Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jeice

Buitenkweekje Jeice 70X Automazar

Recommended Posts

Dan zou ik de auto Amnees zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten groeien hard door, hier het verschil met 4 dagen geleden. Nogmaals ik denk dat 12 per bak genoeg is ;) :P

 

Kwa aarde ben ik tot nu toe het meeste tevreden over de plagron batmix, dat is de bak links. De compo sana heeft een erg stoffige structuur als hij droog wordt. Weet niet goed hoe ik het uit moet leggen. Denk dat je de compo sana natter moet houden. Heb op 2 planten die in de compo sana staan verbrande bladpunten, foto hier onder.

 

Is er iemand die me meer kan vertellen over herma's bij auto's. Komt het vaak voor. Moet ik daar nu al goed naar gaan kijken?

 

gallery_32601_18821_395188.jpg

batmix

gallery_32601_18821_424120.jpg

compo sana bak 1

gallery_32601_18821_132790.jpg

compo sana bak 2, hier had ik de wat kleinere ingezet

gallery_32601_18821_639849.jpg

pijpje past precies op de gieter :P handig voor onder het net gieteren.

gallery_32601_18821_1136201.jpg

bovenaanzicht plagron bak

gallery_32601_18821_2997888.jpg

"probleem" bij 2 enkelingen

gallery_32601_18821_2175111.jpg

benen

gallery_32601_18821_2195822.jpg

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit.:)

 

Als ik afga op de verslagen komen hermafrodieten bij gefeminiseerd zaad vaak voor en ik neem aan dat het met auto's niet veel anders zal zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Dilago. Wordt denk ik een vol veld. Wordt steeds lastiger om te checken voor ballen. Zijn ook aardig wat planten. Heb vandaan alles nagekeken, bij 2-3 had ik wat twijfel. Maar zoals vermeld ik heb nog nooit eerder op zaad gekweekt. We gaan het in de gaten houden.

 

Trouwens ik zeg ballen. Maar waar kijk ik eigenlijk naar op gefeminiseerde zaadplanten. Ballen of bananen? Geloof ook dat die elk moment in de ronde kunnen ontstaan :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet goed waar je naar kijken moet daarom kweek ik maar uit stekken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog geen ballen gezien op een AF.

Maar dat is mijn ervaring.

 

De linkerbak gaat inderdaad het mooiste op. Ze hebben al een mooie hoogte.

 

Kijk eens in het assortiment van Sweet Seeds.

Is een Spaanse zadenbank met een aantal mooie AF strains. Hebben ook al een aantal jaar ervaring met het breeden van auto's.

Vorig jaar de Cream Manderine XL gezaaid bij een kennis:

gallery_44813_18236_3160502.jpg

 

Lekker wietje. Dames hebben +-11 weken gestaan.

Ze werden ook groot, voor een AF dan. Grootste dame was 1.50m :)

Edited by Crimson Fart
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super uit. Thanks Crimson. Ga het uitzoeken. Is moeiijk om 5+ zaden te regelen tegenwoordig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, Bij Sannie ligt het max aantal zaden op 40.

Weet niet wat het max aantal is van andere webshops.

Heb er nooit zo veel nodig in één keer :innocent:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietzaadjes.nl kan je gewoon per stuk bestellen.

Heb ik ook gedaan om lekker verschillende soortjes te kunnen planten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Allereerst, erg mooie plantjes Jeice,die gaan echt lekker. ;)

 

Niemand hier vertelt Jeice eventjes v/d schimmelgevoeligheid v/d automazar,dat is balen! :o

 

Automazar is een lekker soortje maar errug schimmelgevoelig,een te hoge luchtvochtigheid doet ze echt de das om!

Dan heb ik het nog niet eens over regen op de kop he?

 

 

Lavameel topdressing maken,of meegeven met je gietwater Jeice.

Anders ben je verzekerd van schimmel,de zwavel componenten in lavameel helpen de weerstand. :nerd

 

Mooie soort,maar niet bij vochtige omstandigheden........

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Collie. Had het al ergens gelezen idd, maar ook pas 2 weken geleden. Geeft wel de doorslag om er een permanent dak op te maken met transparante golfplaten. Zag gister dat de bloei van start is.

 

Wat is wel een schimmelbestendige, goede brenger? (auto)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meest schimmelbestendige soorten zijn sativa dominant, bijvoorbeeld Amnees heb ik nog nooit schimmel in gehad maar ik heb geen ervaring met auto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Jeice: dan zal je iets moeten zoeken in de richting van auto hindu kush ofzo,schijnt schimmel resistent te zijn.

 

Over het algemeen houden auto's zowiezo nooit van regen,dan worden de haartjes bruin en doen ze weinig meer aan bloemvorming.

 

Maar toprot gevoeligheid verschilt wel sterk per soort autoflower,waarvan de ergste die ik heb gezien wel bij de automazar was, en auto amnesia haze is ook gevoelig buiten.

 

Maar Auto pineapple express is wel redelijk zonder schimmel te doen buiten,helemaal onder transparant golfplaat.

 

Even een pica laten zien:

gallery_22295_10617_50656.jpg"]gallery_22295_10617_50656.jpg[/url]

 

Deze dame komt onder T-neon vandaan.

 

Deze Auto Pineapple Express is fem. duurt 12 weken vanuit zaad op 20/04,en word wel een meter ongeveer.

Daarentegen is het goede kwaliteit wiet,die nog relatief onbekend is in NL de sterkte komt overeen met een goede Amnesia Haze

50/150 gram opbrengst per plant,als je lief bent voor ze tenminste.

Vers ruikt ie naar........ jawel,ananas! en gedroogd ruikt ie een beetje cheezig/kruidig.

Kneiterlijp,meer hoef ik niet te zeggen.

 

De zaden had ik bij barney's farm vandaan en gelijk vermeerderd,om mijn geld terug te verdienen :whistle:

 

:wave:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ouch, dat klinkt niet hoopgevend. Ik heb de platen er nog niet op zitten. De bloei is wel van start gegaan. Ga er morgen denk ik gelijk maar werk van maken en dan hopen voor erg goed weer de laatste weken.

 

50/150 gram klinkt goed. Wanneer ik 40 gram gemiddeld per plant haal van 70 ben ik een tevreden man.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat zou een mooie score zijn, wilde je nou twee rondes draaien in een zomer?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, bedoeling is dat 2 weken voor dat ik de Mazar oogst de nieuwe ter ontkieming gaan. Die zullen dan begin september klaar zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Collie Weed, wat ik vaak hoor is dat auto's minder lekker te roken zijn en ik heb er zelf ook nog nooit een gerookt die kon tippen aan een sativa of indica. Aangezien jij alleen maar werkt met auto's mag ik aannemen dat jij daar anders over denkt, niet? :).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw, kleine update. Ik heb vandaag elke bak 20 liter water gegeven. Zie vooral op de planten in de compo sana veel verbranden bladpunten. Ik heb ze bewust wat droger gehouden tijdens de groei maar ik had de aarde natuurlijk ook moeten inwateren voor de plantjes erin gingen. Domme beginners fout.

 

Het begint behoorlijk vol te groeien, de bladeren willen al door het gaas heen aan de zeikanten. Ik vraag me af wat 20 dergelijke planten drinken in de bloei. 10 liter per dag zullen ze toch wel lusten op een mooie zonnige dag? Plan is om ze lekker nat te houden voorlopig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dilago : ik geloof dat ik je maar eens een goede representatieve sample moet sturen,misschien wat zaadjes erbij? ;)

 

@Jeice: je kan beter 3 weken vantevoren beginnen met de volgende run,dan hebben ze een P-9 potje mooi vol wortels en poten ze makkelijker.

Het is een wat groter soort autoflower dus zullen als je ze uitpoot op 3 weken leeftijd nog flink tekeergaan qua worteluitbreiding in de grote bak.

 

Pappen en nathouden he? :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben zeer benieuwd Collie Weed, al vind ik een lichtregime van 20/4 geen optie. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update.

 

De snelheid waarmee ze groeien is nog steeds hoog, dus verwacht dat er nog wel wat bijkomt. Volgende keer maak ik een close up van de bloei.

 

gallery_32601_18821_1749880.jpg

gallery_32601_18821_77063.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker daar, het enigste buitenkweekje wat ik volg :showoff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks miami. Voormalig binnenspelers weten wat leuk is :|

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...