Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

Buitenkweekje Jeice 70X Automazar

Recommended Posts

Ze zien er goed uit maar ietwat dicht op elkaar,geeft niet hoor, ze zullen een hele dikke top maken per plant.

Ik zou nu alleen wel wat gaan dieven,die kleine troep eraf.

 

 

Lijkt mooi Jeice, hij gaat lekker man....

 

ze zijn mooi :wub:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks collie. Ga je geen herma's uitlokken bij het dieven van fems?

 

Ga ook stress generen, wat me ook niet ideaal lijkt voor de beperkte tijd dat een AF groeit/bloeit. Elke dag is een verloren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geeft stress, daar kun je vanuit gaan, Jeice.

 

Het risico dat ze raar gaan doen moet opwegen tegen de voordelen die het dieven

je opleverd. Anders zou ik t voor lief nemen dat je vrouwen iets harige benen hebben.

 

Ze gaan wel als een speer zeg, lekker fris bossie.

 

En mocht je geïnteresseerd zijn in een manier op schimmel te tackelen,

kheb sinds vorig jaar Metrop (oa bladvoeding) gebruikt tot in week 7 bloei, oa mr1/Mr2

en calgreen. Dit gemengd met water moet vol op de bloeiende toppen gespoten worden.

 

Je spuit je dikke keiharde knoppen heulemaal zeiknat. Nu waren er eigenlijk nooit probs met fungy's hier, maar de voordelen van, en je blad kunnen schoonmaken, en voeding toedienen en meteen een "antischimmelcoating" erop, vond ik wel fijne gedachte.

 

Nie goedkoop maar wel zeer effectief. Heb er nog nooit schimmel door gekregen terwijl je hele plant/top compleet doorweekt is en je zelf je aarde/stam moet afdekken ivm doorlopen in je medium.

 

Gr bubbz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks bubb, zal me er eens in verdiepen bedankt

 

 

Planten hebben last van kano blad. Zou dit te wijten zijn aan watergift of misschien de felle zon? Ik geef ze op het moment om de dag 60 liter. Dus 1 liter per plant. Heb het idee dat het wat weinig is. Sommige planten zijn inmiddels rond de 1,20 schat ik. Iemand die een beeld heeft wat ze ongeveer zouden moeten drinken in dit stadium? Of gewoon kletsnat houden?

 

Ook vraag ik me af of ze bloeivoeding moeten hebben. Plagron adviseert Bloeivoeding vanaf week 7. Is dit omdat er minimaal bloeivoeding in zit? (slecht voor jonge planten) 550 liter zwaar bemeste aarde een redelijke buffer,enkel niet als er een te laag percentage pk's inzit.

 

kano blad

 

gallery_32601_18821_2042879.jpg

 

nog even een overzichtje tussendoor dan.

 

gallery_32601_18821_1290416.jpg

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volle bakken geworden zal ook wel het een en ander verdampen zo bossig,vind ze et mooi bij staan weinig pheno verschil,nooit met auto gewerkt,dag altijd dat ze klein bleven,zijn toch best lange wijzen geworden.ziet er lekker groen uit top

 

Xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allicht hebben ze met dit weer wel een liter per dag nodig :o Lamp brand ook wat langer buiten.

 

Hadden er absoluut minder per bak gehoeven, het wordt nu te vol straks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

valt wel mee met stress hoor als je die kleine onderste pieletjes erafhaalt, ik heb nog nooit ballen gehad door dieven........ maar ik weet niet hoe stabiel automazar is?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat ze zo dicht op elkaar staan maar ze zien er super gezond uit, ga zo door!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja helaas. Weten we dat voor volgende keer. Had niet verwacht dat er zoveel zaden zouden komen uitkomen en dat ze zo groot zouden worden. De groei is er voorlopig nog niet uit.

 

Heb toch maar een flesje alga bloei gekocht. Ga halve dosering geven die aangegeven staat op batmix schema. En de watergift wordt opgevoerd naar 1 liter per dag per plant.

 

Ben nog steeds niet aan het dak toegekomen, maar er word van het weekend pas regen verwacht,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat het dakje erop zit, vette planten zijn het geworden!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, als ik dit zo zie begint het bij mij ook meteen te jeuken om buiten een paar neer te zetten maar helaas geen mogelijkheden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dikke struiken geworden,zo te zien zit er nog genoeg voeding in de grond,meschien een idee om wat te dieven nu de bloei er goed in zit?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik wacht nog even met voeden. Maar punten kan ook een gevolg zijn van droge aarde. Volgende keer beter inwateren en allmix gebruiken, die is iets lager in ec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen hebben nog 10 cm tot het dak :/

 

gallery_32601_18821_1393801.jpg

gallery_32601_18821_1002070.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man, met dat dakje erop. Sowieso minder last van directe neerslag en de wind kan er mooi onder door. Klasse!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi man! volle bak

 

weet niet of ze nog veel gaan groeien, anders misschien kijken of je het dak wat kan ophogen?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat net goed komen met de hoogte.

Zo te zien zijn ze al lekker aan het bouwen en zal de groei normaal ook afnemen, zoniet stoppen.

 

Dames staan er mooi bij

En dan jezelf geen buitenkwekert noemen :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks all.

 

Zit er idd aan te denken om het dak iets te verhogen, aangezien ze de laatste 5 dagen nog ruim 20 cm zijn gegroeid. Na het weekend zitten ze waarschijnlijk tegen het plastic aan.

 

Crimson, ik doe niets bijzonders gewoon kraan water geven. lol Nog steeds geen voeding.

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check nu pas in....wel super voor een 1e buitenkweek!

Uitbouwen naar boven is hard nodig :wOOt

 

Succes, ben benieuwd.

 

Grtz RB357

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er mooi uit Jeice,beetje extra hoogte in je dak is niet verkeerd. :likken:

 

Ook nog mooie groene bladeren,als je ze voeding gaat geven wat voor merk zal er op het menu staan voor ze?

 

Misschien kun je je 2e run binnen voorgroeien in airpots om ze zo in het begin 20/4 te kunnen geven?

Dan kun je er misschien nog wel een 2e ronde aanplakken,even wat extra voorsprong maken met licht uren.

 

De keren dat ik buiten kweek,heb ik dit op deze manier gedaan.

Enige nadeel is dat ze een dag of 4 in de schaduw moeten wennen aan de U.V. straling van buiten,voordat je ze uitplant in de zon.

 

Onder 9000k T-neon lamp worden ze etra compact&groen en slaan ze beter aan vanwege de hogere concentratie bladgroen per vierkante cm blad.

 

Als ze dan uitgeplant worden,knallen ze gelijk door.... :whistle:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow mooi hoor sap. Verstandig om een dakje er boven te doen, de auto mazar rot namelijk als de pest.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er wat van hee!

Jaloers op die bossen daar :dribble:

wou dat ik er de ruimte voor had :likken:

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooooow man nice :) het is daar een klein weedbos dat je hebt gemaakt :) niet moeilijk dat ze zo groot worden zooon bakken waar ze instaan :) die constructie is wel een idee voor volgend jaar bij mij :) nu eerst de serre nog uittesten

 

Peace en succes nog

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...