Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mikeospeed

1E Kweekverslagje 3X Early Skunk(Sensi) 3X Ww Autoflower(Rqs)

Recommended Posts

Goedemiddaag iedereen,

 

Ik ben pas begonne met kweken vanuit zaad voor het eerst, en ik dacht

laat ik hier maar eens een kweekverslagje van maken!

 

Wat ik ga planten is:

3x early skunk (sensi seeds)

3x Whitewidow (royal Queen Seeds)

 

De early skunk heb ik nu al paar weekjes staan onder een tl, en als het mooi weer is zt ik ze buiten!

ze zijn nu een beetje gestrekt omdat me lamp er te ver vanaf stond, dit is al opgelost

 

De whitewidow plant ik pas als het een beetje mooi weer word, omdat dit een autoflower is.

 

De early skunk komen in 100 liter spacikuipen te staan en de autoflowers in 10-15lieter emmers!

 

Medium heb ik in de growshop gehaald, het was een lightmix zei de man, welk merk weet ik niet.

als voeding heb ik dit jaar voor bionova gekozen. deze heb ik vandaag pas gehaald samen met de ph meter , dus vanaf morge geef ik 1x bn roots en daarna de supermix, ook zorg ik ervoor dat de ph waarde tusse de 6 en 6.5 is.

 

Ik probeer eke week een update te geven.gallery_34666_18799_4399822.jpggallery_34666_18799_2680173.jpggallery_34666_18799_2321653.jpggallery_34666_18799_3621281.jpggallery_34666_18799_2342807.jpggallery_34666_18799_782194.jpggallery_34666_18799_3330244.jpg

 

Owja als iemand tips heeft of wat dan ook altyd welkom

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zaadplanten heb je geen wortelstimulator nodig :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zou ze ingraven en in grotere potten zetten.tot juist onder de lobblaadjes .

kunnen ze daar ook worteltjes aanmaken

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

doe ik pas als ze naar buiten gaan.ow in voedingsschema stond 1x wortelstimulator

Share this post


Link to post
Share on other sites

gister even foto gemaakt, zien er gezond uit al zeg k t zelfgallery_34666_18799_66391.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze mijn update van deze week, Vorige week heb ik wortelstimulator gegeven, en afgelopen

maadag heb ik de 1ex groeivoeding gegeven!

Ik vind dat ze het goed doen, laatste dagen hebben ze lekker buiten gestaan met het mooie weer!

Gister ontdenkte ik dat de nieuwe blaadjes een beetje krom trokken, Zie laatste foto!

Weet iemand toevallig wat dit is en wat ik eraan kan doen?

 

gallery_34666_18799_1657731.jpggallery_34666_18799_2512275.jpggallery_34666_18799_83427.jpggallery_34666_18799_288593.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

internet is je beste vriend zeggen ze :innocent:

ja hier heb ik lekker veel aan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen paar oorzaken hebben of ze hebben het keer te warm op hun bolletje,dat ze moeten wennen aan het zonnetje of je zit te hoog met je voeding mvg xl

 

Ze staan volgens mij ook wat droog of zie ik dat verkeerd daar loopt de ec ook van omhoog

 

En dan heb je ook nog optie 3 mozaïek virus maar komt niet gauw voor bij zaad planten vaak bij stekken,ik gok op te veel voeding en droog grondje want er zit volgens mij nog genoeg voeding in je light mix dat je nog niet hoeft bij te voeden

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankjewel!

ja 1x waren ze wel tegen de tl aangegroeid!

grond is inderdaad ook droog

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon de toplaag vaker wat natter houden,dat de grond zijn water blijft opnemen en als je echt droge toplaag hebt wil een druppeltje dreft op je op liter water ook helpen dat je grond weer absorbeert,ik zet ze vaak op schaal laat ze water van onder opnemen laat die wortels maar werken en zoeken,hoop dat je wat er aan hebt mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja de potjes zitte onderin aal helemaal vol met wortels,

ik heb ze net ook van onderaf water gegeven

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag iedereen,

 

Heb vanmiddag mijn plantjes in de speciekuipen gezet,

2 in 90liter 1 in 55liter.

ze doen het aardig goed al zeg ik het zelf, alleen de ene plant heeft nogsteeds kromme

blaadjes en raar blad.

Vanaf vandaag blijven ze 24/7 buiten, of het moet super hard regenen of hagelen dan zet ik ze even in

het schuurtje.

Btw op 1 foto lijkt me pant heel lichtgroen of geel, dit komt door de zon/camera

gallery_34666_18799_1667480.jpggallery_34666_18799_5958437.jpggallery_34666_18799_2227070.jpggallery_34666_18799_2330540.jpggallery_34666_18799_4379070.jpggallery_34666_18799_18489.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook staan de bladeren bij ''de zieke'' omhoog en bij de andere 2 hange ze omlaag

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ze beetje dorst hebben hoeveel heb je in gewaterd per kuip de vuistregel is normaal 10% dus op 90 liter 9 liter water mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb 10 liter verdeeld over 3 kuipen, de kleine natuurlijk wat minder, zal vandaag nog wat voeding maken en nogwat water geven dan!

 

de fotos zijn trouwens wel gemaakt voordat ik water heb geveven!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige plantjes!

En de grond, met dat perliet erin... ik vind het er altijd zo mooi uitzien! voelt ook zo heerlijk aan!

 

Met dit heerlijke weer zet ik mijn plantjes ook lekker buiten/in het kasje en het ziet er naar uit dat het de komende week zo blijft! pas de 11de weer kans op neerslag!

Ik heb weer een topic gevonden om te volgen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een prachtige plantjes!

En de grond, met dat perliet erin... ik vind het er altijd zo mooi uitzien! voelt ook zo heerlijk aan!

 

Met dit heerlijke weer zet ik mijn plantjes ook lekker buiten/in het kasje en het ziet er naar uit dat het de komende week zo blijft! pas de 11de weer kans op neerslag!

Ik heb weer een topic gevonden om te volgen!

aah dankjewel!

jaa het weer is echt super! van mij mag het zo altyd blijven!

De plantjes gaan zeker genieten van het weer!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry voor de afwezigheid, plantjes doen het super heb ze paar dagen geleden getopt.

Zal dese week paar fotos maken als het niet regent!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...