Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Vanavond In T.v. Uitzending Over Legalisering Wiet

Recommended Posts

Nog ergens iets (link) terug te zien hiervan ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor dat je daar aan mee doet je word gewoon uitgelachen hier had ik geen toestemming voor gegeven

En fatsoenlijk voor de dag komen zat er voor je ook niet in als je iet wat serieus wil genomen worden ga je er toch ook niet zo bijlopen

Je zal het allemaal wel goed bedoelen maar dit is echt knudde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik persoonlijk vind het juist een plus punt dat Doede er niet als 1 of andere snelle jongen met een grote honger naar geld staat, maar gewoon een vriendelijke, vreedzame en sympathieke "buurman". Alles trouwens, ik vind het een school voorbeeld van zo kan het ook. Gemoedelijk en open, gewoon iemand die bezig is met z'n passie.

 

Misschien is dat persoonlijk, maar elke vent in een pak vertrouw ik bij voorbaat al niet :innocent:.

 

Wel jammer dat er zo weinig van je interview is overgebleven en je enkel bent gebruikt voor wat beeld materiaal, het had zoveel beter kunnen wezen.

 

Succes Doede! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal allemaal wel ozzoes feit blijft dat je in deze tijd op die manier niet serieus word genomen..

Wat wij daar van vinden heeft daar geen invloed op

En je zelf op een toonbar manier kleden betekend hier niet dat je een snelle jongen bent of hoe jij dat formuleert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zei precies datzelfde in dat rechtszaak verhaal wat bosteelt zegt. Zeker op een pakkendragende zender als rtl Z. Zodra je serieus genomen wilt worden door degenen die jou het repressieve beleid opleggen, dan moet je je gedragen als een wolf in schaapskleren, of een schaap in wolfskleren in dit geval.

 

Met alle respect hoor Doede, je bevestigd nu enkel het stigma van de 'stoner' als een soort man bijt hond karikatuur, en dat is doodzonde voor wat je probeert te bereiken. Wat de wereld nodig heeft is juist zo'n gehaaide vertegenwoordiger met z'n gladjakkers outfit die met beide handen in de kont zit van welke figuur ook die iets voor hem kan betekenen. Jij en ik zijn dat absoluut niet, maar misschien moeten we daar een soort Idols voor organiseren :lol:

 

Ook is het zelfde verhaal al zo vaak verteld. Kom met een plan, lobby, maak een campagne. Je kunt inmiddels namelijk wel concluderen dat inpraten op de common sense geen effect heeft. Voor ons wel, want wij zijn het uiteraard roerend met je eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow, wees nei bezorgd

er zijn best wat groepen en mensen actief om op een gehaaide manier

hun toko of branche in stand te houden.

dat kost een lieve duit

om vervolgens als wisselgeld behandeld te worden

en met een kluitje in het riet gestuurd te worden.

 

want wat is hun probleem?

de intenties zijn niet zuiver.

 

zolang money talks, of het nu scene of farma is

wordt er veel betaald en gewolfd

maar het levert geen donder op.

 

 

owjah, het levert wel iets op:

tijd.

 

Meer tijd om het gedogen te rekken en te strekken.

Daarbij zijn vele partijen gebaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In bijna dezelfde kledij heb ik een klinkende overwinning bij de\ rechtbank behaald. Alleen had ik toen een shirtje aan met de tekst 'Baas in eigen Brein' en op mijn rug de Friese vlag, met i.p.v. de pompeblêden (bladen van de watrelelie) 7 rode hennepbladen.

Er werd zelfs door de rechters gesteld dat mijn wiet beter was dan die in de coffeeshops werd verkocht. Rechters stellen authensiteit blijkbaar wel op prijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je daarvan

Dat je een domme racistische homohater bent uit een een of ander tokkie dorp...

Tokkie dorp oké maar racistisch en dom ben ik niet, en zeker niet omdat ik die spong een verwaande nicht vind, als hij hetero was geweest met hetzelfde karakter was het net zo hard een vreselijke verwaande pisnicht geweest.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je daarvan

Dat je een domme racistische homohater bent uit een een of ander tokkie dorp...

Tokkie dorp oké maar racistisch en dom ben ik niet, en zeker niet omdat ik die spong een verwaande nicht vind, als hij hetero was geweest met hetzelfde karakter was het net zo hard een vreselijke verwaande pisnicht geweest.

Ja uh jij vroeg wat dacht je daarvan. Ik ken je verder niet... Maar als je domme racistsche homohatende tokkies zou kunnen uitleggen dat ze domme racistsche homohaters zijn zouden er veel minder zijn en had je je misplaatste opmerkingen nooit gemaakt. Zinloos als je uberhaubt al zo belachelijk zijn sexuele geaardheid erbij haalt. Je weet toch wel dat homofoben zelf de grootste pikzuigdrang hebben... jij wil dat blijkbaar nog's combineren met pis ook. Bah man.

 

Is dat toevallig ook een dorp met een grote kerk in het midden waar zondag's nog zo'n stoet mensen naar toe loopt over anderen te oordelen terwijl ze zelf 0,0 hebben bijgedragen aan de samenleving en dit mooie land, en, op Wilders stemmen?

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

In bijna dezelfde kledij heb ik een klinkende overwinning bij de\ rechtbank behaald. Alleen had ik toen een shirtje aan met de tekst 'Baas in eigen Brein' en op mijn rug de Friese vlag, met i.p.v. de pompeblêden (bladen van de watrelelie) 7 rode hennepbladen.

Er werd zelfs door de rechters gesteld dat mijn wiet beter was dan die in de coffeeshops werd verkocht. Rechters stellen authensiteit blijkbaar wel op prijs.

Ja, maar rechters horen ook onpartijdig te zijn en zich niet te laten leiden door uiterlijk en kleding. Ik vind je er prima uit zien, boeit me persoonlijk niet, maar als je de massa wil overtuigen dat wiet niet schadelijk is lichamelijk en financieel dan is jouw look niet helemaal ideaal. Of je daar wat aan zou moeten veranderen is een ander verhaal. Maar je doet in principe aan public relations, en dan pas je je normaal gesproken aan aan de public, de massa.

 

Het echte probleem is natuurlijk dat er te weinig mensen zijn zoals jij. Als er nog 10 doedes actief waren zou het leuk zijn als daar ook een paar snelle pak jongens en dubbel D mantelpak vrouwen bij zitten maar beter 1 Doede in de hand dan 10 in de lucht...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hasj en wiet brengen de samenleving verdriet

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je daarvan

Dat je een domme racistische homohater bent uit een een of ander tokkie dorp...

Tokkie dorp oké maar racistisch en dom ben ik niet, en zeker niet omdat ik die spong een verwaande nicht vind, als hij hetero was geweest met hetzelfde karakter was het net zo hard een vreselijke verwaande pisnicht geweest.

Ja uh jij vroeg wat dacht je daarvan. Ik ken je verder niet... Maar als je domme racistsche homohatende tokkies zou kunnen uitleggen dat ze domme racistsche homohaters zijn zouden er veel minder zijn en had je je misplaatste opmerkingen nooit gemaakt. Zinloos als je uberhaubt al zo belachelijk zijn sexuele geaardheid erbij haalt. Je weet toch wel dat homofoben zelf de grootste pikzuigdrang hebben... jij wil dat blijkbaar nog's combineren met pis ook. Bah man.

 

Is dat toevallig ook een dorp met een grote kerk in het midden waar zondag's nog zo'n stoet mensen naar toe loopt over anderen te oordelen terwijl ze zelf 0,0 hebben bijgedragen aan de samenleving en dit mooie land, en, op Wilders stemmen?

Dus je kent me verder niet maar je vind wel dat ik een racistische homohatende tokkiedorp bewoner ben die misplaatste opmerkingen maakt omdat jij dat vind, ga jij maar lekker verder ontkennen dat spong een sjagereinige verwaande homo is, en nee ik wist niet dat homofobe mensen een sterke pikzuigdrang hadden ik ken er verder ook geen, succes met je vrienden kring.

 

ik stem op wilders ja, keihard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat Sativied zelf een relnicht is gezien zijn reactie en door jouw opmerking nogal snel op ze pikkie getrapt is :rofl

 

Ja uh jij vroeg wat dacht je daarvan. Ik ken je verder niet... Maar als je domme racistsche homohatende tokkies zou kunnen uitleggen dat ze domme racistsche homohaters zijn zouden er veel minder zijn en had je je misplaatste opmerkingen nooit gemaakt. Zinloos als je uberhaubt al zo belachelijk zijn sexuele geaardheid erbij haalt. Je weet toch wel dat homofoben zelf de grootste pikzuigdrang hebben... jij wil dat blijkbaar nog's combineren met pis ook. Bah man.

 

Is dat toevallig ook een dorp met een grote kerk in het midden waar zondag's nog zo'n stoet mensen naar toe loopt over anderen te oordelen terwijl ze zelf 0,0 hebben bijgedragen aan de samenleving en dit mooie land, en, op Wilders stemmen?

 

Nou loop je te mouwen dat hij iemands ze seksuele geaardheid erbij haalt maar

jij zet zelf nog een tandje bij door een complete groep in de samenleving over een kant te scheren.

Hoe zat dat ook alweer met de ketel die de pot wat verwijt :head_hurts_kr: :likken:

Overigens, iemand een pisnicht, relnicht of vervelende verveelde beledigde nicht noemen

wil niet zeggen dat diegene ook daadwerkelijk een gay is.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat boeit het nou ook of dat iemand homo is ik heb een maarmilitair en die is homo heeft ook een vriend komt regelmatig pilsje pakken hartstikke fijne mensen

Die zou je eens een keer moete uitschelden voor vieze homo dan kom je er slecht van af

Laat elk mens in zijn waarde homo lesbische turke Marokkanen Chinezen enzo enzo iedereen is gelijk

Haten is een slechte eigenschappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt 100% gelijk, dat haten een slechte eigenschap is..

 

Echter, iedereen is gelijk, als ze zich ook als gelijken opstellen.

En juist daar wringt vaak de schoen..

 

Sommige uit de genoemde groepen, voelen zich zelf ubergelijk aan de ander..

En juist die houding maakt ze mikpunt van de andere gelijken..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen contacten met zon mensen om dat ik daar niet mee om wil gaan dus die wrijving heb ik niet

Maar ik snap je punt

Edited by Bosteelt
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand is hetzelfde, iedereen heeft eigen kwaliteiten en wat ons gelijkwaardig maakt, is het respecteren van die verschillen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijkwaardigheid is een illusie die de heersende klasse jullie voorspiegelt

 

zodat jullie lekker rustig blijven

 

 

als ideaal is het misschien mooi, maar dit soort idealen worden helaas nooit werkelijkheid

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je de bedoeling van Doede in dit geval niet begrepe

 

Niemand is hetzelfde, iedereen heeft eigen kwaliteiten en wat ons gelijkwaardig maakt, is het respecteren van die verschillen.

,,

 

Volgens mij heeft hij daarmee heel treffend gezegd,

Dat wanneer we elkaars verschillen, zouden kunnen respecteren, dat we daardoor dan een stukje gelijkwaardiger zijn geworden..

 

Hij heeft nergens zo begrijp ik het, gezegd dat we gelijkwaardig zouden zijn,

Want dat is idd een fabel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...