Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kelsorules

Mijn 2De Lente En Zomerkweek Setup , Tips Anyone ?

Recommended Posts

hellooow mede ganja enthousiasts xD

Ik ben blij om mee te delen dat ik eindelijk weer eens een kweekje ga doen .

Mijn schoonmoeder wil haar stash aanvullen en ik mag weer op dezelfde locatie bij haar kweken.

 

zaadjes zijn uiteindelijk 3 autoflower northern lights en 3 cream caramello (sweet seeds) geworden.

 

in 2014 had ik op dezelfde locatie 3 autoflower amnesia golds gezet (zaden in sluis gekocht helaas geen merk)

 

locatie is eigenlijk super omdat deze op een zijdak staan van een hoog herenhuis waardoor er niemand buiten ik via een raam van binnenhuis uit bij kan , ook staan ze zeer hoog en minimum in de lente al 14 uur in de zon en in de zomer zelfs 18 uur . de vloer van het dak is zwart wat de warmte extra aantrekt en qua wind vangen de plantjes de excacte nodige hoeveelheid om lekker sterk te worden dus locatie is zalig , enkel had ik door een vriend die me verkeerde info had gegeven ivm water geven en het slechte weer op het einde van de bloei last van budrot.

mijn vriend heeft namelijk geen ervaring met kleinere autoflowers en dacht aan reguliere planten

overal had ik toch makkelijk van me 3 planten moeten 45% moeten wegsnijden en had toch nog een goeie 130 a 150 gr gedroogd over . zal eens fotos tonen zodra ik ontdekt heb hoe het hier moet kan ze blijkbaar niet plakken

deze keer zou ik willen kweken in een soort van groen plastiek serre niet te groot niet te klein

er zitten gaten in de zijkanten om lucht door te laten en soort van grote zonnekleppen aan de 2 zijkanten.

voor de groei gebruik ik een heel klein beetje tomatenvoeding met een goeie verhouding kalium en fosfor etc.

 

voor de bloei heb ik Canna boost accelerator . deze is perfect voor autoflower wietplantjes ( is er praktisch voor gemaakt :whistle: :yummy: .

 

ik hoop dat ik dit jaar ook vette resultaten kan verwachten maar hopelijk geen rot meer . deze keer zullen ze wel verlucht maar uit de regen staan buiten . kdenk dat vooral door de mist en af en toe een nachtje binnenstaan door de storm zal geweest zijn dat me planten zoon budrot hadden .

 

al bij al voor mijn eerste kweekje van 3 autoflowers 150gr droog niet slecht vind ik .

van het rest afval had ik ook nog 800 gr wietboter gemaakt die zalig vwas gelukt en keihard aankwam :)

 

ik zal zien of ik kan vinden hoe ik mijn fotos upload of in deze topic kan zetten vind geen voeg toe knop :yummy:

 

plantjes in de bloei lekker zonnen

klein budje :p

hoogste plantje

Edited by Kelsorules

Share this post


Link to post
Share on other sites

budrot op mijn auto amnesia gold



dit was mijn budrot die ik helaas begon te krijgen :(

peace brothers in ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaboost als basisvoeding? Zou daar nog maar ff een fles canna terra flores voor aanschaffen.

Die boost is een extraatje, maar bevat niet alles wat je plant nodig heeft.

(Daar is nl de canna terra vega/flores voor bedoeld....)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaboost als basisvoeding? Zou daar nog maar ff een fles canna terra flores voor aanschaffen.

Die boost is een extraatje, maar bevat niet alles wat je plant nodig heeft.

(Daar is nl de canna terra vega/flores voor bedoeld....)

niet als basis voeding maar als bloeivoeding dus

basisvoeding in groei is tomatenvoeding met perfecte hoeveelheid fosfor , kalk , etc

had ik 2 jaar terrug zalig resultaat mee bereikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij begrijp je t verkeerd... voor onze plantjes heb je van canna de basisvoeding, terra vega voor de groeiperiode, en in de bloei gebruik je terra flores...

Die booster is een extraatje om wat meer gewicht te krijgen, maar bevat niet alle noodzakelijke voedingsstoffen die in de BASISVOEDING zit.

Zie t maar als een patatje met... de patat is de basis, de mayo is een extraatje om de smaak te boosten.

Met een patatje zonder valt prima te leven, maar een schep mayo opvreten is minder...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij begrijp je t verkeerd... voor onze plantjes heb je van canna de basisvoeding, terra vega voor de groeiperiode, en in de bloei gebruik je terra flores...

Die booster is een extraatje om wat meer gewicht te krijgen, maar bevat niet alle noodzakelijke voedingsstoffen die in de BASISVOEDING zit.

Zie t maar als een patatje met... de patat is de basis, de mayo is een extraatje om de smaak te boosten.

Met een patatje zonder valt prima te leven, maar een schep mayo opvreten is minder...

ahzo , toch vorige keer een goed resultaat behaalt met mijn andere voeding .

kzal eventueel eens kijken wat ze kosten en waar te vinden .

kwil dit jaar zeker niet overfeeden met me autos

zo organisch mogelijk laten deze keer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...