks van last meer van vochtigheid dan , beetje hetzelfde als onder een soort afdak met een doorzichtig zeil kweken , ook beetje meer wind die blaast op de plantjes om die wat koeler te houden alst een warme dag is , maar een nadeel is snachts zal het natuurlijk wel wat kouder zijn voor de plantjes . ze geven in mei uit op meteo sites dat de temperatuur vanaf 1 mei ongeveer niet meer gaat zakken onder de 9c graden . dit zou moeten haalbaar zijn voor de planten denk ik .

ook was ik van plan om na week of 2 in de 2 zijkanten van mijn serre een gat of 2-3 te maken kleine ronde gaatjes van ong 3cm diameter om betere windcirculatie te krijgen in de serre , dit maakt je dikte van je planten en tak ook dikker en steviger , plus de weerstand van de wind die blaast op je serre word minder dus ook minder kans dat ie omver word geblazen , hopelijk krijg ik zo wel geen scheuren , zal eens 1 gaatje knippen en zien hoe stevig het dan is .

 

greets fellow brothers in ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff , ik denk dat er een van mijn nl zaadjes niet goed ontkiemt was

vond het al vreemd dat ik mijn kopje nog steeds niet zag opkomen na 5 dagen en ben eens rustig gaan kijken in de potten.

bij mijn cream caramello zag ik al mijn zaadje van het kopje loskomen en een lange wortel das goed nieuws (hoop ik). bij mijn eerste nl ook een lekker lang staartje uit het zaadje , maar de ene nl is nog steeds een zaadje :( dus helaas mislukt , heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

 

dit is een foto van de caramello

foto

 

 

ik denk dat ik nog een caramello ga ontkiemen in een sprout pad binnen en een nl miss ook voor de zekerheid.

als ze dan een cm of 4 hoog zijn , gaan ze de open serre in en klaar om verder te groeien .

 

btw luchtvochtigheid is perfect met 1 deur van de serre open

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto cream


nl auto




mijn groei lijkt plots in 2 dagen super goed te gaan
ze zijn nu ong 3 cm iets meer miss in 2 dagen :P

lets see how good we can get em

Share this post


Link to post
Share on other sites

temperatuur deze middag in de serre 31 graden :P nice

plantjes weer tamelijk gegroeid

 

updatetje

temperatuur in mijn serre bij 14 graden :o

nl auto op 9 dagen

cream caramel auto op dag 9

mijn serretje

Share this post


Link to post
Share on other sites

even een quick updatetje

 

Nl auto

Cream caramel

Me kleintjes

Serre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zal de temperatuur worden in je serre als het buiten 28 graden is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zal de temperatuur worden in je serre als het buiten 28 graden is?

te hoog :P daarmee dat ik ze nu buiten de serre zet.

enkel bij storm of super veel regen zet ik ze in hun serre .

moet wel zeggen dat door al de gaten die ik gemaakt heb in de serre plus mijn deuren die ik open laat staan dat ik geen last meereb van te hoge temperaturen . die blijven nu rond de 26 a 27 graden .

 

dus de serre is meer een soort safehouse geworden voor slecht weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

gaat lekker daar wind in de zeilen komende dagen mooi weer .

als je een week verder bent kun je de serre oprollen en opbergen want dan passen ze er niet meer in .

24 a 25 graadjes dan gaat het hard knallen .

outdoor is losgebarsten.

eindelijks .

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

gaat lekker daar wind in de zeilen komende dagen mooi weer .

als je een week verder bent kun je de serre oprollen en opbergen want dan passen ze er niet meer in .

24 a 25 graadjes dan gaat het hard knallen .

outdoor is losgebarsten.

eindelijks .

 

:vape:

 

ik hoop het , persoonlijk vind ik vooral mijn 2 grootste die appart in potten staan zooooo traag gaan .

ik ben dit niet gewend van autoflowers . ik head gedacht dat ze nu na 14 a 15 dagen al cm of 15 zouden zijn :(

kan dit te maken hebben met het feit dat ze de eerste 9 dagen snachts nog in koude temperaturen hebben gestaan van ongeveer graad of 5 a6 a7 ?. of omdat ik ze miss elke dag een beetje water gaf en miss beter ze enkele dagen laat droog trekken ?

ze zouden nu toch binnen een week rap een hele pak groter worden want ik zou zogezegd als genetica klopt en van ontkieming tot oogst klopt ze al binnen dag of 42 moeten kunnen oogsten . als ze zo traag blijven gaan zijn ze binnen een maand nog geen 15 cm :P

alhoewel hun meeste groei wel lijkt in de laatste 3 a 4 dagen te zijn gebeuren . en mijn 3 kleintjes die samen in een pot zitten gaan wel redelijk hard ze zijn 8 dagen jonger maar zullen ze precies nog gaan inhalen .

 

hopelijk kan er me iemand gerrust stellen en zullen ze nu idd degelijk gaan knallen , ik heb hun bladlengte eens gemeten en die is sinds gisternavond wel alweer 4 mm gegroeid .

 

ik trek vanavond weer eens fotos en zet ze dan hierop

peace forums ( wish i had a dutchie to light up :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke grond gebruik je ook alweer ?

Universele potgrond van ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke grond gebruik je ook alweer ?

Universele potgrond van ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cream caramel


Norther lights auto


3 baby autos



daarstraks even rap fotos gaan nemen van me trage groeiers
lets hope they go faster
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Auto`s...dacht dat het kwam door de hitte in mijn serre.. daarom trek ik ze eruit in de ochtend(als het mooi weer is)

Ik moet dit natuurlijk volgen!

Veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Auto`s...dacht dat het kwam door de hitte in mijn serre.. daarom trek ik ze eruit in de ochtend(als het mooi weer is)

Ik moet dit natuurlijk volgen!

Veel succes!

 

Ja wel in mijn serre is het zelfs met overal gaten erin alst er niet genoeg wind is te warm rond 40 graden , daarom dat ik ze uit mijn serre laat tot het echt eens gaat stormen of gieten dan zet ik ze er wel eens in

 

Ook veel succes en hopelijk gaat et bij jou goed

Grts

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even gaan kijken naar me planten .

Heb de indruk dat ze nu wel wat in lengte zijn gegroeid , niet veel maar beetje en hun blad is wel alweer wat gegroeid , zal vanavond eens meten en bijhouden vanaf nu .

 

De grond was zeer droog nu de eerste 1,5 cm en daaronder beetje vochtig dus water geven wacht ik nog even mee , ze staan nu 2 dagen zonder water dus zoals jullie aangeraden hebben . Beter beetje te droog dan te nat . Laat die wortelen maar wat werken 😂

 

Grts

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag was dag 3 zonder water . Grond was super droog tot ongeveer cm of 4 diep . Heb eens een zeer klein beetje gegeven bij alle twee de groote plantjes bbys , maar enkel aan hun randjes van de pot . De kleine 3 dames samen in hun pot laat ik voorlopig zo , hin grond was nog wat vochtig . Toch vind ik dat ze zeer traag groeien . Het kan aan mij liggen of aan de eerste 9 dagen met veel koude snachts :( we shall see , ik geef ze nog een week of 2 , zijn ze nog zo dan ben ik gefucked en word het niks meer vrees ik

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoo yoo kels niet verslapen nu het kan in 1 x hard gaan soms starten ze snel en soms eindigen ze met een spurt het is je geduld die je op de proef gesteld word die 3 dagen zonder water zullen zeker wel nodig zijn geweest als je loss ben gegaan met water je heb me fotos gezien hoe droog ik denk dat ik wel goed zit ook kan het altijd in het sortje zitten ik heb daar nog niet zoveel verstand van maar als in een land als nederland is een sterk sort wel belangrijk vooral wanneer wij begonnen zijn wat je zelf ook aan geef et was koud daarom had ik ze bij de verwarming staan :icecream: kop op ik heb zo idee dat ze daalijk opeens groeie als een mo..fuc..r dit weer heb ze al goed gedaan en blijf zuinig met water doen :vape: :vape: ik ga voor je duimen man

Share this post


Link to post
Share on other sites

"groeie als een mo..fuc..r" jaaaa dat willen we horen! :dribble: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha thanks :P

wel nu gaan ze wel plots tamelijk :P nu zie ik al wat verschil met anders

vooral de kleintjes die 9 dagen jonger zijn gaan plots zeer goed , zullen bijna de grotere inhalen heb hier wat fotos van gisteren .

 

Cream caramel

image

 

vanaf ik morgen of overmorgen mijn canna rhizotonic heb zal het wel wat rapper gaan :P

thanks for the big ups

 

peace

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet alleen niet of je die rhizotonic nog wel moet gebruiken misschien een heeeeel klein beetje gewoon eerst ff de helft doen van wat ze aangeven goed om te horen dat ze nu wel willen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet alleen niet of je die rhizotonic nog wel moet gebruiken misschien een heeeeel klein beetje gewoon eerst ff de helft doen van wat ze aangeven goed om te horen dat ze nu wel willen

Zal normaal geen kwaad kunnen omdat ze nog klein zijn

Wil zeggen dat hun wortels nog klein zijn . Zal het nog in lichte dosis 2 x mee geven en dan overschakelen als ae groot zijn naar tera vega :)

 

Thanks

Peace

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...