Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Snooplion

Autoflower Bleucheese 2Dex Buiten

Recommended Posts

oke daar gaan we dan haha..

ik heb gister 3 white widow van whitelabel een een plastic bekertje gestopt goed nat gemaakt en nu hopen ze boven komen zodra ze boven komen ga ik fotos plaatsen een bekertje gevuld met aarde weten we wel hoe dat er uit ziet :P alleen ik moet zodra beetje sterk zijn wel verplaatsen naar een anderen plaats half uurtje rijden kan iemand mij vertellen of dit kwaad kan en hoe ik dat het besten zou kunnen doen natuurlijk! en light um up today :vape: :vape:

 

 

 

P.S de bleucheeese af staan nu weer voll in de zon vanavond denk ik tog nog even binnen en dan vanaf het weekend naar buiten gooie ik heb al een plekje op balkon gemaakt zal der zo een paar fotos van maken misschien dat ik er nog een sort afdakje maak van plastic :wave: :wave:

 

dat afdakje gaat super idee zijn :P

geen last meer van regen die gaat kruipen in je lekkere buds :P

en vanaf er zon is staan ze er gelijk in , dus de groei zal wel super lukken .

 

bij mij heb ik de temp eindelijk kunnen beperken :P haleluja 26 graden nu wat ook wel super is

ik zet ze als ik kan overdag alst niet regent buiten in de middag en dan rond de avond weer in hun serre .

 

lets create big buds

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

top om te horen dat de temperatuur geregeld is bij jou ja buiten lijkt mij nog steeds het besten voor de plant .. misschien tips hoe ik dit het beste kan maken aangezien ik niet weet hoe hoog mijn planten gaan worden haha :P en ik natuurlijk op een balkon zit ik zat zelf te denken om gwn een hok te maken van hout en dat met plastic helemaal dicht te maken paar lucht gaten er in en gaan lijkt mij het zelfde efect te krijgen als een kass enige aanvulling hoor ik graag :whistle: :whistle: :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat komt zeker goed de plant die een beetje achter liep begint tog wel aardig te groeie opeens ik den dat dit komt doordat die in de woonkamer op de vensterbank staat en daar ook een lantaarnpaal staat misschien tog een ander plekje zoeken nog even voordat ze naar buiten gaan

 

je hebt geluk dat je veel zon vangt aan je vensterbank :P

die van jou zijn al groter dan de mijne :P hopelijk krijgen de mijne binnenkort ook hun spurt .

de temperatuur in de serre lag op zoon 34 graden :o dit is volgens mij beetje te warm

heb er nu 10 airholes in gesneden van 3 a 4 vierkanrte cm en laat men deurtjes openstaan .

hopelijk verfrist dit een beetje en ik geef ze nu al 200 cl water per plant soms zelfs 2 keer per dag want ze lijken erg dorstig .

even een vraagje voor de experts . in mijn grond zit niet al te veel voeding zou ik nu al mogen canna tera vega in lage dosis geven een mijn jonge dames van 12 a 13 dagen of best toch nog wachten ?

 

peace

Als je plantjes nog kleiner zijn as die van hem zou ik nog even wachten met voeding geven , en ook oppassen met niet teveel water geven, beter een beetje te droog als te nat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik probeer ook lang genoeg te wachten en als ik ze nat maak maak ik alleen de boven laag een nat met een sproeier ik heb vandaag wel halfe eetlepel ( dit omdat ik niet kon afmeten) op 2l water gedaan van die hypro terra growth and bloom kijken of het wat doet er staat dat je 5ml op 1 liter moet doen dus dit kan niet schadelijk zijn ik heb nu net ook mijn spullen gehaald om een sort kas op me balkon te bouwen hahaha ben benieuwd ik heb 10meter buisen en bochten ga der zo maar is 1 draaie en bouwen fotos komen der aan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik probeer ook lang genoeg te wachten en als ik ze nat maak maak ik alleen de boven laag een nat met een sproeier ik heb vandaag wel halfe eetlepel ( dit omdat ik niet kon afmeten) op 2l water gedaan van die hypro terra growth and bloom kijken of het wat doet er staat dat je 5ml op 1 liter moet doen dus dit kan niet schadelijk zijn ik heb nu net ook mijn spullen gehaald om een sort kas op me balkon te bouwen hahaha ben benieuwd ik heb 10meter buisen en bochten ga der zo maar is 1 draaie en bouwen fotos komen der aan

nice snoop cant wait for the pics

even off topic mensen zouden hun snapchats hier eens moeten uitdelen om quick pics naar elkaar te kunnen zenden voor tips en updates

groei ze :likken:

peace

 

Dat komt zeker goed de plant die een beetje achter liep begint tog wel aardig te groeie opeens ik den dat dit komt doordat die in de woonkamer op de vensterbank staat en daar ook een lantaarnpaal staat misschien tog een ander plekje zoeken nog even voordat ze naar buiten gaan

 

je hebt geluk dat je veel zon vangt aan je vensterbank :P

die van jou zijn al groter dan de mijne :P hopelijk krijgen de mijne binnenkort ook hun spurt .

de temperatuur in de serre lag op zoon 34 graden :o dit is volgens mij beetje te warm

heb er nu 10 airholes in gesneden van 3 a 4 vierkanrte cm en laat men deurtjes openstaan .

hopelijk verfrist dit een beetje en ik geef ze nu al 200 cl water per plant soms zelfs 2 keer per dag want ze lijken erg dorstig .

even een vraagje voor de experts . in mijn grond zit niet al te veel voeding zou ik nu al mogen canna tera vega in lage dosis geven een mijn jonge dames van 12 a 13 dagen of best toch nog wachten ?

 

peace

Als je plantjes nog kleiner zijn as die van hem zou ik nog even wachten met voeding geven , en ook oppassen met niet teveel water geven, beter een beetje te droog als te nat!

 

aait dan vandaag en morgen miss geen water meer geven dan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALOWA

 

snapchats en quick pics ?

naar mekaar toezenden ?

tuurlijk dat dan weer wel .

ben ik nou zo ouwerwets dat ik niet weet waar het over gaat of jij zo hip dat je voor loopt ?

want ik heb dat allemaal niet en ken het ook niet .

een soort subclubje ?

 

:vape:

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALOWA

 

snapchats en quick pics ?

naar mekaar toezenden ?

tuurlijk dat dan weer wel .

ben ik nou zo ouwerwets dat ik niet weet waar het over gaat of jij zo hip dat je voor loopt ?

want ik heb dat allemaal niet en ken het ook niet .

een soort subclubje ?

 

:vape:

 

Haha nee joh :) snapchat is een handige app op je smartphone waarmee je kan chatten en met een heel easy en fast systeem een foto kan maken en direct sturen naar iemand zodat hij die kan zien voor x aantal seconden en daarna verdwijnt deze weer , moet maar eens even opzoeken is vet handig . Dit zou leuk zijn moesten we zo naar elkaar kunnen sturen en mekaar zen groei en plantjes kunnen zien , elkaar nog rapper tips geven etc :)

Is maar een ideetje he , ben zelf ook al best oud hoor dus zo hip is het niet :)

 

Gtrs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja het is wel een idee alleen zodra ik snapchat op me telefoon heb heb k vrouw des huises achter me aan whahahahahaha ik jou et dus denk ik lekker bij deze manier 😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

ókeoke ik heb me tentje gemaakt buiten hahaha ben best een beetje trots kijken wat jullie er van vinden en of er wat op aan te merken is Cia0

en nog een foto hoe ze hebben gestaan in de goot haha :P

 

13102653 677881215683542 6397134303710192906 N

image

image

13133090 677881245683539 1576804459941438899 N

image

 

image

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er super nice gebouwd uit jouw eigen soort serretje :P

is goed dat ie open is aan de ene kant , dan word het zeker nooit te warm en ze zijn beschermd voor de regen .

 

ow jah die vrouwen des huizen kunnen soms wel eens lastig doen he :rolleyes2:

heb ik ook ervaring mee , de mijne is een portugese furie :punk: dus moet ik ook mee opletten .

ik wou eerst ook hier een of 2 plantjes maar dat was out of the picture helaas .

maar ja heb er nu 5 staan bij schoonmama die worden hopelijk wel iets . en dan eind juni doe ik de 2de lading als ik me andere geoogst heb .

ik denk wel dat ik voor me 2de lading planties miss een de outdoor af mix zal nemen van royal queen seeds heb gezien dat er zeer lekkere soortjes bij zitten . en zo heb ik direct 3 verschillende plantjes .

ook zal ik plagron zaai en stekgrond bestelen en wat sproutpads etc het wat ultra goed aanpakken deze keer .

 

peace en succes man ze zien er goed uit , hoe oud zijn ze nu excact vanaf de dag dat ze 24u ontkiemt waren ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

21 april heb ik ze gesaaid denk een dag of 5 dat ze echt blad kregen dus 2 weeken echt bezig

 

Hij kan trouwens ook dicht sit wel met knijpers haha maar het geheel heeft me 10 euro gekost nou zie je dit der wel vanaf natuurlijk maar tegen regen is het perfect ze staan nu nog wel binnen btw ik ben verplan om der eerst even 1 naar buiten te doen ik ben wel benieuwd wanneer ik nou zou moeten toppen denk dat ik het bijb1 tog probeer

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

nee mag ik van hams ook niet .

die diy serre zit die wel verankerd ?

want hij moet je nartuurlijk niet bij vlaag of rukwind van balkon af voorover kukelen .

 

:dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

nee mag ik van hams ook niet .

die diy serre zit die wel verankerd ?

want hij moet je nartuurlijk niet bij vlaag of rukwind van balkon af voorover kukelen .

 

:dribble:

 

Voor mij idee zit ie stevig vast aan de gevel en de plank er onder ik heb me plantjes er ook ng uitgehaald en begin ff met 1 om te cheke wat die doet ga nog wel ff kijken of het zeker is dat ie goed vast zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

nee mag ik van hams ook niet .

die diy serre zit die wel verankerd ?

want hij moet je nartuurlijk niet bij vlaag of rukwind van balkon af voorover kukelen .

 

:dribble:

 

Voor mij idee zit ie stevig vast aan de gevel en de plank er onder ���� ik heb me plantjes er ook ng uitgehaald en begin ff met 1 om te cheke wat die doet ga nog wel ff kijken of het zeker is dat ie goed vast zit

 

gewoon maken dat je serre goed vastzit aan veel gewicht .

kijk eens op een zeer winrige dag hoe die zich gedraagd .

 

die van jou komen wel goed , alleen zou ik ze al buiten zetten .

nacht temperaturen blijven zowiezo boven 10 laatste dagen .

weet wel niet waar je ergens woont que regio maar aan de kust is het vandaag toch zalig warm geweest

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan nu gewoon buiten ik woon rotterdam het is hier goed warm geweest vandaag en nu eigijk nogsteeds wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan nu gewoon buiten ik woon rotterdam het is hier goed warm geweest vandaag en nu eigijk nogsteeds wel

 

rotterdam :P

zalig , en jah van het weer kunnen we alleen maar blij worden he .

jij bent wel een gelukzak , iedreen hier die in de buurt van de coffeeshops woont.

het is al een jaar geleden dat ik zelf nog buds heb gekocht omdat ik effe wou quiten maar ook omdat we hier alleen maar brol vinden .

letterlijk een jaar geleden was ik daar nog in rotter .

 

god i miss it :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha geluk tja ik heb op elke hoek een coffeshop maar daar in tegen 10 euro per gram voor een lekkere white widow gaat tog wel ver 😜 word heel duur dan als je optelt wat ik stoom maar ik moet zegen ik ben zeer gelukkig dat ik in Rotjeknor woon hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

yoooyoooyooo ben ik weer wat een top weekend was dit zeg kwa weer me widows zijn uit gekomen

image

en de bleucheese staan nu gewoon hele dagen buiten ik doe ze ook niet meer naar binnen toe ze staan uiteraard wel droog in me tent hahaha ik wil nu tog weten wanneer ik nou moet beginnen met toppen is hier een voorbeeld van of kan iemand dit op een makelijke manier uit legen

image

image

image

 

 

tell me more hahahah :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker!

Mijn auto`s lopen wat achter helaas, ik denk dat het komt door mijn te hete kas maar ben niet zeker.

 

Over het toppen, ik ben geen expert maar ik heb zeker wat research gedaan hier is een plaatje over toppen/fimmen en waar te knippen.

user72747 pic27560 1230471048

BTW niet mijn foto het is van het internet getrokken, ik kan hem desnoods weg halen.

 

Toppen bij auto`s is best wel risky aangezien het veel stress geeft en auto`s niet echt de tijd hebben om te herstellen.

Ik heb wel mensen horen zeggen dat het gelukt is maar ik ga het niet doen.

Fimmen geeft iets minder stress maar is volgens mij minder stabiel, weet het niet zeker.

Voor mijn auto`s ga ik de LST technieken gebruiken, ik ga met een touwtje mijn plant zijwaards trekken waardoor de zijtakken meer licht krijgen en dus meer gaan groeien.

Niet heel veel stress en toch wat meer takjes!

 

Ik hoop dat je er iets aan heb!

Wanneer je moet toppen weet ik zelf ook nog niet, volgens mij kan het altijd in de groei fase, als het plantje maar de tijd heeft om te herstellen.

Ik kreeg van mister xl te horen dat hij topte op de 5e internode, dus dat doe ik maar ik heb verhalen gehoord over mensen die al topte op de 2e/3e internode of juist de 7e.

 

Veel succes verder!

Erg leuk die auto`s! hopen dat mijne ook zo worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker!

Mijn auto`s lopen wat achter helaas, ik denk dat het komt door mijn te hete kas maar ben niet zeker.

 

Over het toppen, ik ben geen expert maar ik heb zeker wat research gedaan hier is een plaatje over toppen/fimmen en waar te knippen.

 

BTW niet mijn foto het is van het internet getrokken, ik kan hem desnoods weg halen.

 

Toppen bij auto`s is best wel risky aangezien het veel stress geeft en auto`s niet echt de tijd hebben om te herstellen.

Ik heb wel mensen horen zeggen dat het gelukt is maar ik ga het niet doen.

Fimmen geeft iets minder stress maar is volgens mij minder stabiel, weet het niet zeker.

Voor mijn auto`s ga ik de LST technieken gebruiken, ik ga met een touwtje mijn plant zijwaards trekken waardoor de zijtakken meer licht krijgen en dus meer gaan groeien.

Niet heel veel stress en toch wat meer takjes!

 

Ik hoop dat je er iets aan heb!

Wanneer je moet toppen weet ik zelf ook nog niet, volgens mij kan het altijd in de groei fase, als het plantje maar de tijd heeft om te herstellen.

Ik kreeg van mister xl te horen dat hij topte op de 5e internode, dus dat doe ik maar ik heb verhalen gehoord over mensen die al topte op de 2e/3e internode of juist de 7e.

 

Veel succes verder!

Erg leuk die auto`s! hopen dat mijne ook zo worden!

aiiiii thanks voor de info man je hoeft niks weg te halen tog

ja ik heb nu in tottaal 6 autos en nog 3 seeds dus ik ben verplan om het met 1 te proberen kijken wat het word als het fout gaat ben ik zuur maar dan heb ik er als nog genoeg en idd ik woon in de stad die autoflowers zijn perfect voor mij op balkon aangezien ik het onderhoud en het traject leuker en belangrijker vindt dan de opbrengst want ook ik wil graag kwaliteit wiet roken haha neemt niet weg dat dit geen kwaliteit heeft natuurlijk maar tog anders dat het gif in de shop :P ik ben tevreden met de autofl en ik hoop zeker dat het bij jou ook goed gaat komen dat we allemaal goeie buiten toppen hebben en zo niet dat ik er maar genoeg olie van kan maken :P blowse guys

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie! veel over gehoord, nooit echt iets over begrepen.

Is dat niet moeilijk te maken? of moet ik het vergelijken met het maken van Hash?

Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe alleen wiet gerookt DMV een joint.. nog geen hash of olie ofzo, wil ik wel eens proberen.

 

Ik groei ook voor het traject, maar de oogst is voor mij ook belangrijk(50/50) ik gebruik totaal niet veel, alleen tegen mijn eczeem in de wintermaanden en dat kan ik makkelijk doen met een klein oogstje! maar meer is altijd beter.

Ook heb ik nog nooit wiet gekocht, alleen uit eigen tuin.. dus veel gebruik ik echt niet :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olie! veel over gehoord, nooit echt iets over begrepen.

Is dat niet moeilijk te maken? of moet ik het vergelijken met het maken van Hash?

Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe alleen wiet gerookt DMV een joint.. nog geen hash of olie ofzo, wil ik wel eens proberen.

 

Ik groei ook voor het traject, maar de oogst is voor mij ook belangrijk(50/50) ik gebruik totaal niet veel, alleen tegen mijn eczeem in de wintermaanden en dat kan ik makkelijk doen met een klein oogstje! maar meer is altijd beter.

Ook heb ik nog nooit wiet gekocht, alleen uit eigen tuin.. dus veel gebruik ik echt niet :innocent:

bij mij is het ook sort van vervanging inplaats van medicijnen maar olie ja een vriend van mij maakt het dus die weet wel hoe het moet ik weet dat het met puur alcohol en blad en buds en dan uitkoken je zou het geloof ik ook alleen van je knip afval kunnen doen maar je heb best veel nodig om een klein beetje te maken maar het resultaat is wel dat je puur thc + nog een stof overblijven ( sort stroop/olie ) waar je een sigaret of JOINT mee insmeer en dat je goed stoned word hahah :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga dat ff researchen, ik bedoel als ik van al mijn bladeren stammetjes en knip afval nog een paar ML olie kan maken doe ik het!

Ook is het gewoon leuk om mee te klooien!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...