Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jantje053

Guerilla 2016

Recommended Posts

Thanks Johnny!

Net geoogst, en zijn redelijk leuke topjes vanaf gekomen.

 

GG x Ierdbei zal ik even foto's van maken binnenkort.

Die staan op Guerilla locatie, maar ben bang dat ik daar te laat mee geweest ben (pas half juni naar buiten ivm omstandigheden)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat valt wel mee hoor, 2 jaar terug ook pas 2e week van juni gezet en plus 2 meter bomen.

 

Het is een leuk soortje, mooie paarse pheno's tussen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke prima, ik ga volgende week weer op locatie kijken, zal dan een paar foto's maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste oogst is binnen! Nog even wachten op de cure en dan kan je de eerste vruchten plukken van je harde werk.

 

Maar kijk alvast uit naar september, dan zal het wat meer zijn dan een paar topjes :)

 

Als je ze vroeger hebt ontkiemt dan de tweede week van Juni, ga je inderdaad nog kunnen oogsten, wees gerust!

De oogstdatum zal waarschijnlijk wel een week (of twee) verlaten en de oogst zal minder groot zijn dan een plant die uitgezet is in April, maar oogsten doe je zeker.

 

Een foto van de GGxIerdbei zie ik ook wel zitten :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Jantje,

 

ze zien er gezond uit en hebben ook nog een deftige grootte kunne bereiken ondanks de late uitplant. Maar zijn dit recente foto's van 25 augustus? Want in dat geval vind ik wel dat ze laat zijn beginnen bloeien. Toch zeker die eerste foto's. Veel klanten vertellen mij dat ze al van de guerilla golds hebben kunnen oogsten.

Die plant uit de laatste foto ga je zeker kunnen oogsten, die eerste wordt krap in de mais vrees ik.

 

Veel succes nog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn recente foto's inderdaad, diezelfde dag genomen, of 1 dag ertussen weet ik niet meer zeker.

Ja begin juni heb ik ze uitgeplant, 6 juni om precies te zijn, ze zijn allemaal tussen de 1.60 en 2.5 meter hoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...